Megérkezett a 15. frissítés, és vele együtt Sanhok is

Megérkezett a 15. frissítés, és vele együtt Sanhok is

Igen tartalmas frissítéssel dobtak ma meg minket a fejlesztők!

A mai napon megérkezett a 15. frissítés, Sanhok tesztje pedig ezzel hivatalosan is véget ért. Nézzük meg mit tartalmaz ez a szoba végéig is elguruló lista!

Új pálya: Sanhok

  • Sanhok egy 4 km-szer 4 km-es pálya. A meccsek valamivel hamarabb fognak véget érni rajta, a párharcok izgalmai semmivel sem lesznek kisebbek, és ugyanúgy 100 embert fog ide is dobni a rendszer.
  • Bizonyos beállításokat kifejezetten Sanhokra is szabhatunk.
  • Teljesítmény
    • A távoli játékosok és járművek másképp töltenek be a szigeten, ezzel csökkentve a szerver leterheltségét.
  • Játékment
    • Az időjárás dinamikusan változik a szigeten.
    • A játékosok almákat dobálhatnak a gyűjtő szigeten.
  • Redzone
    • A redzone területe kisebb és rövidebb ideig tart, mint más pályákon.
    • A redzone középpontja a fehér körön kívül lesz.
  • Bluezone
    • A kék kör rövidebb ideig vár, de hosszabb időbe telik neki, míg eléri a következő fázist.
    • A bluezone is dinamikusan működik, a játékosok száma és az ő elhelyezkedésük függvényében hozza létre a következő szűkülés területét.
  • Spawn Balance
    • A tárgyak megjelenésére vonatkozó szabályokat Sanhok gyorsabb játékmenetéhez igazították.
      • AR-ek, SMG-k, DMR-ek gyakrabban spawnolnak. A teljes spawn rátát 5%-kal megnövelték.
      • A 8x és 15x scope-ok nem spawnolnak, de a drop ládákban előfordulhatnak.

Íme néhány kép Sanhok városairól, településeiről:

Cave - Egy elhagyott régészeti terület, ahová a fenti lyukon át érkezhetünk, és hajóval gyorsan távozhatunk.

Ruins - A Ruins a közelharcot kedvelőknek lesz a kedvenc helye, a győztes pedig lootban gazdagon távozhat majd.

Paradise Resort - A sziget luxus hotele egyaránt fog kedvezni a sniper, a shotgun és a mid-range harc kedvelőinek.

Training Center - Ugyancsak egy elhagyott terület számos finomsággal. Parádés csaták színtere lesz!

Quarr - A Quarr egy elhagyott bánya, az oda landoló játékosok nagy kockázatot kell vállaljanak. Kevés a fedezék, könnyen kilőhetőek oldalról.

Docks - Lootban gazdag területet köszönthetünk a kikötő képében.

Roads - A klasszikus kis útszéli pihenők, fogadók és a camperek melegágyai lehetnek a helyenként felbukkanó beton utak.

Teljesítmény

  • A szerverek stabilitása érdekében optimalizálták néhány közeli tárgy kezelését:
    • Karakter modellek
    • Járművek
    • Fegyverek

Pálya



  • A pálya több pontján is a PUBG Global Invitantionalt hirdető plakátokat helyeztek el, illetve hozzáadtak egy ilyen ernyőt is. 

Tárgyak

  • Hozzáadták a játékhoz a QBZ95-t, ami egy Sanhok exclusive AR.
    • 5,56 mm-es töltény használ, amiből 30 fér bele egy tárba, tárbővítéssel 40.
    • Ez a fegyver helyettesíti a SCAR-L-t Sanhokon. A spawn rate-je 1,4x nagyobb, mint a SCAR-L-é.

Játékmenet

  • Pozícióváltás esetén nem érvényesül azonnal az új testhelyzet hitboxa, kell neki egy rövid idő.
  • A győztes csapat, vagy játékos kap 8 másodpercet, hogy megünnepelje győzelmét. Ez azt jelenti, hogy 8 másodpercig még bármit csinálhatunk a pályán.

UI/UX

  • A három pályának és a kivett pályaválasztó rendszernek megfelelően átalakult a menü felülete is kicsit.
    • A Battle Royale playlist alatt Erangelt és Miramart kell érteni, a Mini Royale alatt pedig Sanhokot.
    • Akár mindkét lista kiválasztható, ez esetben random dob be a három pálya valamelyikére.
  • Számos játékon belüli felület változott.
    • A barátlista.
    • A ranglista és a replay felülete.
    • A menüben és a játékban felugró értesítések javultak.
    • Számos játékbeli elem, az inventory, a térkép javult.
  • Javult a minimap is.
    • A karakterünk sebességétől függően most már ki vagy be zoomol. Ez ki-be kapcsolható a menüben.
    • A minimap bővíthető lett.
    • Javult a kör láthatósága a térképen. A körben lévő területek kékké változnak.
  • A kék zónát mutató sáv szintén javult.
  • Univerzális scope érzékenység beállításokat adtak hozzá a játékhoz.
  • A célkeresztünk színe mostantól RGBA értékeken belül módosítható.
  • A töltőképernyőn mostantól tippek jelennek meg.

Hangok

  • A repülőgép hangereje a mérkőzés kezdetén csökkent.
  • Csökkentették a karakterünk által vízben kiadott hangok erejét.
  • A droppot hozó repülő maximális hangereje kisebb területen hallható.
  • A fegyverhangokat átdolgozták.
  • Javítottak a vízbe dobott tárgyak hangján.

Ládák

  • Az Aviator láda hozzáadódott a heti random drophoz, a többi láda esélyét frissítették.
    • Aviator: 20%
    • Eguinox: 15%
    • Triumph: 10%
    • Raider: 15%
    • Fever: 2.5%
    • Militia: 15%
    • Biker: 10%
    • Desperado: 2.5%
    • Survivor: 5%
    • Wander: 5%

Effektek

  • Frissítettek a golyók becsapódási animációin.
  • A vízbe dobott tárgyak csobbanása mostantól élethűbb.

Bugfixek

  • Javították a hibát, ami a játékosok beragadását okozta Erangelen és Miramaron.
  • Eltávolítottak néhány mozgást akadályozó tárgyat Erangelen és Miramaron.
  • Javították a hibát, ami miatt néhány növény lebegett a levegőben Miramaron.
  • Javították a hibát, ami miatt az energiaital fogyasztás hangja hosszabb volt, mint az animáció.
  • Javították a hibát, ami miatt a Mirado nem kapott sebzést a gránátokból.
  • Javították a hibát, ami miatt a játékosok nem kaptak sebzést a járművekben ököllel való támadás esetén.
  • Javították a hibát, ami miatt a gránát effektjei nem tűntek el a meghatározott időben.
  • Javították a hibát, ami a pisztolyok visszarúgásában jelentkezett miután kiszálltunk egy járműből.
  • Javítottak az animáción, amikor átmászunk objektumokon vagy ablakokon.
  • Javították a hibát, ami miatt a spectate és replay funkciók során bizonyos fegyver tartozékok eltűntek.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések