A várva várt összecsapás már az első napot sem élte túl.
Először is a Clash során már tapasztalható volt, hogy a visszaszámlálás alatt hallható szinkronhangok felcserélődtek a magyar nyelvben. Ennek a hibának az orvoslására arra kértek mindenkit a fejlesztők, hogy a vizuális visszaszámlálásra figyeljünk, míg a következő frissítésben ki nem javítják a hibát.
Azonban úgy tűnik, a Clash nagyobb port kavart és több hibát hozott magával, mint azt a fejlesztők maguk is gondolták volna. Hirtelen megjelentek újból a fiókátviteli problémák, továbbá a már megszokott end-of-game probléma is előbújt sötét mélységéből. Ez utóbbira a megoldás a szimpla bezárása az egész játéknak és újbóli megnyitása. A hiba csak az EUW és EUNE szervereket érinti, a jegyet árát automatikusan visszaadják a fiókokra.
Bár pontosan nem árulták el, hogy milyen technikai hiba végett nem indulnak el ma a Clash-játékok, a fejlesztők a kliens felkiáltójeles részénél jelezték:
"Holnapra remélhetőleg megoldódnak a problémák, –még a holnapi játékok előtt értesítünk benneteket."
Reméljük sikerül hamar helyrehozni azokat a bizonyos hibákat, hogy holnap már tényleg összecsaphassunk egy csapatként!