AP Mides Irelia egyenesen a profiktól! - Új Irelia, új játékstílusok

Pár hete megérkezett a szurdokba az új Irelia. Mint ahogy az új karaktereknél, frissítéseknél általában: eleinte kicsit el vagyunk veszve amikor a kezünk közé kerül.

Kezdésnek muszáj leszögeznünk, hogy az új Irelia nagyon jól sikerült. Úgy tudtak egy hatalmas vérfrissítést adni egy már enyhén elavult karakternek, hogy a játékélmény nagyon hasonló maradt.

Viszont mivel minden képességén változtattak lényegében, joggal merül fel a kérdés, hogyan is kellene most játszani? Sokan ragaszkodnak a hagyományos Triforce-os top Ireliához, azonban most ettől picit távolodjunk el. Érdekes lehet már az is, hogy sokan, habár megmaradnak a felső ösvényen, de a Háromság hatalma kezdést lecserélik Tiamatra. Ezzel nagyon könnyen nyomást lehet kifejteni az ösvényen lévő ellenfelünkre, és amíg mi kitakarítottuk pikkpakk a minionokat, nyerünk egy kis időt, amíg meglátogathatjuk az ellenfél középső ösvényesét vagy dzsungelesét. Annyira nem is nehéz meglepni Ireliaval az ellenfelet, mivel ha az E első részét olyan helyre tesszük, ahol az ellenfél még nem látja, akkor egy minionra Q-zással majd az E második részével könnyen bevihető a kábítás.

Ami ennél egy fokkal érdekesebb lehet, hogy több profi is (pl.: Faker, Bjergsen) a középső ösvényen játsszák, kihasználva a hirtelen kiosztható sebzést és a mobilitást. A bokorból indított kábítás itt is nagyon sokat tud segíteni, de ami még fontosabb az a W. A középső ösvényes hősök általában hirtelen osztanak kis sok sebzést, ezt pedig egy jól időzített W nagyban lecsökkentheti. Ide már azonban teleport helyett hasznos lehet az Égetés, ami pedig a rúnákat illeti általában a Hódító a leghatékonyabb.

Végül pedig a legelvetemültebb ötlet, amit a high elo szült, az az AP Mid Irelia. Eleinte furán hangozhat, azonban ha jobban átnézzük a képességeket, az E és az ulti sebzése, valamint a W sebzéscsökkentése is erősödik a varázserőből. A Q-val pedig sokszor egymás után aktiválhatjuk a Félholt csapás felerősített "alaptámadását". Végül pedig arról se feledkezzünk meg, hogy kimaxolva a W 65% sebzést véd le, ez 100 AP-ból +10%-kal erősödik, ami annyit jelent, hogy 350 AP elérésével már a W a teljes beérkező sebzést le tudja védeni. Ezt a mennyiséget pedig annyira nem is nehéz elérni, ha megszerezzük a szükséges tárgyakat (Protoöv, Félholt csapás, Rabadon, Üresség botja). A megfelelő rúna ide pedig már inkább az Áramütés a boszorkánysággal kombinálva. Képességek terén még annyira érdemes odafigyelni, hogy ilyenkor nem a Q-t maxoljuk elsőként, hanem az E-t, mint elsődleges mágikus sebzésforrás és utána a W-t, no meg az ultit.

További részleteket ebben a videóban tudhattok meg:

Reméljük sikerült pár érdekes és új dolgot megtudnotok; sok sikert a Szurdokban!

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!