A Turtle Beach a Fortnite-nak és a PUBG-nak tulajdonította az első negyedéves rekordbevételét

A Turtle Beach a Fortnite-nak és a PUBG-nak tulajdonította az első negyedéves rekordbevételét

Az egy évvel ezelőtti bevételeikhez képest 185%-os növekedés volt.

A Turtle Beach egy jelentős fejhallgatógyártó cég, mely a konzoloknál piacvezető, míg a PC-knél egyelőre csak feltörekvő. A vállalat bevételei hatalmasat ugrottak az előző negyedévekhez képest, amit a gyártó CEO-ja a battle royale játékok térnyerésének tulajdonít.

Az amerikai fejhallgatógyártó nemrég adta ki az első negyedévéről szóló pénzügyi jelentését, ahol 40,9 millió dollár nettó bevételt könyvelhetett el - ez pedig 185%-os növekedés a 2017 hasonló időszakaszához képest. A piaci részesedésük is a tavalyi 39-ről 46%-ra ugrott fel, ez pedig elhozta a cégnek az első nyereséges első negyedévet.

A cég CEO.ja, Juergen Stark egyértelműen a mostanában nagyon népszerű battle royale játékoknak, a Fortnite-nak és a PUBG-nak tulajdonította a sikert. Állítása szerint ezek a játékok rengeteg új játékost vonzottak be, ami nyomott hagyott a fejhallgatóeladások számán is.

"A fejhallgatók élvezetesebbé teszik a játékmenetet és egy pici előnyt adnak azzal, hogy halljuk, hogy mit csinál az ellenfél, ami segít a túlélésben és megkönnyíti a csapatjátékot. Ahogy ezek a játékok több millió új játékost vonzottak, úgy a fejhallgatóeladások száma is megnőtt... Arra számítunk, hogy a battle royale formátum megtartja a vonzerejét és nem lesz rövid életű, köszönhetően a játék stílusának és a folyton érkező játékosoknak."

A gyártó ez alapján hosszabb távon is bevételnövekedésre számít: a második negyedévben már 48 millió dollár a cél, míg az évi tervezet 157 millióról 205-re emelkedett. Ez pedig több, mint egy vakon odavágott szám, hiszen a gyártó szinte egyedül uralja a PS4 és Xbox One piacot is.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Üzlet - A mezőgazdasági szektorban dolgozni dicsőség!

Néhány évtizeddel ezelőtt teljesen természetes volt az, hogy rengetegen a mezőgazdaságban dolgoztak. Aztán jött a robbanásszerűen fejlődő technológia, az urbanizálódás, a fogyasztó társadalom és megannyi egyéb modern hívság, és máris eltolódott a mérleg nyelve az ipari, gyári és szellemi munkák felé. 

Üzlet - Milyen luxusmeglepetést válasszunk egy dohányos férfinak?

Sokak szerint a szivarozás egyet jelent a luxussal, általában jól öltözött, tehetős üzletemberekkel azonosítjuk, ellentétben a cigarettázással, amely a nikotinéhség gyors kielégítésére alkalmas, vagy a pipázással, ami a vén tengeri medvék sajátja.

Üzlet - Már a sztárok is hódolnak a szülő-gyermek szettek trendjének

Az anya-lánya és apa-fia szettek sosem látott népszerűségnek örvendenek. Ez a trend már a sztárvilágba is begyűrűzött: Beyoncé is jelent már meg kislányával közös összeállításban, de Vilmos herceg is szívesen húz a kis Györggyel összeillő ruhákat.

Közvetítések