Megérkezett az elmúlt hónapok legnagyobb és legtökéletesebb frissítése - PC Update #19

Megérkezett az elmúlt hónapok legnagyobb és legtökéletesebb frissítése - PC Update #19

Végre megérkezett a PGI utáni hatalmas update, amit már többször beharangoztak nekünk.

Augusztus elsején megérkezett a 19. PC update, amiben rengeteg régóta várt újdonságot és funkciót megkaptunk:

"A mai frissítést annak szenteltük, hogy javítsunk a játék életminőségén, bugokat fixáljunk és a megpróbáljuk annyira tökéletesre csinálni a játékot, amennyire csak lehet. Erről egy kicsit többet elárulunk majd a jövő héten, -de egyelőre nézzük is, hogy mit rejt a 19. PC patch"

Játékmenet

  • Bekerült a kéz penetráció
    • Amikor egy golyó eltalálja egy karakter kezét, akkor áthatol rajta és követi az eredeti pályát. A végeredmény sok mindentől függ, így nem kapunk ugyanannyi sebzést, ha a kézfejen vagy éppen a karon megy át a golyó
      • Amikor egy golyó úgy  hatol át a kézfejen, hogy pont a fejet védi, akkor a teljes sebzést megkapja majd a karakter. A penetráció csak a fejre, derékra és a felsőtestre hat 
      • Ha egy golyó eltalálja a kart vagy a kézfejet, de nincs mögötte fontos testrész, akkor csak a kar/kézfej sebzést kapja meg a karakter
    • A Shotgounok nem ütik majd át a kézfejeket vagy kezeket
    • A golyók nem ütik át a lábat
  • Mostantól, ha shift lenyomása közben szállsz ki egy autóból, akkor megmarad a sprintelés, így pedig nem kell újból benyomnod kiszállás után
  • Ha egy csapattárs kilép a játékból, -és még mindig életben van-, akkor a csapattársak nem láthatták a jutalmakat miután mindegyik másik csapattárs meghalt. Mostantól akkor is megnézhetjük, ha az egyik társunk kilépett

Viszlát PGI

  • Minden PGI-al kapcsolatos dolog kikerült a játékból

Felhasználói felület

  • Mostantól könnyebb lesz stackelt tárgyakat droppolni
    • A csúszka segítségével állíthatjuk, hogy mennyit szeretnék kidobni
    • Az alt+bal klikk mostantól kidobja az összeset
    • Az alt+jobb klikk a felét dobja majd ki
  • Javítottak a fegyver kiegészítők menedzselésén is
    • A kiszedett vagy kicserélt kiegészítők mostantól a földre esnek, ha nincs helyük a táskában
    • Ugyanúgy földre esik a kiegészítő, ha lootolás közben cseréljük ki
    • Ha egy Extended tárat kicserélünk Quickdrawra, akkor a plusz golyó és az Ex. tár is a földre esik majd
    • Mostantól, ha alt+jobb klikkelünk a fegyverre, akkor minden kiegészítőt levesz a fegyverről
      • Ezek a kiegészítők a táskádban landolnak, ha van nekik hely, egyébként a földre esnek
  • A játékosok mostantól lenémíthatják egymást egyesével is. (ESC > Options > Team Management Tab)

  • Javítottak a színvak módon
    • Az alábbi tárgyaknak változik a színe színvak módban
      • Scope és célkereszt 
      • Vér
      • Supply Crate füst
    • A jelzések mostantól számmal és színnel is jelezve vannak a pályán

  • Mostantól rakhatunk jelzéseket anélkül is, hogy megnyitnánk a mappot
    • Alt+jobb klikk oda rak jelzést, ahova éppen célzol
      • A billentyűkiosztást megváltoztathatjuk a menüben
  • Mostantól a halott játékosok is rakhatnak jelzéseket
  • A fegyverek HUD-ja mostantól a slotok számát is mutatja
  • A Kill feed-ben mostantól az öngyilkosságokat is láthatjuk
  • Bekerültek élesítő beállítások a beállításokba
  • Mostantól megadhatjuk, hogy maximum mennyi FPS-ünk legyen
    • Maximum Lobby FPS: 30 / 60 / Végtelen
    • Maximum játékon belüli FPS: Végtelen + Smooth Ki / Végtelen + Smooth Be/ Display alapú / Egyedi
    • A Smooth az Unreal Engine funkciója, amiről itt bővebben olvashattok
  • Mostantól átrakhatjuk a kurzorunkat a másik monitorunkra, ha a menüben, a mappon vagy inventory-ban vagyunk

Világ

  • Bekerült a dinamikus időjárás Erangelre és Miramarra
    • Erangel:  Borús 
    • Miramar: Borús és naplemente
      • A borús időjárásban lehet eső, köd, stb. is a meccs folyamán

Erangel kapott pár javítást

  • Bekerült pár kisebb ház Erangel különböző területeire

  • Több fedezéket kaptunk a folyó mellett

  • Bekerült pár fa a Military Base-t körbeölelő területen

Miramar is kapott pár javítást

  • Több föld út került be a pályára
  • Néhány magas vagy túl meredek út egy kicsit le lett simítva, hogy jobban működjenek az autók

Custom match

  • Bekerült pár új preset
    • Early Access mód
      • A hármas szintű sisakok és ruhák spawnolnak a pályán
      • Kevesebb tárgyat találunk a pályán
      • A Blue zone sebzése csökkentve van
      • Nem találunk Jet Ski-ket a pályán
    • Gamescom Invitational mód
      • Ugyanaz, mint az Early Access csak nincsen Red Zone és 1.5x annyi AR spawnol
  • Ha borús időjárással indítunk játékot, akkor minden egyes részletet beállíthatunk

Teljesítmény

  • Rengeteget javítottak az FPS-en és a szerver teljesítményen is, amit minden bizonnyal éreznünk kell majd

Hang

  • Halkítottak az autók hangján FPS módban, ha éppen bent ülünk

Bugfixek

  • Kijavították azt a hibát, amikor esés közben beragadtunk a szabadesés animációba
  • Mostantól nem lehet a kezünkben egyszerre Serpenyő és fegyver is
  • Mostantól nem lehet emote közben kihajolni
  • Kijavították azt a hibát, amikor két karakter összeragadhatott a szűkös helyeken

Tényleg hatalmas frissítést kaptunk ezúttal, amiből pár lényegtelen részét ki is hagytunk, így ha minden apróságra kíváncsi vagy a frissítéssel kapcsolatban ITT elolvashatják az eredetit.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Közvetítések