Egy pár percig bepillantást nyerhettünk a Riot gondolatai közé, mit is terveznek?
Az elmúlt pár hónap kétségtelenül a játék történetének egyik –ha nem a leghektikusabb– időszaka volt. Ehhez rengeteg minden közrejátszott; a fejre állt meta, a gyakori és súlyos frissítések, a felgyorsult reworkök. Lassan már úgy érezhettük a Riot nem is igazán tudja, mit csinál éppen, vannak-e tervei a jövőre nézve. Nemrég azonban összeszedték nekünk pontosan a gondolataikat, terveiket a jelenre és a jövőre nézve.
Közvetlen közelségben
Itt olyan problémákról szólnak, amik jelenleg is rontják a játékélményt, és amiken változtatni szeretnének a lehető leghamarabban.
Bődületes a sebzés:
Ebben a szezonban a tankoktól majdnem teljesen elszakadtunk. Minden sebez és nem is keveset. Ha esetleg valamelyik ösvényen mégis találkoznánk egy tankkal, akkor nagy rá az esély, hogy egy jó kombóval ő is el tudja tüntetni az életerősávunkat. Vissza szeretnék billenteni a mérleget egy egyensúlyi állapotba a defenzív és az offenzív oldal közt.
Lábadozó lövészek:
Néhány patch és a célon túl lövő gyengítés miatt a lövészek nagyrésze kényelmetlenné vált. Drágábbak és gyengébbek a tárgyaik, sok karaktert jobban megéri választani lövészek helyett, –és habár 8.15-ben elkezdődött a helyreállítás, még közel sem kielégítő.
Az idei előszezon céljai
A comebackeknek sokkal elérhetőbbnek kell lenni. Az rendben van, hogy korai sikerek bizonyos előnyökhöz juttatják az adott csapatot, azonban az, hogy sok esetben már akár 10 percnél eldől egy meccs az elfogadhatatlan. Hosszabb és élvezhetőbb ösvényfázis kellene. Ennek a végén a játékosok egy-egy kulcs tárggyal már a zsebükben vetnék bele magukat a játék középső szakaszába, ezzel is kicsit lelassítva a játék mostani rohanó menetét.
Van, amikor egy csapat megfordíthatatlan előnyre tesz szert, és habár a comeback fontos, előfordul, hogy a már eldőlt meccs feleslegesen hosszúra nyúlik. Ez csak a játékosok idejének a pazarlása. Egy vereségen sokkal könnyebb tovább lendülni, ha nem kell az adott meccsben szenvedni 30-40 percig akár.
A rúnáknak nem fognak bónusz statokat adni. Habár ez eleinte jó ötletnek tűnt, hogy a különböző játékstílusokhoz kapcsolódó rúnák adjanak bónusz statokat, ez inkább szűkítette az opciókat sajnos. Ezenfelül még apró változtatások is jönnek olyan rúnákkal, amik túl dominánsok, vagy teljesen elfeledettek.
Hosszútávú tanulságok
A sok újratanulás elrontja a szórakozást:
Habár fontos eleme a játéknak a folyamatos előrehaladás, és a játékosok visszajelzései utáni fejlődés, a ló túloldalára sem szabad átesni. Ebben a szezonban megtapasztalhattuk, hogy milyen az, amikor kéthetente csaknem egy teljesen új játék fogad, ez pedig egy idő után elég taszító tud lenni, mivel kevesen tudnak napról napra minden változást követni.
Ne mondják meg mit játsszak:
Ezalatt konkrétan a lövész metát értjük –mivel hatalmas frusztráció lett az eredménye sok játékosnál–, akiknek hirtelen kellett alkalmazkodni mindenhez, és új karakterekre cserélni a már megszokottakat.
Egyelőre ezeket a gondolatokat osztották meg velünk, kíváncsian várjuk mit hoz a jövő, legfőképp az előszezon.
Ti mit gondoltok, jó úton indul el a Riot az eddigi káosz után?