Beígérték a Conqueror gyengítést, újfent gyengülhetnek egyes toposok - PBE

Beígérték a Conqueror gyengítést, újfent gyengülhetnek egyes toposok - PBE

Egyes karakterek tényleg jól ki tudják használni, –de ettől függetlenül a felső ösvény sokszor még mindig egy külön sziget a játékban.

Nem sok minden jött a legutóbbi PBE patch során, ám az annál fontosabb lehet a játék számára. Úgy látszik, ez a mostani PBE nagyrészt a toposokról szól. Nézzük először a hősöket!

Aatrox még mindig nincs megfelelő helyen a Riot szerint. Megjelenésekor viccnek tartották, a hotfix-e óta pedig rettegnek tőle. Az előző próbálkozás arra ment volna rá, hogy az ultija nagyobb erőt adjon neki, –főleg a late game-ben–, ám eleinte ritkábban lehessen elérni. Úgy tűnik ez mégsem volt a megfelelő lépés, ugyanis a CD-jét 160/140/120-ról 140/130/120-ra vitték vissza, illetve a leírást is frissítették, miszerint az AD-t ezzel együtt lvitték 20/25/30%-ról 20/22,5/25%-ra, ez az a bónusz amit a végső képessége alatt nyer.


Mundo még mindig nevetségesen erős tud lenni, és emellé megfelelő sebzés is párosul. Ebből, illetve a poke-ból vennének vissza, ugyanis a Q (Infected Cleaver) HP költségének megtérülését 50%-ról 40-re csökkentik, vagyis ha eltalálunk vele egy miniont, vagy bármi mást, akkor csak ennyi térül meg belőle. Ugyanez a gyilkosságoknál és last hitnél is csökken 100%-ról 80%-ra, –vagyis nem tudunk innentől ingyen farmolni vele, igaz 50 HP-nak a 80%-a még mindig 40, tehát csak 10 életerőt veszítünk vele.


Fontos még megemlíteni Swaint is, akinél szintén visszavontak pár nerfet. 90-ről 82-re csökkentették volna a szintenként kapott HP mennyiségét, de ezt eltörölték. Viszont cserébe gyengítették az ultiját (Demonic Ascension), 27% helyett csak 21% AP ráta lesz rajta.

Ami viszont a fontos lépés lehet –és jó eséllyel nem az utolsó a témában–, az a Conqueror helyrepofozása. A top lane-t sokan leszólják, hogy kicsi a ráhatása a játékra, de megfelelő karakterekkel igenis lehet. Illetve a Conqueror nem csak őket érinti, –elvégre Irelia is azt használja miden, Yasuo is, és elvétve egy-két ADC (Draven és Miss Fortune leginkább) is választani szokta. A legnagyobb probléma vele jelenleg, hogy nincs igazán "downside-ja", –azaz gyenge pontja, vagy hátránya. Minionokon folyamatosan fent tudjuk tartani az előkészítését, hogy bármikor bevethessük, sőt közelharci karakterek csatában is folyamat használni tudják ezt, mindenféle büntetés nélkül. Éppen ezért érdekes kissé a Riot első lépése, mivel az első nerf egyelőre csak annyi, hogy az eddig kapott plusz AD mértékét 10-35-ről 6-35-re csökkentik. Míg ez szépen hangzik és valóban kevesebb bónuszt fog kapni eleinte, aki használja, kétlem, hogy ez jelentené a legnagyobb gondot. 4 sebzés persze számíthat alaptámadásonként, de valahogy úgy érzem, nem ez fogja megoldani az összes gondot a rúna körül, –főleg mid game-től felfele, hiszen itt a tényleges sebzés az igazi nehézség.

Egyelőre azt mondta Meddler, hogy ezt a változást behozzák és megnézik, hogy hol köt ki a rúna helyzete ezt követően. Utána esetleg elgondolkoznak még további változtatásokon.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!