Az egy évvel ezelőtti bevételeikhez képest 185%-os növekedés volt.
A Turtle Beach egy jelentős fejhallgatógyártó cég, mely a konzoloknál piacvezető, míg a PC-knél egyelőre csak feltörekvő. A vállalat bevételei hatalmasat ugrottak az előző negyedévekhez képest, amit a gyártó CEO-ja a battle royale játékok térnyerésének tulajdonít.
Az amerikai fejhallgatógyártó nemrég adta ki az első negyedévéről szóló pénzügyi jelentését, ahol 40,9 millió dollár nettó bevételt könyvelhetett el - ez pedig 185%-os növekedés a 2017 hasonló időszakaszához képest. A piaci részesedésük is a tavalyi 39-ről 46%-ra ugrott fel, ez pedig elhozta a cégnek az első nyereséges első negyedévet.
A cég CEO.ja, Juergen Stark egyértelműen a mostanában nagyon népszerű battle royale játékoknak, a Fortnite-nak és a PUBG-nak tulajdonította a sikert. Állítása szerint ezek a játékok rengeteg új játékost vonzottak be, ami nyomott hagyott a fejhallgatóeladások számán is.
"A fejhallgatók élvezetesebbé teszik a játékmenetet és egy pici előnyt adnak azzal, hogy halljuk, hogy mit csinál az ellenfél, ami segít a túlélésben és megkönnyíti a csapatjátékot. Ahogy ezek a játékok több millió új játékost vonzottak, úgy a fejhallgatóeladások száma is megnőtt... Arra számítunk, hogy a battle royale formátum megtartja a vonzerejét és nem lesz rövid életű, köszönhetően a játék stílusának és a folyton érkező játékosoknak."
A gyártó ez alapján hosszabb távon is bevételnövekedésre számít: a második negyedévben már 48 millió dollár a cél, míg az évi tervezet 157 millióról 205-re emelkedett. Ez pedig több, mint egy vakon odavágott szám, hiszen a gyártó szinte egyedül uralja a PS4 és Xbox One piacot is.