A Turtle Beach a Fortnite-nak és a PUBG-nak tulajdonította az első negyedéves rekordbevételét

A Turtle Beach a Fortnite-nak és a PUBG-nak tulajdonította az első negyedéves rekordbevételét

Az egy évvel ezelőtti bevételeikhez képest 185%-os növekedés volt.

A Turtle Beach egy jelentős fejhallgatógyártó cég, mely a konzoloknál piacvezető, míg a PC-knél egyelőre csak feltörekvő. A vállalat bevételei hatalmasat ugrottak az előző negyedévekhez képest, amit a gyártó CEO-ja a battle royale játékok térnyerésének tulajdonít.

Az amerikai fejhallgatógyártó nemrég adta ki az első negyedévéről szóló pénzügyi jelentését, ahol 40,9 millió dollár nettó bevételt könyvelhetett el - ez pedig 185%-os növekedés a 2017 hasonló időszakaszához képest. A piaci részesedésük is a tavalyi 39-ről 46%-ra ugrott fel, ez pedig elhozta a cégnek az első nyereséges első negyedévet.

A cég CEO.ja, Juergen Stark egyértelműen a mostanában nagyon népszerű battle royale játékoknak, a Fortnite-nak és a PUBG-nak tulajdonította a sikert. Állítása szerint ezek a játékok rengeteg új játékost vonzottak be, ami nyomott hagyott a fejhallgatóeladások számán is.

"A fejhallgatók élvezetesebbé teszik a játékmenetet és egy pici előnyt adnak azzal, hogy halljuk, hogy mit csinál az ellenfél, ami segít a túlélésben és megkönnyíti a csapatjátékot. Ahogy ezek a játékok több millió új játékost vonzottak, úgy a fejhallgatóeladások száma is megnőtt... Arra számítunk, hogy a battle royale formátum megtartja a vonzerejét és nem lesz rövid életű, köszönhetően a játék stílusának és a folyton érkező játékosoknak."

A gyártó ez alapján hosszabb távon is bevételnövekedésre számít: a második negyedévben már 48 millió dollár a cél, míg az évi tervezet 157 millióról 205-re emelkedett. Ez pedig több, mint egy vakon odavágott szám, hiszen a gyártó szinte egyedül uralja a PS4 és Xbox One piacot is.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Üzlet - „Az orvostudomány is lehet kreatív!” – Miért érdemes TDK-zni? (X)

Trenka Andrea Petra számára a tudományos diákköri (TDK) munka nemcsak kutatás, hanem alkotás is. A viselkedéselemző és dietetikus végzettségű fiatal ma már a “themicrobiomegirl” néven ismert tudománykommunikátor: tízezrek követik az Instagramon és a TikTokon, ahol közérthetően magyarázza el, hogyan befolyásolják a bélben élő mikroorganizmusok az egészséget és a mindennapokat.

Üzlet - Diploma: belépő a jövőbe – a TDK pedig a kulcs a kitűnéshez (X)

A diploma ma is az egyik legfontosabb mérföldkő az életben. Nemcsak a tudást és a kitartást szimbolizálja, hanem belépőt jelent a szakmai világba – legyen szó tudományos, vállalati vagy közszféráról. Egy diploma azonban ma már önmagában ritkán elég ahhoz, hogy valaki igazán kitűnjön a tömegből. Ebben segíthet a Tudományos Diákköri Konferencia, ismertebb nevén a TDK.

Üzlet - Neil deGrasse Tyson is ott lesz az MVM Future Talks szakértői között (X)

Neves szakértőkkel, köztük Neil deGrasse Tysonnal érkezik az MVM Future Talks hatodik évada. A neves magyar tudósok mellett a tudományos ismeretterjesztést küldetésének tekintő, szórakoztató stílusáról ismert amerikai asztrofizikus is megosztja a nézőkkel, hogyan látja az űrkutatás jelenét és jövőjét.

Közvetítések