Zseniális Mordekaiser rework ötlettel állt elő egy fórumozó

Zseniális Mordekaiser rework ötlettel állt elő egy fórumozó

Szerencsétlent ezen a ponton egyszerűbb lenne a nulláról felépíteni, mint kijavítani az összes jelenlegi hibáját. Ötlet is érkezett egy új Mordekaiserre, -ráadásul nem is akármilyen!

Többször foglalkoztunk már Mordekaiserrel, általában a hibái kapcsán, de ez most egy kivételes eset. Azt a legtöbben tudják, hogy az egyik legérezhetőbben hibás karakter pont Mordekaiser, ráadásul a játékstílusa és képességei is eléggé elavultak a sárkányidézést leszámítva, így lehet neki is időszerű lenne már egy rework. Annak esélye, hogy ez valóban meg is valósuljon a közeljövőben, elég alacsony, mivel jelenleg még a champion roadmap-en sem látni őt, egyelőre másra koncentrál a Riot Games.

Ettől függetlenül ez nem akadályozza meg a rajongókat az álmodozásban és nem ez lenne az első olyan eset, hogy a Riot Games egy jó közösségi ötletet felhasználjon a játékon belül, igaz ezidáig ez inkább a skinek terén valósult meg. No de mi mindenre is gondolt ez az elkötelezett Mordekaiser rajongó? Röviden, mindenre!

Készített koncepciós rajzokat is az új kinézetről, hogy miként is festene az új köntösben Mordekaiser. Szomorú hír, hogy a pizzaméretű talpaktól búcsút kellene venni, de az új látvány kárpótolnak minket érte.

Legyünk őszinték, Mordekaiserre ráférne már egy vizuális frissítés is, függetlenül a hibáitól, mert egyszerűen ronda a többi hőshöz képest. Egy olyan régi kor maradványa, amikor az elvárások még messzemenően mások voltak. Egy-két skinje lehet, hogy változtat ezen, de az alap modell még mindig elavult és csúnya.

A konkrét reworköt illetően az ötletgazda a nekromanta énjét szeretné előtérbe hozni, hiszen az ultijával jelenleg is feltámaszt egy holtat, hogy az az oldalán harcoljon. Lényegében egy halál lovag, aki amellett, hogy nehéz páncélban rohangál, eléggé konyít a mágiához, azon belül is a sötét mágiához. 

A páncélzatát is úgy alakította ki, hogy kicsit reálisabb legyen, kevesebb tüskével, ami útjába állhat, viszont kapott egy látványosabb koronát és egy új mágiával átitatott buzogányt, a Nightfallt. Ezzel érvényesíti akaratát a holtak felett és ezzel okoz szenvedést ellenfelei számára. A rework terén, nem csak a külsőre figyelt az alkotó, képességeket is kitalált az új Mordekaisernek. 

Passzív: Iron Man

Siphon of Destruction: Minden 15/10/5 képességhasználat után (1/6/11-es szinteken) a következő képesség 0,2 AP + 0,2 AD + 0,1 bónusz HP-t gyógyít Mordekaiseren minden eltalált ellenséges hős után. Ha ez meghaladná a maximális életerejét, a különbözetet pajzsként kapja meg. A pajzs minden mp után 4%-ot gyengül.

Heavy Boots of Lead: Mordekaiserre nem hat semmilyen lassítás, ellenben a cipőket leszámítva gyorsítani sem lehet őt semmilyen módon, a bázisról származó gyorsítást leszámítva. Helyette minden lassítás az alap AD-ját csökkenti arra az időre %-osan a lassítás mértékétől függően.

Q: Mace of Spades

Hatótáv: 450

Egy kis késleltetés után Mordekaiser meglengeti fegyverét, Nightfallt egy bizonyos szögben maga előtt, plusz sebzést okozva mindenkinek, akit a fegyver fejével talál el. Ha eltalál egy hőst a külső felével, akkor láncos buzogánnyá alakul a fegyver, megnövelve 200-al a támadási hatótávját és további sebzést okoz találatonként a következő 3/3/4/4/5 támadásra.

W: Harvester of Sorrow

Hatótáv: 1000

Mordekaiser egy fémmel teli vihart idéz maga köré és egy szövetséges köré. Ez a vihar folyamatos mágikus sebzést okoz az ellenfeleknek, újraaktiváláskor pedig kiszívja az életerőt az ellenségekből, tovább sebzést okozva, és Mordekaisert gyógyítva, ha szörnyet vagy hőst talál a képesség. Ez a hatás maximum 5 másodpercig tart.

E: Cemetery Gate

Hatótáv: 550

Mordekaiser egy nekromanta mágiával teli lövedéket enged szabadjára egy vonalban, mindent megsebezve haladása közben. A sebzése minden eltalált célpont után csökken egészen 33%-ra. Miután elérte maximális hatótávját, vagy találkozott egy hőssel, fémdarabkák törnek elő a földből, amik bebörtönzik egy nagyobb sírba az ellenfelet. A hősök át tudnak sétálni a falon, de a mozgási sebességük és a mágikus ellenállások is csökkenne, előbbi 50-kal, utóbbi pedig 25%-kal.

R: Master of Puppets

Hatótáv: 400

Mordekaiser egy vonalban kinyúl és elkapja az első ellenséges hőst, majd elkezdi kiszívni az életerejét. Az eltalált hős nem tud mozgási képességeket használni, olyan mintha földhöz lenne ragasztva egy Cassio vagy Singed W-vel. Más képességeket, illetve alaptámadásokat tud használni rendesen. Két másodperc alatt Mordekaiser kiszívja az ellenfél életerejét, gyógyítva közben magát ugyanannyival egészen a hatóidő végéig. Ha ez végig tud menni anélkül, hogy Mordekaiser meghalna, akkor Morde egy élőhalott változatot idéz meg az ellenfél testéből. 

A megidézett szellem annyi HP-t kap, amennyit Mordekaiser kiszívott az ellenfélből, valamint Mordekaiser HP-jának 50%-át, a támadásai pedig 75/125/175 +0.3 AP +0.3 AD-t okoznak. Amint életerejének felét elveszti, hatalmas lángokba borul a test, ilyenkor támadási és mozgási sebességet kap, valamint egy AoE hatást, ami alaptámadásainak felét sebzi folyamatosan körülötte, valamint lassítja is a közelében állókat. 

Pár részlet azért még hiányzik, de alapvetően elég jó ötletnek tűnik, kicsit modernebb, használhatóbb képességekkel.  Ti mit szólnátok egy ilyen változathoz?

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!


Kövess Minket!



Közvetítések