Megérkezett a 4. Sanhok Patch Notes

Megérkezett a 4. Sanhok Patch Notes

Az időeltolódás miatt nekünk holnap indul a teszt!

Korábban már írtunk róla, hogy érkezik Sanhok utolsó tesztje, június végén a fejlesztők már az éles szervereken akarják látni. Ehhez kapcsolódóan meg is érkezett a patch note, amiből megtudhatjuk, hogy mi változott a pályán a legutóbbi próba óta. Ugorjunk is bele!

Teljesítmény

  • A 14. frissítéssel érkező teljesítményjavítások átkerültek az Experimental Serverre.

Játékmenet

  • A gránátok változásai ide is átkerültek, részletek itt
  • Az összes tárgy spawnrate-je 3%-kal megnövekedett
  • A fegyver kiegészítők spawnrate-je további 3%-kal
  • Az M24 ugyanúgy mindenhova spawnol itt is
  • Kék zóna változások:
    • Az utolsó három kék kör mozgási sebességén lassítottak
    • Az általános játékidő így 50 másodperccel emelkedett
  • Az utolsó kör várakozási ideje 30-ról 60 másodpercre emelkedett
  • Teljesítménybeli okokból a meccs előtti gyűjtőszoba három területre terjed ki
  • Az eldobható almák száma 20-ra emelkedett

Hangok

  • Ahogy a többi pályán is, itt is alkalmazható a HRTF és csökkent a dropokat szállító repülő hangereje.

Vizuális változások

A városokba különféle tereptárgyakkal becsempészték az élet jeleit.Thai stílusú sziklák is bekerültek a térképre. Ez még nem a végleges formájuk, de a fejlesztők nem akarták, hogy ezek kimaradjanak a tesztből.A már meglévő textúrák is további részletességet kaptak!

Javított bugok

  • Javították a hibát, ami miatt az almák a mérkőzés előtti várószobában feketék voltak
  • Eltávolították az almákról a gránátra emlékeztető effekteket (tartás és robbanás hang)
  • Javították a hibát, ami miatt néha kifagyott a betöltés és fekete képernyőt kaptunk

Ismert hibák

  • A death kamera használata során néha eltűnnek a játékosok és a fegyverek
  • FPP-ben néha előfordul, hogy a játékos a meccs indulása előtti másodpercben próbál átugrani az akadályon, ami miatt nem fér fel a többiek közé, hanem egyből a repülő végállomásához teleportál
  • A spectate mód, vagy a death kamera használata során a scope-ok néha láthatóak, a célkereszt viszont nem
  • A játékosok időnként zombikként jelennek meg
  • A kék zóna jelzése a minimapon néha nincs szinkronban

A teszt nálunk holnap hajnal 4-kor kezdődik, és egészen júni 4. délután 13:00-ig tart. A teszt során TPP és FPP nézet egyaránt használható.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések