Már tesztelik a 8.12-őt: Ornn, Sejuani és egy újabb rúna a terítéken!

Már tesztelik a 8.12-őt: Ornn, Sejuani és egy újabb rúna a terítéken!

Nem csak új skinek érkeztek a PBE patch-csel: két tankhoz is erőteljesen hozzányúlt a Riot Games!

Azt már láthattuk, hogy három új skint is bemutatott a Riot Games Cho'Gath-hoz, Lee Sinhez és Rammushoz, melyekről az alábbi cikkünkben írtunk tegnap.

Érkeznek az új vb-s hőskinézetek és Cho'Gath csillaga is elsötétül - videó

Cho'Gath, Lee Sin és Rammus új hőskinézetekkel gazdagodnak a 8.12-es frissítés során, a Riot pedig újból jótékonykodik.


Ornn elég alapos frissítést kap ezúttal, az alap statjai és egyes képességei is változnak. Az induló HP regen mennyisége 1,8-ról 2-re nő, míg a szintenként kapott mennyiség 0,16-ról 0,2-re. Q (Vulcanic Rupture) képességének AD rátáját 100% teljes AD-ról 150% bónusz AD-ra váltják. Mivel nem nagyon látunk rajta sebzéssel rendelkező tárgyakat, ez gyengítés lesz. Hogy ezt kompenzálják a képesség alapsebzése bámulatos mértékben nő, 20/50/80/110/140-ről 70/110/150/190/230-ra.

W-je (Bellows Breath) is változik. A saját magára alkalmazott lassítás az eddigi 0,75 helyett 1,25 mp-ig tart majd.

Végezetül az ultija (Call of the Forged God) lassításának mértéke csökken, első szinten egészen a felére, így 40/60/80% helyett 20/40/60%-ot biztosít.


Sejuani passzívja (Fury of the North) kevésbé fogja őt védeni a szörnyekkel szemben, a maximálisan levédett sebzés mértéke 400-ról 300-ra csökken.

A W (Winter's Wrath) több ízben is változik. A manaköltsége 80-ról 65-re csökken minden képességszinten. Az első csapásra kap ezen kívül 20%-os AP rátát, míg a másodikra 60%-ot, ezek új hatások.

E (Permafrost) képessége is több helyen lesz más. Az AP rátája a duplája lesz, 30 helyett 60%, emellett az alap sebzését is szépen megnövelik 20/30/40/50/60-ról 30/45/60/75/90-re. Kiegészítették a leírását is, hogy ellenséges hősök, –akiket már lefagyasztott egyszer–, nem kaphatják ezt meg még egyszer 10 mp-en belül. Szörnyekre viszont már nem vonatkozik, tehát gyorsabban fog takarítani táborokat.

Visszatért az Atma's Reckoning újra, hogy tovább teszteljék. Az ára per pillanat 2900 arany, egy Aegis of the Legion, Pickaxe és 925 arany kell hozzá. Cserébe kapunk 25 AD-t, 30 páncélt, 30 varázsellenállást és egy egyedi passzívot: Minden ellenséges hőssel, toronnyal, vagy epic szörnnyel csatában eltöltött mp után a maximális életerőnk 0,5%-nak megfelelő AD-t kapunk, aminek a maximuma 2,5%.

A Ravenous Hydra is frissülni fog. 3500 helyett 3250 aranyba kerül, egy Tiamatból, Vampiric Scepterből, Long Swordból és 800 aranyból épül majd. Az olcsóbb ár mellé kevesebb AD is jár, 80 helyett 70.

A másik újdonság, –bár PBE-n már találkozhattunk vele–, az a Spear of Shojin. Összesen 2900 aranyba kerül, egy B.F. Swordból, Kindlegemből és 800 aranyból épül. Ezért 60 AD-t, 200 HP, és 10% CDR jár, valamint két egyedi passzív. Az egyik szerint a hősöktől elszenvedett sebzést (legyen az támadás, vagy képesség) 20 + a bónusz AD-nk 10%-val csökkenti (helló Riven). A másik apsszív pedig akkor érvényesül, ha legalább 3 ellenséges hős közelében állunk. Ilyenkor megkapjuk a Dragon Heart jelzőt, aminek 90 mp-es CD-je van. Cserébe 200%-al több sebzést tudunk levédeni a fentebbi passzívval egészen 6 mp-ig, amit ráadásul frissíthetünk kiiktatásokkal.

A Sterak's Gage már nem ad 50% alap AD alapján plusz sebzést, cserébe egy új hatást kap, amely Giant Strength-ként fut. 50% alap AD-nak megfelelő plusz sebzést kapunk bónusz AD-ként.

Tárgyak közül a Titanic Hydra az utolsó a terítéken. Változnak az összetevők, egy Tiamat, egy Giant's Belt, valamint 1050 arany kell majd hozzá, viszont a teljes ára ennek is csökken 3500-ról 3250-re. Cserébe a Titanic Hydra is csak 30 AD-t ad a 40 helyett.

Végezetük kapunk egy új rúnát is, a Dream Snatchert, ezt jelenleg Minion Dematerializernek ismerjük, valószínűleg ennek a helyét venné majd át. A játékot 9 Dream Snatcher jelzővel kezdjük, amik elkábítanak egy-egy miniont és állandó bónuszokat kapunk. Minden egyes közelharci minion után 1 páncélt és 2 mozgási sebességet ad, minden távolsági minion után 1 MR és 1,2 AD vagy 2 AP adaptívan, ágyús minionokért pedig 10 HP-t és 2 támadási sebességet.

Az egymás után minionok már csak az eredeti első hatás 50%-át adják, használni pedig 240 mp elteltével tudjuk majd.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések