A 8.17-es frissítés a Nexus Blitz mezejére is beköszöntött! Nézzük is meg, hogy mennyi újdonságot rejtettek el benne a fejlesztők.
Ahogyan azt az alapjátékban is megszokhattuk, a League of Legends új játékmódja is kap csak neki szentelt frissítéseket. Az előzővel jött be például az általunk is oly mókásnak tartott Sutyifutam. Azt ezt követő (mostani, 8.17-es) frissítéssel pedig igazi mérföldkőhöz érkeztünk: ez számít ugyanis az alfateszt félidejének. Na de lessük is meg közelebbről, hogy a mostani változtatásokkal mennyit kedveztek a Riot dolgozók a játékosoknak.
Hősök, tárgyak, rúnák
A "hősfrissítésekkel" igen egyszerűen végezhetünk, azért is vettük ennyire előre őket. Egy (igen jól olvassátok) karakter képességeibe nyúltak bele a fejlesztők, méghozzá Talon E képességének területi töltési idejét csökkentették. Az eredeti 160/135/110/85/60 helyett a Nexus Blitz során, csak 80/67,5/55,/42,5/30 másodpercet kell majd várniuk a játékosoknak.
Ti kértetek, a Riot pedig adott. Rajongói javaslatra vezették be a játékmódba az Emberfelettiek kardját, ami utoljára a 4.19-es frissítésben volt elérhető! Ezen kívül a Dzsungeltárgyak a folyón áthaladva mostantól Mana-regent adnak az őket használóknak. Végül, de nem utolsó sorban a Természet erejéről kell beszélnünk. A páncél alap életerő-regeneráló hatása mostantól sokkal egyedibb, mint eddig volt.
Természetesen a Rúnák között is volt jó pár olyan, amelynek kicsit utána néztek a Riot fejlesztői. Az első említésre méltó példa a Halhatatlanok szorítása, ami mostantól aktiválásonként nem 10 életerőt, hanem 15-öt tölt vissza. Következő a sorban a Rombolás, amelynek töltési ideje 45 másodpercről 30-ra csökkent. A Kleptománia sem maradhatott ám úgy, ahogany az eredeti játékban megtalálható. A végjátékbeli zsákmány, nem 6 hanem 4 percenként aktiválódik, és az elhalasztott zsákmány esetén, nem 5, hanem 10 arany üti az emberek markát. Végül, de nem utolsó sorban a Lélekjelenlét maradt, amely a végső képesség töltési idejének 6%-át tölti vissza (10% helyett).
Térkép változtatások
A térképen is történtek kisebb-nagyon javítások, amellyel jobb, ha minél előbb megismertetünk titeket. Nehogy a végén véletlen eltévedjetek a "dzsungelben". A fejlesztők elhelyeztek egy sutyerákfészket az alsó ösvényen, beszűkítették az ösvényt az inhibitorok tornyai között. Ezen kívül könnyen megközelíthetővé (pontosabban járhatóvá) tették a madárkák és a kék erősítés közötti szakaszt. A vörös erősítés otthonát pedig picit átépítették, természetesen csak is azért, hogy a lény jobban érezze magát, míg vár a játékosok érkezésére. A halállézer működésének egyértelműbbé tétele érdekében különböző effektekkel próbálták meg kiemelni az előbb emlegetett sugarat alkalmazó tornyokat. Ezen kívül láthatóvá tették még a dzsungel tornyait is.
Tornyok
A tornyok sem maradhattak ám érintetlenül ebben a veszélyes környezetben. A fejlesztők legalábbis úgy ítélték meg, hogy kell nekik egy kis plusz segítség a játékosok ellen. Első körben páncéljukat és varázsellenállásukat emelték meg 50-ről 60-ra. A külső tornyok életereje 3040-ről 3300-ra, az inhibitor tornyoké 4240-ről 4300-ra emelkedett. Egyedül a Nexust védő tornyok tartóssága csökkent, de az sem jelentősen. Az eredetileg 5440 életerővel rendelkező építmények, most már csak 5400-al rendelkeznek.
Új játékmódok és jutalmak
Új, eddig soha nem látott eseményekkel kedveskedtek nekünk a fejlesztők, amelynek címei talán többet is elárulnak a kelleténél. Az előbb emlegetett módok ugyanis a Paranoia Royale és Loot Veigar nevet viselik. Egy új jutalomról is tudunk: méghozzá az egyik legkeményebb piltover-i seriff, Caitlyn áldásáról.Nincs még karácsonyi hangulatotok? A Riot fejlesztőinek már nagyon, ugyanis egy hógolyó csatát is belefűztek természetesen mini játékként a Nexus Blitz-be. Az esemény elején egy pingvin tesó jelenik meg az oldaladon. Minden egyes találatért +2% mozgási sebességet kapsz, de drága állatkád is profitál belőle: ő +5%-al lesz nagyobb és csillogóbb. A pingvin egészen addig az oldaladon marad, amíg el nem veszíted az eseményt, vagy meg nem halsz azt követően. De akkor nézzük is a változtatásokat. Első körben a hógolyó töltési idejét emelték meg 3 másodpercről 8-ra így talán sokkal jobban oda kell majd figyelni a célzásoknál, mint eddig. De a sebessége is változott a kis fehér golyóbisnak: 1400-ről 1900-ra növelték (így jobban fáj, ha betalál), hatótávját azonban 2000-ről 1500-ra csökkentették. A hógolyóból származó lassítás 30%-ról 60%-ra emelkedett. Mostantól 0,25 másodperc áll lendül meg, majd ér a célba a hógolyó. Azok az ellenségek, akiket eltalál 3 másodpercig láthatóvá vállnak, a messzebbről betalált hógolyók, pedig nehezebbnek tűnhetnek majd.
A Told a kocsit eseményben, megzsírozták a kerekeket, így a második eseménytől gyorsabban fognak gurulni. Azok a játékosok pedig, akik tolják őket, plusz aranyat tehetnek zsebre. A hegy királya, Bardle Royale és Buldózer események keretein belül a körök pozícióit úgy igazították, hogy azok kevésbé részesítsék előnyben a hátrányos csapatot. Végül, de nem utolsó sorban a Hirtelen halálnál a nexus minionok sebzését megemelték 300-ról 420-ra. Illetve mostantól rájuk nem hat a legtöbb elmozdító varázs, ezen kívül pedig nem ütközhetnek más egységekkel.