Komoly nézettséggel és kínai győzelemmel zárult a PGI 2018

Komoly nézettséggel és kínai győzelemmel zárult a PGI 2018

Még a kínai nézők nélkül is dupla annyian nézték a PGI-t, mint például az Overwatch-ot vagy a CS:GO ELEAGUE Premiert.

Július 29-én véget ért a PUBG eddig legnagyobb -és valószínűleg legtökéletesebb- versenye is. Az öt nap alatt három versenyt láthattunk, amiben volt TPP, FPP és egy jótékonysági esemény is. Meglepő módon a Team Liquid mindkét versenyen a második helyet tudta megszerezni, amivel összesen 320 ezer dollárt vittek haza; ez majdnem annyit ért, mintha megnyerték volna az egyik versenyszámot. Mögöttük a WTSG is mindkét versenyszámban harmadik lett ezért ők is egy kicsit több pénzt vihettek haza, pontosabban 200 ezer dollárt. Mint azt már említettük a TPP részt végül a koreai Gen.G Gold nyerte, míg a tegnapi finálét végül épphogy, de behúzta az OMG, -így mindkét megmérettetést ázsiai csapat nyerte.

A jótékonysági eseményt is végül a koreaiak nyerték, hiszen az Evermore, Juankorea, SimSn és EscA négyes simán behúzta a 600 ezer dollárt, ami természetesen jótékonysági szervezetek között lett szétosztva. Ez a verseny azért volt fontos számunkra, mert a rengeteg streamer miatt ekkor nézték a legtöbben a PGI-t, -szám szerint 797,150-en a kínai nézők nélkül-, amik sajnos megbízhatatlan adatok, így nincs értelme hozzászámolni a majdnem 60 milliós kínai nézősereget, aminek a nagy része valószínűleg bot volt.

Természetesen az FPP torna utolsó meccsét is sokan nézték, mivel majdnem 600 ezren csatlakoztak be Twitch-ről és más ázsiai stream oldalakról.

Az biztos, hogy rengeteg ember volt kíváncsi a versenyre, de az is tisztán látszik, hogy a PUBG-nak jelenleg inkább Ázsiában van jövője, hiszen a szokásos gamer nemzetek mellett Vietnamból és Thaiföldről is sokan kíváncsiak voltak a berlini PGI-ra. Összegezve a számok viszont azt mutatják, hogy van igény a PUBG e-sportra, -így a saját kis ötéves tervüket most tovább dédelgethetik a fejlesztők.

Itt a PUBG ötéves terve: e-sport ready!

Ma volt a PGI médianapja, ahol rengeteg dolgot elárultak a fejlesztők.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Közvetítések