Videó: 4000-t sebez a 100.000 HP-s Sion, de rendes meccsen is meglehet a 6-800

Videó: 4000-t sebez a 100.000 HP-s Sion, de rendes meccsen is meglehet a 6-800

A monstrum segítségére nem más érkezik, mint egy rég elfeledett, de most újra elővett tárgy.

Az öreg motorosok még biztosan emlékeznek rá, az újabb játékosok maximum már csak wikiről ismerhetik az Atma's Impaler nevű tárgyat. Az ára 2300 arany volt és +45 páncélt, illetve +15% kritikus találati esélyt adott viselőjének, míg az egyedi passzívja fizikai sebzéssel látta el karakterünket 1,5%-os értékben a maximális életerőnk alapján. Nos, a fejlesztők gondoltak egyet és úgy döntöttek, hogy visszahozzák a sírból (bárcsak így tennének még néhány elfeledett tárggyal is, nyugodj békében Deathfire Grasp).

Az Atma nem csak új statisztikákat, de új nevet is kap, ami ezentúl az Atma's Reckoning lesz. Bónuszai szempontjából is változik a tárgy, hiszen immár +25 fizikai sebzést, +30 páncélt és +30 varázsellenállást ad alapvetőlegesen. Azonban az egyedi passzívról most sem feledkeztek meg a fejlesztők, ugyanis minden másodperc, amit harcban töltünk ellenség, torony, vagy nagy szörnyeteg ellen, az fizikai sebzést biztosít a számunkra, pontosan 0.5%-ot a maximális életerőnk alapján, egészen 2.5%-ig. Ez átszámolva azt jelenti, hogy egy 100 000 életerővel rendelkező Sion 2500 extra fizikai sebzést kap csak úgy, ajándékba.

És hogy hogyan is néz ki ez a játékban? Megmutatjuk.

Ti mit gondoltok az Atma visszatéréséről? Mi már rendkívül várjuk!

De végezzük el valódi körülmények között is a matekot: tegyük fel, hogy egy 35-40 perces meccsen a játék végére kb. 4000 hp-d van. Ha egy teamfight-ban eltöltesz 5 másodpercet (ami valljuk be, teljesen reális), akkor +200 AD-t kapsz. 10 másodpercnél ez már kb. 400 AD. Tárgyakkal és mindennel együtt tehát olyan 600-800 AD-t tudsz összehozni magadnak, minden egyes alaptámadásoddal. Hogy ez így mennyire lesz broken? Hát eléggé!

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések