A Duskblade és a Stormrazor átalakulhat, Akalival viszont elégedettek

Meddler újfent megosztotta terveit a játékkal kapcsolatban, bár nemrég pozíciót váltott. Ettől függetlenül továbbra is szeretné megtartani ezeket a posztokat, ahol velünk kommunikál.

A héten kijött a 8.16, Meddlerék pedig máris a jövőbe tekintenek, de azért a jelent is megvizsgálták. Nézzük meg tételesen, hogy mivel elégedettek és hogy mi az, amin változtatni szeretnének.

Nagy terv volt, hogy a hirtelen sebzésből visszavegyenek, ezt meg is tették egyes rúnák gyengítésével, –úgymint az Electrocute, vagy a Summon Aery. Egyelőre úgy látják, hogy egyik hőst sem érintette túlzottan erősen külön.
Ez alól talán Wukong kivétel, ám nála nem csak a rúnák a "bűnösek", őt egyébként is gyengítették és most vissza is esett. Egyelőre még nem akarnak hozzányúlni; előbb megnézik, hogy marad-e a mostani helyzet, ahogy a játékosok megszokják az új erőviszonyát. Ha továbbra is ennyire gyengén teljesít, mint most, akkor valamit visszaadnak majd neki, de az nem feltétlenül a burst lesz, mert emiatt volt kezelhetetlen eddig. Leginkább olyanokra kell gondolni, hogy több állandó sebzés, esetleg tankosság, regeneráció stb.

Elő fogják venni a mostanság igencsak népszerű Stormrazort és a Duskblade-et is. Az erejükön szeretnének változtatni, hogy az kicsit az állandó sebzés fele mozduljon el és ne csak az alkalmankénti hirtelen burstsebzésről szóljanak, illetve hogy ne lehessen stackelni az ilyen tárgyakat. Egyelőre még nem biztos, hogy ez a 8.17 során megérkezik, előbb még vizsgálják a mostani patch viselkedését.Tahm Kench gyengítésénél is úgy érzik egyelőre sikerült fején találni a szöget, mivel solo queue-ban annyira nem változtak a számai. Elsősorban a profik számára szerették volna kissé kevésbé vonzóvá tenni úgy, hogy az amatőrök ne érezzék nagyon ennek a hatását. Továbbra is szemmel tartják Tahm-ot, de az már most jó jel, hogy nem esett vissza drasztikusan.Buffolni fogják az AD Tryndamere-eket. Ugyan a 8.16-ban nerfelték az E CD-jét, mivel az AP változatok rengeteg CDR-t tudtak venni maguknak, így gyakran pörögtek jobbra-balra. Nem volt egy egyértelmű időtartam, ami alatt büntethető lett volna a mozgékonyság hiánya. Jelenleg csak az AP változatok rendelkeznek igazán CDR-rel, így ez a változtatás tényleg azokat célozta, akiket kellett. Mindezek mellett az AD Trynda viszont még mindig gyenge, erre az IE nerfelése is rátett egy lapáttal. Most, hogy az AP változat gondjait megoldották, azon fognak dolgozni, hogy az AD is nagyjából arra a szintre kerüljön vissza, mint a nerf előtt volt. 

A tankok is terítéken voltak, Amumu, Nautilus és Rammus is kapott erősítéseket. Alapvetően itt sem látnak nagyobb gondot egyelőre, ugyanakkor van pár különálló eset, amit meg akarnak vizsgálni. Ilyen a Sion mid, vagy Amumu az alacsonyabb elokban, illetve Rammus a dzsungelben. Ez inkább csak ilyen biztonsági átnézés, hogy nem lettek-e túl erősek véletlenül. Zoe is túl van egy újabb adag nerfen, ahol a cél leginkább az ellenfelek frusztrációjának csökkentése lenne, hogy ne láthassunk például az alábbihoz hasonló jeleneteket. Egyelőre nincsenek további tervek vele, megnézik mennyire sikerült visszavenni az erejéből ezúttal. 
aVégezetül pedig Akali. Egy ideje már kijött, ezért Meddler rá is kitért. Az átlag teljesítménye továbbra is felfele kúszik, vagyis a játékosok kezdenek egyre jobban ráérezni a játékstílusára, buildre. Akik már 15-nél is több meccset lejátszottak Akalival, azok elég jól teljesítenek vele, ez nagyjából összhangban van a többi hőssel ilyen tapasztalatok mellett. A profik között is megjelent, igaz még nem az a mindenképpen tiltásra vagy választásra váró karakter. Összességében tehát –a kezdeti felháborodás ellenére– elégedettek vele, így változást sem terveznek még nála.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!