Természetesen az optimalizációk sem maradtak el, –íme a teszt szerverre érkezett frissítés részletei!
A 14. frissítés olyan, mint egy falat kenyér, bár mindegyik patch az, ami tartalmaz optimalizációt, vagy anti-cheat rendszer frissítést. Ez alkalommal alakítgattak kicsit a gránátok hatáskörén is.
Gameplay
A gránátokhoz már ígérgettek átalakításokat, ez pedig most meg is érkezett. Különféle zónákat alakítottak ki, a gránátok effektje ezeknek a zónáknak megfelelően fog változni.
- A Frag grenade megnövelt sebzést és hatáskört kapott
- A Stun grenade effektjén is alakítottak, illetve buffoltak, most már akár 20 méterről is elvakíthat minket, maximum 5,5, minimum 1 másodpercre
- A Molotov is jól jár, növeltek a sebzésén
- A SCAR-L visszarúgása minden irányba csökkent
- Az M24 sebzése 88-ról 79-re csökkent
- Az M24 mostantól bárhol spawnolhat
- Mostantól a tactical válltámasz és és cheek pad nem javít annyira a stabilitáson
- A Vector spawn rate-jén növeltek
UI
- Egy tájékoztató üzenet került a játékba, ami akkor ugrik fel, ha a gyógyító eszközeink nem használhatóak
Ropogós anti-cheat rendszer
- A csalók a ritka nehezen írtható állatfajok közé tartoznak, de az új anti-cheat rendszertől sokat vár a PUBG Corp. Először beteszik a teszt szerverre, mielőtt kiengedik a vadászterületére.
Teljesítmény
- Javítottak a karakterek betöltési folyamatán
- Optimalizáltak a karakterek ejtőernyőzés közbeni mozgásán és animációján
- Az internetkódon is frissítettek a laggok csökkentése érdekében
- Növelték a szerver sebességét az objektumok hatékonyabb betöltésének érdekében
Hangok
- Választható opcióvá vált az új HRTF
- Csökkentették az airdroppot szállító repülő hangerejét
Bug fixek
- Javították a hibát, ami miatt a cheek pad nem adta meg a 10%-os visszarúgás csökkentés az SLR-en.
- Eltűntették azt a bugot, ami miatt a sunt grenade látszólag visszafordul egy ablak betörése esetén
- Javítottak a Stun gránátok indikátorának pontosságán.
KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!