WackyJacky újra rendelt: olyan kérdésekre kereste a választ, mint például meg tudjuk tagadni az ellenfelünktől a gyilkosságot, ha mi öljük meg a knockolt társunkat?
WackyJacky-t a PUBG világ őszinte tesztereként ismerhette meg a közösség; ő az a játékos, aki minden kérdéses dolognak utánamegy, és alapos kísérletek közepette igazságot teremt. A nagy sikerű mítoszvadászat sorozat is hozzáköthető, de pár hete, amikor felmerült, hogy az M16A4 egy nem említett buffot kapott, akkor is ő nézett utána.
Tényleg buffot kapott az M16A4, vagy csak szóbeszéd?
WackyJacky járt utána egy igen alapos teszt keretein belül!
Wacky most előállt a mythbusters következő részével, amiben az alábbi mítoszok között tett rendet.
- Meg tudjuk tagadni a gyilkosságot az ellenfelünktől, amennyiben a knockolt társunkat mi öljük meg, és nem ő.
- A duckbill használatával nem változik meg a sörétek szöge, hogyha bedőlve lövünk vele.
- Könnyebb meghallani az ellenfeleink lépteit spectate módban, mint in-game.
A videó megnézése, illetve a magyarázat elolvasása előtt tippeljétek meg, hogy szerintetek hány igaz ezek közül, illetve melyik lehet az? Ez egy nagyon jó teszt arra, hogy megtudjátok mennyire ismeritek a játékot, az eredményt osszátok meg velünk kommentben! Most pedig lássuk a videót és a tényeket!
1. Meg tudjuk tagadni a gyilkosságot az ellenfelünktől, amennyiben a knockolt társunkat mi öljük meg, és nem ő.
Az eredmény annyira nem meglepő, a mítosz ELBUKOTT: a gyilkosságot akkor is megkapja az ellenfelünk, hogyha hősiesen mi öljük meg a társunkat! A rendszer azt veszi figyelembe, hogy ki knockolta.
2. A duckbill használatával nem változik meg a sörétek szöge, hogyha bedőlve lövünk vele.
Ez a rész már kicsit érdekesebb, ugyanis úgy lenne valósághű, ha a dőlésszög változna. A duckbill egy igen különleges szerkezet, ami amolyan terelőként funkciónál, így a sörétek egy vízszintes vonalban hagyják el a fegyvert. A PUBG-ban azonban hiába dőlünk be, a szög nem változik, –tehát ez a mítosz IGAZNAK bizonyult.
3. Könnyebb meghallani az ellenfeleink lépteit spectate módban, mint in-game.
Mind közül alighanem ezt vizsgálta meg WackyJacky a legalaposabban, láthatjuk, hogy decibel mérővel is ellátta a felvételt, illetve pluszba kitért még a replay system hangjára is, ám az eredmények azt mutatták, hogy mindenhol egységes hangerők dolgoznak, –tehát ez a mítosz MEGDŐLT!
Ez azt jelenti, hogy hamis-igaz-hamis arány lett ebben a videóban, na de látva az eredményt, ti helyesen tippeltétek meg az igaz mítoszt?