Voltak idők, amikor a balance még a mostaninál is rosszabb volt. Ezek a képességek nem véletlenül kerültek ki a játékból.
Majd 9 év alatt már sokat megélt a League of Legends. Bár mostanában sokan panaszkodnak a mostani egyensúlyra és a metára, –voltak idők, amikor ez még ennél rosszabb volt. Nem volt annyira tudatos a tervezés, kevesebb tesztelés volt és persze a játék egésze máshogy nézett ki.
Tudjátok hány VB skin készült összesen és kiknek van a legtöbb?
A világbajnoki cím mellé nem csak búsás pénzösszeg, de egy-egy egyedi hőskinézet is jár minden évben. De ki rendelkezik ezekkel és hánnyal?
Emiatt létezhettek mai szemmel annyira broken képességek, amiktől minden bizonnyal kiégnénk, ha manapság találkoznánk velük. Összeszedtünk a kivett képességekből összesen ötöt, amik igazán brokenek voltak még akkori mérce szerint is.

Alistarnak volt egy Ferocious Howl nevű aktív képessége, mely a következőket tudta: Alistar üvölt egyet bedühödve, minden mozgást korlátozó hatást levéve magáról és immunissá válik minden bejövő képességre. Kicsit hasonlít a mostani ultijára, –azzal a különbséggel, hogy itt hosszú másodpercekig semmi nem hatott rá–, ergo olyan, mint egy leszedhetetlen Morgana pajzs. Sok sikert a megállításához.

Jax most sem piskóta, de anno volt egy másik passzívja, mely Weapon Mastery néven futott. Hatása nagyon egyszerű volt: minden egyes tárgyból 15%-kal több AD-t kapott. Mondanom sem kell, hogy egy kellő előnnyel rendelkező Jax mi mindent tudott ebből kihozni és azonos arany mellett is 15%-kal erősebb volt ellenfelénél, ha mondjuk az is egy bruiser volt. A hab a tortán csak az, hogy ekkor még %-osan dodge-olt támadásokat, amiből neki volt a legtöbb a játékban, innen a mostani E (Counterstrike) képessége is.

Teemonak rögtön két idegesítő passzívja is volt, egyik váltotta a másikat, de ezeket most egybe vettük. Az első Eagle Eye volt. Mivel felderítő ezért érezhetően nagyobb volt a rálátási hatótávja, –vagyis wardok hiányában is jóval többet látott a pályán–, ami egy hatalmas előny megfelelő kihasználás mellett. A másik a Traiblaizer volt, ami Teemo mozgása nyomán felderítve hagyta a pályát, és a szövetségesek még gyorsabban is mozogtak azon az útvonalon.

Twisted Fate talán az egyik legbrokenebb hős volt az ősidőkben. A képesség neve egész egyszerűen Gate volt. Hasonlóan működött, mint a mostani ultija, azzal a különbséggel, hogy nem volt rajta hatótávlimit, vagyis szó szerint bárhova mehettünk a pályán. A teleporthoz képest ilyen alacsony CD-n ward és minden más hiányában elég nagy előny megjelenni bárhol, –legtöbbször ezt teljes HP-n, bázisról alkalmazták.

Zilean passzívja sem volt semmi, ami sokáig globális szinten plusz XP-t adott mindenkinek. Mi azonban a Recall képességét emelnénk ki, ami nem összetévesztendő a mostani hazatéréssel. Hatására egy célpont szövetséges egyik képességének CD-jét lenullázta. A képességek CD-je nem véletlenül lett kitalálva, más esetben nehéz lenne egyensúlyt teremteni. Képzeljük el milyen lehet az, amikor ő visszaállítja az egyiket, így az azonnal használható újra. Ráadásul a megfogalmazás simán "ally's ability-t" ír, nincs külön meghatározva, hogy ez ne lehetne végső képesség...
Ti melyik képességet tartjátok a legidegesítőbbnek jelenleg?