Miért olyan ritka a Taliyah fal bug, ami az LCK-ben is megjelent?

Miért olyan ritka a Taliyah fal bug, ami az LCK-ben is megjelent?

Megtudtuk végre, mi játszott közre a láthatatlan Taliyah fal megjelenésénél.

Nem feltétlenül egy mindennapos hibáról van szó, –ha Taliyah falát és a Smite együttműködését nézzük–, ám ez is elég lehet ahhoz, hogy egy kulcsfontosságú mérkőzésbe beleszóljon, így inkább nem kockáztatnak ilyenkor; solo queue-ra meg nekünk jó lesz. De tulajdonképpen mi is okozza ezt a ritka bugot a játékban, miért akadunk fent Taliyah végső képességén, miután az már rég eltűnt, és miért csak néha?

Taliyah okozhatta az NA LCS szerverösszeomlást, most Koreában is bajt kever - videó

Érdekes hős és idézői képességpárosok okozták az utóbbi időben a fagyásokat, valamint az NA LCS CG vs FOX összeomlást is.

Korábban már felütötte a fejét egy ritka –azonban annál fontosabb– hiba a játékban. Körülbelül egy hónappal ezelőtt a koreai bajnokság keretein belül csapott össze a KT Rolster és a KingZone DragonX. A játék 22 percében a Mata által irányított Alistar valamiért nem tudott egyenesen az alsó ösvény tornyához sétálni. Az úton elindulva úgy tűnt, mintha kis kitérőket próbálna tenni.

A játékot végül „visszatekerték” fél perccel, mivel nem tudták, mi is okozta a problémát pontosan. Első ránézésre úgy tűnt, mintha egy láthatatlan Taliyah falat próbálna kikerülni a karakter. Ez a fajta „útkeresés” az autopathing nevű funkciónak köszönhető. Ez azért felel, hogy amikor a pálya valamely részére kattintunk, a karakterünk a lehető legrövidebb úton jusson el oda. Vandiril csatornájára kikerült egy videó, amiben lerántja a leplet a bug megjelenéséhez szükséges körülményekről.

A két főszereplő ennél a hibánál Taliyah, illetve Nocturne. A hibával azért találkozunk ritkán, mivel a megjelenéséhez Taliyah-nak akkor kell ultiznia, amikor Nocturne szintén éppen aktiválta a sajátját. Ennek következtében Taliyah szövetségesei különféle módon bugolnak ide-oda a falon keresztül, vagy éppen csak próbálják azt kikerülni. Hogy pontosan mi okozza ezt a hibát a két ulti aktiválásakor, azt még nem tudni, azonban szerintünk hatalmas előrelépés már az is, hogy erre sikerült fényt deríteni. Reméljük a Riot hamar megoldja ezt, hiszen egy ekkora játéknál nem engedhetik meg maguknak a játék fejlesztői, hogy akkora hibák maradjanak bent, amik a profi játékot is ekkora mértékben befolyásolják.

Az eredeti videót itt tekinthetitek meg:

Ti mit gondoltok erről, vagy találkoztatok már a játék során valamilyen buggal?

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!