Erős buffok, masszív nerfek, és egyéb érdekes változások ütötték fel a fejüket a teszt szerveren.
A legutóbbi frissítés során számos hős, egy tárgy és egy rúna volt érintett a változások terén. Ezeken felül pedig megérkezett a Medencés buli idei bejelentkező témája, melyen a pici Beemo is kiszúrható.
AKALI
A Shuriken Flip (E képesség) bónusz AD rátája 50%-ról 70%-ra növekedett. Természetesen nem szabad elfeledni, hogy ez már az átdolgozott Akalit érinti, nem pedig a jelenlegit.
FIDDLESTICKS
A Dark Wind (E képesség) túl jónak bizonyult összességében, így mindkét oldalról gyengítést kapott. Egyrészt a sebzését csökkentették 65/85/105/125/145-ről 60/80/100/120/140-re, bár nem is ez az 5 érték igazán a mérvadó, hanem a költségeinek az értéke 50/60/70/80/90-ről 70/75/80/85/90-re nőtt.
FIZZ
Fizz esetében egy hosszabb listát kaptunk, szegényt már megint nem bírják békén hagyni. A Seastone Trident (W képesség) esetében például az aktív AP ráta 40%-ról 60%-ra nőtt, míg az on-hit AP is emelkedett 30%-ról 40%-ra. Ezen kívül az aktív bónusz varázssebzés értéke 40/50/60/70/80-ról 50/70/90/110/130-ra nőtt, ami azért elég masszív buffnak minősül így.
A Chum the Waters (R képesség) még a W képességénél is több változtatást kapott. Ugyanis a Guppy sebzése 150/250/350-ről 200/300/400-ra nőtt, és az AP rátát is 60%-ról 100%-ra emelték. A Chomper esetében a sebzés 225/325/425-ről 275/375/475-re emelkedett, az AP ráta itt is nőtt, 90%-ról egészen 120%-ra. Míg végül a Gigalodon sebzése 300/400/500-ről 350/450/550-re nőtt, továbbá itt is magasabb lett az AP ráta 120% helyett 140%.
IRELIA
Sok változtatást ugyan nem kapott, csak a fizikai sebzésének az értéke bizonyult túl soknak, így 66-ról 63-ra csökkent az értéke.
KINDRED
A Wolf's Frenzy (W képesség) esetében a farkas támadási sebességgel történő scalingje 50%-ról 25%-ra csökkent. Ezen felül a Lam's Respite (R képesség) töltési ideje 160/130/100 másodpercről 180/150/120 másodpercre nőtt. Összességében ezek a módosítások elegendőek lesznek ahhoz, hogy megint vissza essen valamennyivel Kindred amúgy sem túlzottan magas népszerűsége (legalábbis solo queue-ban), a profik mostanában eléggé szeretik.
LEE SIN
Lee Sin Sonic Wave / Resonating Strike képessége esett át több változtatáson. Kezdetnek a Q képesség kétszeri használat esetén az AD ráta 90% alap fizikai sebzés értékről 100%-ra nőtt. Ugyanígy kétszeri használat után a sebzés értéke 55/85/115/145/175-ről 50/80/110/140/170-re csökkent. Továbbá a Resonating Strike, tehát a Q képesség való érkezés esetében elvették az effektet, amivel 8% sebzést vittünk be a célpontnak a hiányzó életereje alapján.
Helyette új effektet kapott a képesség, aminek köszönhetően a hiányzó életerő alapján akár plusz 50% sebzést oszt ki az alap mellé. A Resonating Strike sebzése ezentúl 50/80/110/140/170 (+100% alap fizikai sebzés)-től egészen 75/120/165/210/255 (+150% alap fizikai sebzés)-ig sebez. Korábban ez az érték 55/85/115/145/175 (+90% alap fizikai sebzés). Így kétség nem fér hozzá, hogy ha ez így megjelenik, jobb lesz futni Lee Sin elől, mert könnyen fájhat egy ilyen rúgása.
SYNDRA
A Dark Sphere (Q képesség) esetében a sebzés értéke 50/95/140/185/230-ról 70/110/150/190/230-ra nőtt. Kíváncsian várjuk, hogy Syndra fog-e bármilyen további változtatást kapni.
TAHM KENCH
A Devour (W képesség) töltési ideje 14/13/12/11/10 másodpercről 26/23/20/17/14 másodpercre nőtt, ami majdnem a duplája a korábbi értéknek. A Regurgitate AP rátája 2% / 100 AP értékről 1% / 100 AP-ra csökkent, továbbá a varázssebzés 20/23/26/29/32%-ról 31/32/33/34/35%-ra nőtt a célpont maximális életereje alapján. A játék korai szakaszában így 11%-kal nagyobbat is sebezhetünk a W képességgel, viszont kétszer is meg kell gondolni, hogy mikor használjuk a megnövelt töltési idő miatt. Nem biztos, hogy a változtatások a 8.15-ös frissítéssel érkezni fognak, lehet hogy elcsúsztatják a 8.16-ig azokat.
INFINITY EDGE
A tárgy receptje változott, egy B. F. Sword és egy Pickaxe + 1225 arany lesz a recept a mostani dupla B. F. Sword helyett. A tárgy teljes ára maradt változatlan.
MOLTEN EDGE
A tegnapi frissítésben érkezett új effektet megkapta a Molten Edge is, hogy minionok és szörnyek ellen 50% bónusz kritikus sebzést okozzon.
PERFECT TIMING
A Stopwatch transzformációjának az ideje 8 percről 10 percre nőtt, -így később lesz használható a tárgy.Ti mit szóltok Lee Sin és Kindred változtatásaihoz? Írjátok meg nekünk hozzászólásban!