Hamarosan érkezhet a FIX FIXPUBG?
A FIXPUBG megérkezésekor mindenki fellélegzett egy kicsit, hiszen végre úgy hihettük egy pillanatra, hogy mindent kijavítanak majd az elkövetkezendő hónapokban. Hamar rá kellett jönnünk, hogy ha még ezt meg is oldják valahogy, az új patch-ek még legalább ennyi bugot és hibát hoznak, így egy ördögi körbe kerülnek, amiből nem nagyon van kiszállás. A legutóbbi frissítés például megoldott jó pár bugot, de ahogy megérkezett az éles szerverre, már hozott is kettő újat, amik eldönthetik egy-egy meccsünk kimenetelét.
A Beryl miatt nem tudunk folyamatosan kihajolni
Régebben már volt egy hasonló hiba, és úgy néz ki, hogy a Beryl ezt most visszahozta. A bugot 100%-osan lehet reprodukálni; nem kell mást tennünk hozzá, mint magunk elé dobni egy Berylt, –ha pedig egy másik fegyverrel célozva hajolni szeretnénk, akkor a leaning egyből visszaáll középre, ahogy a videóban is látható:
Valószínűleg újból a fegyver hitboxával lehet gond és valamiért a játék úgy értelmezi, mintha a Beryl függőlegesen a plafonig nyúlna, ezért a karakterünk is falnak érzékeli, amin nem dőlhet át, így visszakerült az alapértelmezett állásba. Nehéz megmondani, hogy mitől kerülhetnek a játékba hasonló bugok, de a programozás tele van rejtélyekkel, így csak az a lényeg, hogy minél hamarabb oldják meg, –hiszen ez nem csak killeket, de egész győzelmeket vehet el tőlünk, ha egy Beryl rosszkor van rossz helyen.
Revive bug
A második hiba egy visszatérő probléma, amit a 17.1-es frissítéssel már kijavítottak, de nagyon úgy néz ki, hogy hamar visszatért. A bug miatt nem tudjuk felszedni a társunkat, hiszen a tíz másodperces számláló nullánál megáll és egyszerűen nem engedi felszedni a pajtásunkat. Erről videó nem készült, de már többen jelentették, hogy velük is előfordult már párszor az utóbbi frissítés óta.
Összegezve tehát ne lepődjünk meg, ha bármelyikbe belefutunk; reméljük a következő frissítéssel ezek is megjavulnak.