Az 5 legjátszottabb mides a 8.15-ben

Az 5 legjátszottabb mides a 8.15-ben

Eléggé átalakult a mid meta a 8.15 során: a mágusok teljesen kiszorultak midről, és átvették a helyüket az orvgyilkosok.

Nemrég volt panasz a közösség részéről, hogy túl sok a sebzés a játékban és ez részben a rúnáknak is köszönhető. Egy ilyen robbanékony játékmenet pedig kedvezhet az orvgyilkosoknak –főleg solo queue-ban, ahol nincs olyan szervezett játék, mint mondjuk egy profi meccsen. Ezekkel lehet leginkább snowballozni, hiszen elég egy-két korai gyilkosság és máris elindultunk egy jó irányba, amivel ki is égethetjük ellenfeleinket.
Zoe. Ha létezik idegesítő karakter a játékban, –akkor ő az. Hiába kapja sorra a nerfeket, a karakter alapvető működésén nem sok minden változott, és bár nem rendelkezik már akkora sebzéssel, mint korábban, még mindig képes akár egy rotáció alatt eltüntetni minket miden. Amíg nem változik a szundibubi működés, addig ez valószínűleg nem is nagyon fog változni. Nem a legkönnyebb karakter, de ha el tudjuk sajátítani, a kiégetés szinte garantált. A középső ösvényen a meccsek 4,97%-ban tűnik fel.akaliAz új Akali igencsak halálos lett. Teljesen más lett a működése mint a korábbinak, bár az változatlan, hogy továbbra is az ellenfelek gyors eltüntetése a feladata, és az eddigi füstfelhője még erősebb lett. Most már tornyok alatt is el tud bújni, folyamatos mozgékonysággal rendelkezik, a sebzése pedig sokszor meglepő lehet, főleg a végső képességével. Sokan el is kezdtek vele próbálkozni, ezért is választják őt a mérkőzések 4,98%-ban.

Yasuo is tipikusan az a karakter, aki egyhamar jó eséllyel nem fog eltűnni. A mostani meta ráadásul kedvez neki, profik is előszeretettel választják ők tétmeccseken. Az amatőr létrákon pedig még veszélyesebb tud lenni, főleg ha valaki nem tudja, miként is kell ellene játszani. Passzív pajzsa és szélfala rengeteg védelmet ad az egyébként törékeny karakternek, mozgékonyságával pedig könnyen alakíthat ki előnyt az ösvényen. Megfelelő kompozícióban pedig még félelmetesebb a hatos szint meglépése után és a plusz páncéltöréssel még tankokat is szét tud szedni. Nem véletlenül játszanak vele a meccse 5,21%-ban, –de még ez is csalóka, mivel ehhez párosul még egy egy 6% feletti tiltási arány is.

Nukeducknak még profi meccsen is működött, szervezetlen játékban pedig még hatékonyabb tud lenni. Az árnyéknindzsa hatalmas outplay potenciállal rendelkezik, rengeteg mozgékonysággal az árnyékoknak köszönhetően és sebzés terén sem kell a szomszédba mennie. Nem egy olyan meccset láthattunk már, ahol egy elfeedelt Zed egymaga vitte a hátán a meccset. Roamolás terén is jó karakter, mivel bármilyen falon átmegy, így könnyen okozhat meglepetést a szélső ösvényeken is. Jelenleg 6,32%-ban kerül kiválasztásra. 

A listát Ahri vezeti 6,64%-kal. A rókahölgyemény majd mindennel rendelkezik, amire csak egy orvgyilkos vágyhat. Kasztjához képest átlagon felüli miniontakarítást tud felmutatni, amihez CC és sebzésnövelés is párosul, ultiját elérve pedig nagyon nehéz őt lekövetni. Torony alá is bátran ugorhat ha akar, mivel jó eséllyel ki is tud onnan csúszni. A visszafele haladó gömb pedig tényleges sebzést is okoz, ezáltal a tankok sem lehetetlen ellenfelek számára. Zedhez hasonlóan vele is tudunk roamolni rengeteget, mivel gyorsan be lehet tolni az ösvényt

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Galéria

Kövess Minket!



League of Legends - Már a skineket is újrahasznosítja a Riot

Több támadás is érte a Riot Gamest a League of Legends közösség felől miután a játékosok "újrahasznosított" VFX elemeket fedeztek fel a PBE-re felkerült legújabb Tündérkirályság kinézeteken.

League of Legends - Megint pocsék gépeken kell gyakorolnia a Fnatic-nak

Rendszeresen visszatérő probléma a nemzetközi eseményre látogató csapatoknak, hogy nem megfelelő teljesítményű számítógépeken kell gyakorolniuk az adott versenyre. Ebbe futott bele most már sokadik alkalommal Humanoid és a Fnatic.