Hogy mutat az új Aatrox az elavult elődje mellé állítva?

Hogy mutat az új Aatrox az elavult elődje mellé állítva?

Az „eszközkészletéről” már volt szó, de milyen is lett a kinézete az új Aatroxnak?

Nagy port kavart az új Aatrox érkezése: nem lehet egyértelműen eldönteni, hogy jobb, vagy rosszabb lenne, mint elődje. Habár a képességkészlete megosztó lett, a kinézetében nagyjából egységes vélemény uralkodik. A tervező csapat nagyon odatette magát, hogy az új Aatrox ne egy sovány denevér/cápaember legyen, mint elődje. De nézzük is meg, egymás mellé állítva, mit is mutatnak.

Már maga splash art is nagyon jól visszaadja az egész „háború megtestesítője” hangulatot, míg a régiről jó szívvel is maximum egy átlagos vérszomjas sötét harcos jut eszünkbe. Bár a játékbeli mérete nem változott, a képen mégis sokkal monumentálisabban lett ábrázolva. A teste nagyrészét pedig füst fedi, ami miatt még rémisztőbbnek és démoninak hat.

Ezt a hangulatot jól tükrözi a játékbeli modellje is. Míg a régi elég (ironikusan) vérszegénynek néz ki, a mostani egy brutális gyilkológép érzését adja át. És azt is fontos megemlíteni, hogy a szárnyak még nagyot dobnak az egészen. A régi Aatrox alapvetően rendelkezik szárnyakkal, míg az új csak akkor, amikor az ultit aktiválja. Ehhez párosul még plusz animáció is, –mintha remegne ilyenkor a karakter–, ez pedig a túlcsorduló energiának lehet a jele. Az ulti élményen mellesleg nagyot lendít még az aláfestő zene is, ami aktiváláskor kapcsol be.

A kinézetekre térve kezdjünk az Igazságosztó kinézettel. Itt a splash arton már csak részleteket változtattak. Ez a kinézet a történet szerint azt ábrázolja, hogy azok hogyan látják Aatroxot, akik számára segített megnyerni az adott háborút. Letisztultabb lett a szárnyak mintázata, így már jobban passzol az angyal hangulatba. A kard itt is sokkal jobban néz ki, –sokkal jobban kitűnik–, ami fontos is, hiszen egy élő kardról beszélünk, ami szerves része a karakternek.

A játékban ez a kinézet is letisztultabb lett: kontrasztosabb színvilágot kapott. Maga a modell is nagy változásokon már nem esett át, hiszen ez a kinézet nem is szorult rá túlzottan a ráncfelvarrásra. Valamint az ulti aktiválásakor a szárnyakkal már felettébb hasonlít a Hajnalhozó Riven kinézet tematikájára.

A Mecha és a Tengeri vadász kinézetek már nem estek át nagy változásokon, –sem a játékbeli modell, sem a splash art tekintetében. Feltheteően amikor az utóbbi kijött már tervben volt az újradolgozás, és már eleve ehhez igazították a kinézetet. Mindkét esetben a kard változott meg, illetve a szárnyak amikor az ulti aktív. Kidolgozottabbak, ám mégis letisztultabbak lettek.

Habár maga a rework hagy kívánni valót maga után, a grafikai résszel teljes mértékben meg lehetünk elégedve, mert nagyon igényes munkát végzett a csapat. Ha érdekelnek a képességek, –illetve különböző animációk is–, akkor az alábbi videóban minden apró részlet összehasonlításra kerül:

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!


Kövess Minket!



Közvetítések