Talán a valaha volt legjobb bukósisak-viselési kampányt hozta össze az indiai rendőrség a PUBG-vel.
A fiatal generációt elég nehéz megszólítani: akár marketingről van szó, akár csak a mumbai rendőrség akciójáról, amellyel a bukósisak-használatra akarják felhívni a figyelmet. Ők azonban csavartak egyet a történeten, és megkeresték azt, ami jelenleg elég jól foglalkoztatja a Z generációt. A videojátékok, –ezen belül pedig a Fortnite és PUBG.
Így mihez kezd az ügyes marketinges? Hát persze, hogy átülteti "játékos" formába az eredeti üzenetet. Ez pedig annyira jóra sikerült, hogy nem csak helyi körökben, hanem a nemzetközi PUBG szcénában is futótűzként kezdett terjedni az említett kampány tweetje.
Care so much for your head in your virtual life and not in real? Not the best game plan! No area may be safe without a helmet, so you must wear one #SafetyFirst #WearAHelmet pic.twitter.com/sZIduSkz5D
— Mumbai Police (@MumbaiPolice) 2018. július 2.
Az üzenet is telitalálat:
"A virtuális világban nagy figyelmet fordítasz a fejed védelmére, a valóságban azonban nem? Ez nem a legjobb ötlet! Nem minden hely biztonságos sisak nélkül, így a valóságban is használj!"
Lehet, hogy a magyar rendőrség is nagy sikert aratna a gamerek körében egy hasonló kampánnyal. Nektek bejön?