Nagy heal és shield nerfeket ígért a Riot, nem pont erre gondoltunk - PBE

Nagy heal és shield nerfeket ígért a Riot, nem pont erre gondoltunk - PBE

Sokan érzik úgy, hogy a pajzsokat és gyógyításokat adó hősök nem önmagukban erősek, hanem az olcsó tárgyak miatt. A Riot megoldást ígért; –ennél azért többre számítottunk.

Még csak tegnap jelent meg a 8.11-es élő patch, de PBE szerveren máris a második adag frissítést kaptuk meg a 8.12-höz. Ezúttal a sokak által várt –és a Riot által ígért– shield és heal nerfek érkeztek meg a tárgyak kapcsán. Nagy változásokra azért ne számítsunk, annyira nem vitték őket túlzásba. Ezen kívül a tegnapi Sejuani és Ornn változásokat nézte át még egyszer a fejlesztőgárda.

Q (Volcanic Rupture) képességének változásait visszavonták, marad egyelőre minden úgy, mint most. A W (Bellows Breath) önlassítását nagyon felvitték, 0,75-ről 1,25-re, de ez soknak bizonyult, így mérsékelték 1 másodpercre. 


Sejuani esetében nem történt változás: mindössze a passzívjának leírását pontosították, hogy a közelálló szövetséges hősök ellenséges hősökre, közepes szörnyekre, nagy szörnyekre és nagy minionokra alkalmazzák a jelzőket.

És akkor jöjjenek azok a nem túl ígéretes tárgynerfek.

Az Ardent Censer plusz gyógyításának és pajzsadásának mértékét 10-ről 8%-ra csökkentik.

Az Athene's Unholy Grail azonban erősödik. A passzívja 25% helyett 35%-ot "tárol" el a sebzésünkből hősökkel szemben, még a csökkentések és ellenállások számolása előtt, amit aztán gyógyításra vagy pajzsolásra használhatunk, hogy azok erősebbek legyenek. 

A Forbidden Idol az igazi kulcs, hiszen a legtöbb problémás tárgy ebből épül és már önmagában egy költséghatékony vásárlás. A kapott CD mértékét 5%-ra csökkentik 10-ről, míg a gyógyítást és pajzsokat erősítő hatás 8 helyett 5% lesz.

A Mikael's Crucible egy nagyon szituáció függő tárgy, pedig 20%-kal növelte a pajzsokat és gyógyításokat, mostantól ez csak 15% lesz. 

A Redemption sem maradhatott ki a buliból. Itt is 2%-os csökkenésről beszélünk, 10-ről 8-ra.

Rúnák terén a Celerity változik, kevesebb mozgási sebességet ad alapból, de több harci statot. A plusz mozgási sebessség 3%-ról 1,5-re csökken, az adaptív AD 4,8%-ról 9,6-ra, míg az adaptív AP 8-ról 16%-ra, vagyis a duplájukra nőnek. 

A tegnap is bemutatott Dream Snatcher tegnaphoz képest annyiban módosult, hogy a játék legelejétől lehet használni, nem kell 240 mp-et várni, cserébe 9 helyett csak 7 jelzőt kap. 

A VB skinekhez megjelentek a chroma csomagok is Lee Sinhez és Rammus-hoz, amiket alább tekinthettek meg.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések