Igen tartalmas frissítéssel dobtak ma meg minket a fejlesztők!
A mai napon megérkezett a 15. frissítés, Sanhok tesztje pedig ezzel hivatalosan is véget ért. Nézzük meg mit tartalmaz ez a szoba végéig is elguruló lista!
Új pálya: Sanhok
- Sanhok egy 4 km-szer 4 km-es pálya. A meccsek valamivel hamarabb fognak véget érni rajta, a párharcok izgalmai semmivel sem lesznek kisebbek, és ugyanúgy 100 embert fog ide is dobni a rendszer.
- Bizonyos beállításokat kifejezetten Sanhokra is szabhatunk.
- Teljesítmény
- A távoli játékosok és járművek másképp töltenek be a szigeten, ezzel csökkentve a szerver leterheltségét.
- Játékment
- Az időjárás dinamikusan változik a szigeten.
- A játékosok almákat dobálhatnak a gyűjtő szigeten.
- Redzone
- A redzone területe kisebb és rövidebb ideig tart, mint más pályákon.
- A redzone középpontja a fehér körön kívül lesz.
- Bluezone
- A kék kör rövidebb ideig vár, de hosszabb időbe telik neki, míg eléri a következő fázist.
- A bluezone is dinamikusan működik, a játékosok száma és az ő elhelyezkedésük függvényében hozza létre a következő szűkülés területét.
- Spawn Balance
- A tárgyak megjelenésére vonatkozó szabályokat Sanhok gyorsabb játékmenetéhez igazították.
- AR-ek, SMG-k, DMR-ek gyakrabban spawnolnak. A teljes spawn rátát 5%-kal megnövelték.
- A 8x és 15x scope-ok nem spawnolnak, de a drop ládákban előfordulhatnak.
- A tárgyak megjelenésére vonatkozó szabályokat Sanhok gyorsabb játékmenetéhez igazították.
Íme néhány kép Sanhok városairól, településeiről:
Cave - Egy elhagyott régészeti terület, ahová a fenti lyukon át érkezhetünk, és hajóval gyorsan távozhatunk.
Ruins - A Ruins a közelharcot kedvelőknek lesz a kedvenc helye, a győztes pedig lootban gazdagon távozhat majd.
Paradise Resort - A sziget luxus hotele egyaránt fog kedvezni a sniper, a shotgun és a mid-range harc kedvelőinek.
Training Center - Ugyancsak egy elhagyott terület számos finomsággal. Parádés csaták színtere lesz!
Quarr - A Quarr egy elhagyott bánya, az oda landoló játékosok nagy kockázatot kell vállaljanak. Kevés a fedezék, könnyen kilőhetőek oldalról.
Docks - Lootban gazdag területet köszönthetünk a kikötő képében.
Roads - A klasszikus kis útszéli pihenők, fogadók és a camperek melegágyai lehetnek a helyenként felbukkanó beton utak.
Teljesítmény
- A szerverek stabilitása érdekében optimalizálták néhány közeli tárgy kezelését:
- Karakter modellek
- Járművek
- Fegyverek
Pálya
- A pálya több pontján is a PUBG Global Invitantionalt hirdető plakátokat helyeztek el, illetve hozzáadtak egy ilyen ernyőt is.
Tárgyak
- Hozzáadták a játékhoz a QBZ95-t, ami egy Sanhok exclusive AR.
- 5,56 mm-es töltény használ, amiből 30 fér bele egy tárba, tárbővítéssel 40.
- Ez a fegyver helyettesíti a SCAR-L-t Sanhokon. A spawn rate-je 1,4x nagyobb, mint a SCAR-L-é.
Játékmenet
- Pozícióváltás esetén nem érvényesül azonnal az új testhelyzet hitboxa, kell neki egy rövid idő.
- A győztes csapat, vagy játékos kap 8 másodpercet, hogy megünnepelje győzelmét. Ez azt jelenti, hogy 8 másodpercig még bármit csinálhatunk a pályán.
UI/UX
- A három pályának és a kivett pályaválasztó rendszernek megfelelően átalakult a menü felülete is kicsit.
- A Battle Royale playlist alatt Erangelt és Miramart kell érteni, a Mini Royale alatt pedig Sanhokot.
- Akár mindkét lista kiválasztható, ez esetben random dob be a három pálya valamelyikére.
- Számos játékon belüli felület változott.
- A barátlista.
- A ranglista és a replay felülete.
- A menüben és a játékban felugró értesítések javultak.
- Számos játékbeli elem, az inventory, a térkép javult.
- Javult a minimap is.
- A karakterünk sebességétől függően most már ki vagy be zoomol. Ez ki-be kapcsolható a menüben.
- A minimap bővíthető lett.
- Javult a kör láthatósága a térképen. A körben lévő területek kékké változnak.
- A kék zónát mutató sáv szintén javult.
- Univerzális scope érzékenység beállításokat adtak hozzá a játékhoz.
- A célkeresztünk színe mostantól RGBA értékeken belül módosítható.
- A töltőképernyőn mostantól tippek jelennek meg.
Hangok
- A repülőgép hangereje a mérkőzés kezdetén csökkent.
- Csökkentették a karakterünk által vízben kiadott hangok erejét.
- A droppot hozó repülő maximális hangereje kisebb területen hallható.
- A fegyverhangokat átdolgozták.
- Javítottak a vízbe dobott tárgyak hangján.
Ládák
- Az Aviator láda hozzáadódott a heti random drophoz, a többi láda esélyét frissítették.
- Aviator: 20%
- Eguinox: 15%
- Triumph: 10%
- Raider: 15%
- Fever: 2.5%
- Militia: 15%
- Biker: 10%
- Desperado: 2.5%
- Survivor: 5%
- Wander: 5%
Effektek
- Frissítettek a golyók becsapódási animációin.
- A vízbe dobott tárgyak csobbanása mostantól élethűbb.
Bugfixek
- Javították a hibát, ami a játékosok beragadását okozta Erangelen és Miramaron.
- Eltávolítottak néhány mozgást akadályozó tárgyat Erangelen és Miramaron.
- Javították a hibát, ami miatt néhány növény lebegett a levegőben Miramaron.
- Javították a hibát, ami miatt az energiaital fogyasztás hangja hosszabb volt, mint az animáció.
- Javították a hibát, ami miatt a Mirado nem kapott sebzést a gránátokból.
- Javították a hibát, ami miatt a játékosok nem kaptak sebzést a járművekben ököllel való támadás esetén.
- Javították a hibát, ami miatt a gránát effektjei nem tűntek el a meghatározott időben.
- Javították a hibát, ami a pisztolyok visszarúgásában jelentkezett miután kiszálltunk egy járműből.
- Javítottak az animáción, amikor átmászunk objektumokon vagy ablakokon.
- Javították a hibát, ami miatt a spectate és replay funkciók során bizonyos fegyver tartozékok eltűntek.