Ez a nap is eljött: megérkeztek az első Aatrox nerfek - PBE

Ez a nap is eljött: megérkeztek az első Aatrox nerfek - PBE

A tegnap este folyamán a legújabb PBE patch-csel együtt sok újdonság érkezett; többek közt az új Aatrox első nerfjei is!

Rögtön két részben is kaptunk frissítéseket, –így nem is nagyon húznám a szót, csapjunk bele a közepébe! A korábban említett ikonok –melyeket az úgynevezett "Ryze Short" alatt tudnánk megszerezni–, most már azt írják, hogy a Runeterra Map megjelenésével együtt szerezhetjük meg őket. 


Twitteren már pedzegették ezeket a frissítéseket: az E (Charm) 85 helyett csak 70 manába kerül és növekszik a csábítás időtartama is, az eddigi első szinten 1 mp helyett 1,4-ről indulunk, a vége azonban továbbra is 2 másodperc marad.


Karma mantrával erősített Q-jának (Inner Flame) robbanási sebzését csökkentették, főleg az első szinteken 50/150/250/350-ről 35/140/245/350-re. Cserébe nagyobb területre hat, ugyanis ennek sugarát 250-ről 300-ra növelték.

A pajzsának (Inspire) költsége azonban csökken 60/65/70/75/80-ról 55/60/65/70/75 manára.

A Riot azon is dolgozik, hogy csökkentsék a hősválasztás idejét, mivel szerintük túl sok időt vesz el. Itt persze figyelniük kell arra is, hogy azért maradjon elegendő idő, mert sokan még a mostani rendszerben is kifutnak az időből. Egyelőre ezeket még csak teszt jelleggel nézegetik, az élő szerverekre egyelőre nem várható változás.


Aatrox amilyen gyengének érződött megjelenésekor, most annyira erős a profi meccsek alapján, a Rift Rivals-on is nagy figyelmet kapott. Meg is kapta az első nerfjét, legalábbis az early game-re. Eleinte így nagyobb CD-vel fog rendelkezni, ám ezt kompenzálják a late game-ben, –ahol meg 4 másodperccel kevesebbet kell várni egy-egy csúszásra–, vagyis 20/18/16/14/12 másodperc helyett 24/20/16/12/8-at.


Talon az orvgyilkosok egyik éllovasa, már amennyire megjelennek a játékban, talán emiatt is kapott nerfet. A W (Rake) képességének kimenő és visszatérő sebzését is csökkentették a late game-ben, előbbit 50/65/80/95/110-ről 50/60/70/80/90-re, míg utóbbit 70/95/120/145/170-ről 70/90/110/130/150-re.

Viktor egy minimális buffot kapott ezúttal, a W (Gravity Field) kihelyezésének hatótávját 700 egységről 800-ra növelik, így talán könnyebb lesz elkapásokhoz használni üldözések során.

Wukong hosszú évekig nem kapott érdemleges frissítést, legyen szó nerfről vagy buffról. Az E (Nimbust Strike) azonban túl erősnek bizonyul hirtelen, –így, hogy játszanak is vele az emberek–, ezért a későbbi szakaszokban visszavesznek a sebzéséből: 65/110/155/200/245-ről 65/100/135/170/205-re.


Hiába a sorozatos nerf, tovább is megállja a helyét CertainlyT alkotása, ezért még tovább gyengítik Zoe-t. Ezúttal a Q-jának (Paddle Star) AP rátáját csökkentik a minimális és a maximális sebzés esetén is, ugye ez a megtett távtól függ. Minimális sebzésnél az AP rátát 60%-ról 50%-ra csökkentik, míg maximális sebzés esetén 150%-ról 125%-ra.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



League of Legends - Már a skineket is újrahasznosítja a Riot

Több támadás is érte a Riot Gamest a League of Legends közösség felől miután a játékosok "újrahasznosított" VFX elemeket fedeztek fel a PBE-re felkerült legújabb Tündérkirályság kinézeteken.

League of Legends - Megint pocsék gépeken kell gyakorolnia a Fnatic-nak

Rendszeresen visszatérő probléma a nemzetközi eseményre látogató csapatoknak, hogy nem megfelelő teljesítményű számítógépeken kell gyakorolniuk az adott versenyre. Ebbe futott bele most már sokadik alkalommal Humanoid és a Fnatic.