Ha szeretitek a különleges párosításokat, akkor ezt az AP Tryndamere-t nektek találták ki!
Tryndamere-t nem is split-push képességeivel, inkább a solo queue-ban betöltött szerepe miatt vált nagyon ismertté. Képességei –amellyel könnyedén megfordíthat egy 1v1-es összecsapást–, elképesztőek és egyben borzasztó idegesítőek is emiatt. A lentebb ismertetett AP build pedig erre szeretne alapozni. A végeredmény pedig igen mókás: Trynda rengeteg erőre tehet szert, még úgy is, hogy egy fix csak AD-s tárgy sem szerepel a listán.
Hogyan játsszuk?
Képességek sorrendje: E, Q, Q, W utána pedig R > E > Q > W a sorrend
Idézői varázslatok: Flash és Ignite
Kezdő tárgyak: Doran Blade és Health Potion
Legfontosabb tárgyak: Nashor's Tooth, Ionian Boots, Lichbane, Guinsoo's Rageblade, Rabadon's Deathcap, Hextech Gunblade
Egy példa az építésre:
Rúnák
Na de mégis hogyan működik?
Igaz, hogy az AP és AD sebzés is igen erős fegyvernek számít a meccs korai szakaszában, azonban az AP verzió könnyedén elhúzhat az AD mellett a mérkőzés közepére. De nem csak ez az egyetlen pozitívum, ami az AP Trynda-t jellemzi. Még a 8.13-as frissítés során jócskán lecsökkentették E képességének töltési idejét a 4-es és az 5-ös szinteken. Ez azt jelenti, hogy a kilenc szintű karakter sokkal erősebb powerspike-al rendelkezik, mint AD-t építő társa.
Amikor pedig ezt az alapot kombinálod egy Conqueror-t tartalmazó rúnaoldallal (fent mutattunk egy példát rá), akkor az AP sebzés mellett elképzelhetetlen mennyiségű fizikális és true damage-et is szerez magának (például az E tisztán a már előbb emlegetett fizikális sebzést jelent). A Nashor fogacskájának megszerzése után alaptámadásai pedig mindhárom sebzésmóddal rendelkeznek majd.A legjobb az egészben talán mégis a hatalmas töltési idő csökkenés, amihez ezzel a build-el könnyedén hozzáférhet Trynda. A már általunk jól megszokott AD verziók esetében sajnos erre nem nyílik lehetősége, azonban amikor tisztán AP-ra építik, lehengerlő változást mutat! Ez az építési mód ugyanis minimum 40%-ot vagy esetleg 45%-ot érhet el az inspiráció mastery-vel. Ez azt jelenti számára, hogy folyamatosan fejelgetheti a billentyűzetet az irányító játékos, szinte sosem fordul elő majd az, hogy egy képességre várni kell.
A karakter (és az AP verzió) néhány hátránya
AD változatához viszonyítva, sajnos ebből az AP fajtából hiányzik az életerőlopás. Ebből adódóan az a felfogás, amikor a játékos (és ezzel együtt a karakter) folyamatosan, szinte pihenés nélkül veti bele magát a csata sűrűjébe, nem éppen a legjobb megoldás. Igaz, hogy az utolsó képességének elhasználásával, majd pedig a Q megnyomásával tud magán gyógyítani, de ez a fajta Trynda nem tud olyan gyorsan "megmenekülni" az izzasztó helyzetekből. További probléma lehet még ezzel a verzióval a lassabb miniontakarítás (ami az E töltési idejének köszönhető).
Végszó
Összességében egy igen jó elképzelésről beszélünk akkor, ha az AP Tryndamere-t emlegetjük. Könnyedén meg lehet lepni erejével akár a legtapasztaltabb League játékost is, ugyanis is nem gyakori dolog, hogy egy ilyen hatalmas monstrumot egyértelműen AP-ra építenek fel a már jól megszokott sima AD esetleg vegyes build helyett. Mi azt ajánljuk, hogy ha szeretnétek egy jót szórakozni, akkor mindenféleképpen próbáljátok ki, mivel ez a megközelítés egy üde színfoltot vihet a már szürke hétköznapokba.