Egy grafikus rendkívüli alkotást készített a játék töltő képernyőjéhez, amely végül nem került be.
Viktor Nikiforov grafikus, a tavalyi év során egy elképesztően egyedi alkotással igyekezett újraalkotni a játék meccsek előtti töltőképernyőjét. Sajnos a játékba ugyan sosem került be, de érdekes eljátszani a gondolattal, hogy vajon mi lett volna ha az ő terve valósul meg.
Lassan egy éve már, hogy az új játék kliens napvilágot látott. Azóta már megszokhattuk az előző verzióhoz képest letisztultabb, sokkal modernebb és élettel telibb felhasználófelületet. Viktor Nikifrov ugyancsak igyekezett hasonlóan új életet lehelni a töltő képernyőbe is, de feltehetően tervei nem illeszkedtek bele ebbe a nagyon egyszerű, szinte minimalista elképzelésbe, amit ma is ismerhetünk. A grafikus tervein a játékosok ikonja a honor level, a summoner spell-ek és a rúnák a választott hősök portréja felett helyezkednek el. A jelenlegitől eltérően a Mastery level szintje pedig, a karakterek képe alatt foglalnak helyet. Kétségkívül más, mint az eddig megszokott konstrukció; de pont ez volt a célja. Legutóbbi fórum posztjában az alábbi képeket osztotta meg az elkészült munkáiról.
A fórum posztja igen pozitív visszajelzéseket kapott a közösség részéről. Sokan az ő töltőképernyő tervét választották volna a jelenlegivel szemben. Vajon a Riotnak mégis Viktor terveit kellet volna megvalósítania? Nektek melyik tetszik jobban: a mostani, vagy az elvetett koncepció?