Számos újdonsággal erősít a PUBG Corp. az év hátralévő részében

Számos újdonsággal erősít a PUBG Corp. az év hátralévő részében

Érkezik a játékba a taktikai pajzs, Sanhok pedig még meg se jelent, de már elhintették a negyedik, téli pályát is.

Az E3 2018 holnap veszi kezdetét, az előzetes konferenciák viszont már a hétvégén lezajlottak. Számos játékfejlesztő több tucat játékot mutatott be, a Microsoft konferenciáján pedig a PUBG is kapott egy két perces videót. Ez nem tűnik valami nagy dolognak, ám igencsak sok mindent belepasszíroztak. 

A War Mode érkezik Xbox-ra is

Az eddig csak PC-n elérhető játékmód játszhatóvá válik az Xbox játékosoknak is. Ennek mindenképp ideje volt már; nem túl fer dolog, hogy az Xbox-osok nem férnek hozzá a játék minden funkciójához. Reméljük egyszer ez az időbeli különbség a két platform között megszűnhet.

Taktikai pajzs

A hetek óta elhintett tárgy is megkapta a hivatalos bejelentését. A valóságban a biztonsági erők szinte minden napi használati eszköze, várható volt, hogy egyszer a PUBG világába is megérkezik. Az eszközt az elsődleges fegyver slotunkba tehetjük majd be, mellette pedig pisztolyokat, SMG-ket, közelharci fegyvereket és gránátokat használhatunk majd. Először a War Mode-ban találkozhatunk majd vele.

Sahnok megjelenése

Sanhok tesztelése már kétszer lett meghosszabbítva az elmúlt napokban. A fejlesztők eredeti tervét viszont nem igazán befolyásolta; a végső tesztfázis kezdete előtt azt mondták, hogy június végére szeretnék az éles szervereken látni a pályát. Úgy néz ki ez sikerül is, PC-re június 22-ére várható az új pálya, konzolra a nyár vége felé.

Új téli tematikájú pálya

A trailer legjobb része a videó végére maradt: egy roppant rövid jelenetet láthatunk a téli pályából, ahogy a karakterünk a hóesésben egy erdős terület közepén sétálgat. Az új pálya stílusosan 2018 telére várható, ez pedig azt jelenti, hogy két új mappal is gazdagodunk az idei évben.

Természetesen a fejlesztőcsapat a sok újdonság mellé megígérte, hogy továbbra is dolgoznak a optimalizáláson. Egy játék fejlesztése során nem egyszerű dolog ám megtalálni az egyensúlyt az új tartalmak és az optimalizálások között, –hiszen egyik sokszor közbe szól a másiknak, de mindkettő szükséges, hiszen új tartalom nélkül a játékmenet hamar ellaposodna. A teljes trailert alább tekinthetitek meg.

Mit szóltok ezekhez az újításokhoz?

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések