Új taktika ütötte fel a fejét a kínai szerveren, ahol Master Yi és Taric párosa veri szét az ellenfeleket. Dopa azért erre is talált megoldást, igaz ez sem jelent teljes biztonságot.
A napokban kezdtek el foglalkozni az emberek egy új solo queue taktikával, ami először a kínai szervereken ütötte fel a fejét, főleg a magasabb eloban. Egyre népszerűbb ez az ötlet, miszerint Master Yi-t hoznak a dzsungelbe, midre pedig egy Taric-ot, szintén Smite-tal.
Az egész taktika Master Yi köré épül, illetve az egyetlen gyengeségének kiküszöbölésére, mivel egy igencsak törékeny karakterről van szó. Master Yi gyakorlatilag majdnem mindent ugyanúgy csinál, mint egy sima mérkőzésen, azzal a különbséggel, hogy a mides farmot is ő viszi el. Taric dolga miden pedig egész egyszerűen annyi, hogy tartsa a minionokat az ösvényen, és ne haljon meg egészen addig, amíg Yi meg nem jelenik elvinni a jussát. Ez egyből azt eredményezi, hogy Master Yi jóval hamarabb jut hozzá kulcsfontosságú tárgyakhoz, mint a Bloodrazor kiegészítés, valamint a Guinsoo's Rageblade, onnantól pedig nincs megállás.
Taric miden is abszolút támogató szerepet játszik, feladata pedig a minionhullámok feltartásán kívül Master Yi segítése. Együtt elvihetnek minden Rift Scuttlert, illetve könnyedén invade-elhetnek is az ellenfél dzsungelébe. Mivel Taric gyógytani is tud, valamint CC-t biztosítani Master Yi számára, a Smite-tal pedig segíti a dzsungeles farmolást, elég kevés dolgot lehet ez ellen tenni, ha csak nem roamol az ellenfél midese is állandóan Taric és Yi párosa után. Aonzban ez sem egy életbiztosítás, főleg hatos szinttől. Ekkor ugyanis Taric eléri az ultiját, amivel végképp ölhetetlen lesz a Master Yi. 2,5 másodperc elteltével sebezhetetlenné válik 2,5 másodpercig. Ennyi általában bőven elég, hogy az ellenfeleket feltakarítsa, legyen az egy kisebb 2 v 2 összecsapás, netán egy 5 v 5 harc, minden az időzítésen múlik.
Mivel Master Yi-t gyakorlatilag force feedelik a lehető legtöbb arannyal és amúgy is egy erőteljes snowball hősről van szó. Ilyen védelem mellett elég kevés ellenszer akad. Ezt már csak tovább rontja, ha netán még egy Morgana support is bekerül a képbe, az ő Black Shieldjével még a CC is jobbára hatástalan Yi-vel szemben. Azt mindenképpen meg kell jegyezni, hogy elég egyedi játékstílust igényel mindenkitől, főleg a mides Taric-tól, így low eloban semmiképpen sem javasoljuk a használatát.
Sokan egyből arra a következtetésre jutottak, hogy itt bizony Master Yi-vel kezdeni kell valamit, pedig az igazi problémát nem ő jelenti, hanem Taric. Akár más snowball dzsungelesekkel is megvalósítható ez, mint egy Kha'Zix, vagy Xin Zhao, de az ő hatékonyságuk nem a legjobb. Master Yi egy idő után gyakorlatilag egy Q-val elviszi a minionhullám nagy részét és már mehet is tovább farmolni a dzsungelbe. A gond sokkal inkább Taric képességeivel van, amik akkor is relevánsak és fontosak maradnak, ha teljesen feláldozza az ösvényét és tényleg egy support botként követi Master Yi-t.
Erre a tényre világított rá Dopa is, aki továbbra is az egyik, ha nem a legjobb solo queue játékos a világon. Ő maga is megtapasztalta mindezt egy Corkival, akit általában nem kell félteni miden, mégsem tudta visszafogni Yi-t egy idő után. Egyszerűen lekaszabolt mindenkit. Állítása szerint Taric-ot vagy tiltani kell, vagy elhozni, hogy ezt a taktikát megakadályozzuk. Ezzel tudjuk a leginkább megtagadni tőle azt a "doppingszert", ami annyira megállíthatatlanná és kezelhetetlenné teszi. A másik megoldás természetesen a tiltás, illetve Master Yi-t is kiszedhetjük, de a Taric a biztosabb út.
Akad ezen kívül egy másik taktika, bár ez még egy kísérletezés alatt áll és inkább soft counter. Az alapkoncepciója, hogy tűzre tűzzel válaszolnak és megpróbálnak egy hasonlóan megetetett midest összehozni, csak itt a két szereplő Karthus miden, valamint Nunu a dzsungelben. Itt minden arany Karthus zsebébe kerül és Nunuval szinte összenőnek, együtt mozognak a pályán. A legutóbbi Nunu buffoknak hála elég vaskos mennyiségű AP-t tud biztosítani Karthusnak, aki így könnyedén takarítja ki a midet. A történet azonban itt nem áll meg, Karthus dzsungeles tárgyat vesz, azon belül is a kéket, a plusz CC sokszor jól jöhet. Bár a Master Yi-vel szemben akár a piros is jól jöhet, igaz a 20%-os sebzéscsökkentés nem feltétlenül számít sokat, ha egy-két alaptámadásból lekaszabol.
Karthus passzívjának hála azonban még így is tudunk sebzést kiosztani és az ultink is ott lesz egy idő után. Nunu gyakorlatilag csak segíteni fog Karthus-on, ő nem is vesz dzsungeles tárgyat, csak egy Ancient Coint, hogy a megölt minionokból kapjon valamit és minden tábort Karthus visz el, kezdve a kéktől, a farkasokon át, egészen a piros erősítésig és még a raptorok is szóba jönnek. Ezzel indítják a meccset, a Hunter's Talisman pedig jócskán segít ebben. Ezzel azonnal meglépi a hármas szintet kb. 3 percnél, kék erősítéssel pedig folyamatosan betolja az ösvényt. Természetesen a Rift Scuttlerek sem maradnak ki, és olyan farmmennyiséggel fogunk rendelkezni, mint előtte soha.
Ezzel az erőfölénnyel próbálnak válaszolni Master Yi és Taric párosára, de még így sem lesz egy egyszerű menet.
Ez is egy teljesen másfajta játékstílust igényel, így nem igazán javasoljuk azoknak, akik nincsenek teljesen tisztában a "játékszabályokkal". Azonban ha elviszi az ellenfél a Master Yi + Taric kombót ez egy megoldás lehet vele szemben, aztán late game-ben kiderül, hogy ki is tud nagyobb sebzést osztani hamarabb. A dupla Smite itt is biztosítja a táborok gyors elvitelét, így ha betoltuk a midet, nem kell félnünk attól, hogy lemaradnánk bármiről is, amíg a dzsungelben tevékenykedünk. Nunu harapásával a counter jungle is jól működik, így ezzel is további erőforrásokat tagadhatunk meg Master Yi-től, ha arról van szó, arra azért nem árt figyelni, hogy a Master Yi ulti alatt a hógolyó lassítása mit sem ér vele szemben.