Szomorú hír érkezett nemrég a Riot egyik kollégájától, miszerint máshol szeretne majd szerencsét próbálni, ezért elválnak útjai a LoL kiadójával.
Wrekz, avagy Jordan Anton úgy döntött, hogy nem szeretné tovább folytatni a karrierjét a Riot Games-nél, ezért tegnap végleges búcsút vett munkahelyétől. Több mint öt évig dolgozott a League of Legends kiadójánál, ahol elsősorban Game Designerként dolgozott, illetve két hőshöz is volt köze, mint fejlesztő.
Today was extremely tough. Today I parted ways with Riot. I've been there over 5 years and will always cherish my time there, the things I was able to deliver for players, and the people I met along the way. I'll talk about future plans here soon, its an exciting opportunity.
— Wrekz (@Wrekz_) 2018. május 26.
"A mai nap nagyon nehéz. Ma elváltak az útjaim a Riot Games-től. Több öt évet töltöttem náluk, amit mindig is értékelni fogom, illetve a játékosoknak adott élményeket és a megismert embereket ebben az időben. Nemsokára a jövőbeli tervekről is be fogok számolni, egy elég izgalmas lehetőségről van szó."
A "rivaldafényben" gyakrabban szereplő alkalmazottakat azért sokan ismerik, –gondolok itt a kommentátorokra, Maple-re, Meddlerre, CertainlyT-re vagy nekünk magyaroknak Arwyllra. Wrekz nem feltétlenül tartozik a legismertebb nevek közé, pedig elég fontos munkát végzett. Két karaktert is köszönhetünk neki, melyek közül mindkettő megjárta már a profi környezet csúcsát is. Braum 2014 május 12-én (azaz kicsit több mint négy évvel ezelőtt) látta meg a napvilágot, és azonnal megkedvelték őt sokan hatalmas szívének köszönhetően, no meg a porok sem ártottak. Ízig vérig egy önfeláldozó támogató lett belőle, akár saját élete árán is megvédi csapattársait a pajzsa pedig felbecsülhetetlen sok helyzetben.
Másik alkotása Kindred volt. Nála az volt az igazán egyedi, hogy egy karakter áráért rögtön "kettő" kaptunk, vagyis Kindredet és farkasát. Kindred 2015 október 14-én jelent meg. Egyedi stílusa színes foltot hozott a játékba. Akkoriban még nem volt annyira jellemző az AD alapú dzsungelesek megléte, ráadásul az ultija is egy még nem látott technikát hozott. Később sokat finomítottak rajta, az ultija egy idő után már nem volt célozható, csak maga alá tehette, –csak hogy egyet említsünk.
Azóta nem volt saját projekt a neve alatt, legalábbis hősök terén. Mi játékosok nyilván ezekkel találkozunk leginkább, ez az, ami feltűnik elsőre, de ezen kívül is rengeteg feladata lehet egy game designernek. Az biztos, hogy nélküle egy kicsit üresebb lesz a Riot Games, hiszen mindkét korábbi alkotása ténylegesen újat hozott, –mindezt úgy, hogy nem égett ki tőle a fél közösség.
KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

