A Turtle Beach a Fortnite-nak és a PUBG-nak tulajdonította az első negyedéves rekordbevételét

A Turtle Beach a Fortnite-nak és a PUBG-nak tulajdonította az első negyedéves rekordbevételét

Az egy évvel ezelőtti bevételeikhez képest 185%-os növekedés volt.

A Turtle Beach egy jelentős fejhallgatógyártó cég, mely a konzoloknál piacvezető, míg a PC-knél egyelőre csak feltörekvő. A vállalat bevételei hatalmasat ugrottak az előző negyedévekhez képest, amit a gyártó CEO-ja a battle royale játékok térnyerésének tulajdonít.

Az amerikai fejhallgatógyártó nemrég adta ki az első negyedévéről szóló pénzügyi jelentését, ahol 40,9 millió dollár nettó bevételt könyvelhetett el - ez pedig 185%-os növekedés a 2017 hasonló időszakaszához képest. A piaci részesedésük is a tavalyi 39-ről 46%-ra ugrott fel, ez pedig elhozta a cégnek az első nyereséges első negyedévet.

A cég CEO.ja, Juergen Stark egyértelműen a mostanában nagyon népszerű battle royale játékoknak, a Fortnite-nak és a PUBG-nak tulajdonította a sikert. Állítása szerint ezek a játékok rengeteg új játékost vonzottak be, ami nyomott hagyott a fejhallgatóeladások számán is.

"A fejhallgatók élvezetesebbé teszik a játékmenetet és egy pici előnyt adnak azzal, hogy halljuk, hogy mit csinál az ellenfél, ami segít a túlélésben és megkönnyíti a csapatjátékot. Ahogy ezek a játékok több millió új játékost vonzottak, úgy a fejhallgatóeladások száma is megnőtt... Arra számítunk, hogy a battle royale formátum megtartja a vonzerejét és nem lesz rövid életű, köszönhetően a játék stílusának és a folyton érkező játékosoknak."

A gyártó ez alapján hosszabb távon is bevételnövekedésre számít: a második negyedévben már 48 millió dollár a cél, míg az évi tervezet 157 millióról 205-re emelkedett. Ez pedig több, mint egy vakon odavágott szám, hiszen a gyártó szinte egyedül uralja a PS4 és Xbox One piacot is.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Üzlet - Ablakbeépítés: hogyan válasszunk okosan?

Otthonunk felújítása vagy egy új épület tervezése során az ablakok elhelyezése fontos szerepet tölt be. Ezek a döntések hosszú távon befolyásolják mindennapi életünket és az otthonunk energiahatékonyságát.

Üzlet - A belső utazás új távlatai

Az április minden évben különleges időszak az önismeretre vágyóknak. Ahogy a természet új színekkel és illatokkal köszönti a tavaszt, a belső világunk is megújulásra vágyik.

Üzlet - Merjünk kísérletezni és élvezzük a pozitív hatásait!

Az önismeret egy folyamatos felfedezőút, egy élethosszig tartó tanulási folyamat, melynek során egyre mélyebbre ásunk magunkban, egyre többet tudunk meg arról, hogy kik is vagyunk valójában, és mik azok a dolgok, amik boldoggá, kiegyensúlyozottá tesznek minket.

Közvetítések