Megérkezett a 8.17-es frissítés, melynek keretein belül végre itt a várva várt Nunu és Willump!
A 8.17-es frissítés során megérkezett a korábban már híresztelt Annie és Master Yi buff, míg végre megkapta Yorick is a neki járó gyengítést. Ezen kívül Irelia és további hősök, illetve tárgyak sem nyugathatnak, –izgalmas heteknek nézünk elébe!
HŐSÖK
A jelenlegi metában és környezeti tényezőknek megfelelően Annie egyetlen esélye arra, hogy érvényesüljön, hogy minden képességét egyszerre zúdítja ellenfele nyakába. Azonban alaptámadásai gyengének bizonyultak a kicsi hatótávolság végett, így most ez 575-ös értékről 625-re nőtt. Ezzel együtt tovább fogják figyelni a fejlesztők, hogy szükséges-e további erősítés a számára.
A portyázási fázisban már elég erős lett Bard az elmúlt frissítések során, azonban ha összesítve nézzük a hőst, még egy pici erősítés kell neki ahhoz, hogy igazán játékban érezze magát. Ezáltal több lehetőséget adnak Bard kezébe a helyzetteremtésre, a végső képessége töltési ideje, a Sors keze pedig 130/110/90 másodpercről 110/95/80 másodpercre csökkent. Elméleti síkon ez elegendő erősítés lesz a számára.
Fiora jelenleg igaz, hogy nagyon erős a játék kései szakaszában, azonban a játék elején lévő harcokhoz még kell egy kis erő a számára, hogy egyáltalán könnyebben eljusson a végjátékig. Ezáltal az E képességén (Kardforgatás) a második támadás kritikus sebzése 140/155/170/185/200%-ról 160/170/180/190/200%-ra nőtt, így már egy ponttal a képességen 20%-kal több sebzést viszünk be, mint a korábbiakban.
Végre Demacia harcosára is lecsapott a nerfhammer, a Q képesség (Döntő csapás) sebzése a játék kései szakaszában gyengítésre került, a korábbi 30/65/100/130/170 helyett, immár csak 30/60/90/120/150-et sebez, ezáltal több lehetőséget adva az ellenfelek számára a harcra.
A minionok elleni bónusz sebzés növekedett az Acélugrásban (Q képesség). A korábbi 70% immár 100%-ra nőtt, a fejlesztők pedig remélik, hogy ezáltal maga a hős is hasznosabb lesz az ösvényen.
Kassadin Portálséta képessége túl gyengének bizonyult, annak ritka használhatósága végett, így csökkentették a töltési idejét 6/4/2 másodpercről 5/3.5/2 másodpercre.
Kayn, főképp amikor az Árnyak orvgyilkosa alakot ölti, sok alkalommal nehezen tart lépést a többi dzsungelharcossal. A mostani erősítésnek köszönhetően könnyebben tud majd mozogni a tereptárgyakon és a térképen keresztül is, továbbá jobban kitudja majd használni a gyilkosság begyűjtésére vonatkozó lehetőségeket. Az E képessége, az Árnyléptek időtartama ugyanis 5/6/7/8/9 másodpercről 7/7.5/8/8.5/9 másodpercre őtt, továbbá a bónusz mozgási sebesség 70%-ról 80%-ra emelkedett.
Végre megérkezett a várva várt Master Yi buff, bár nem teljesen az, amit az őt használó játékosok vártak. A Meditáció töltési ideje 35 másodpercről 28 másodpercre csökkent, továbbá a sebzéscsökkentés 50/55/60/65/70%-ról 60/62.5/65/67.5/70%-ra nőtt, így a játék korai szakaszában még ellenállóbb lesz a képesség használata közben.
Nunu újdonsült, átdolgozott verziója megérkezett, immár mindenhol megemlítve társát, Willumpot is!
A fejlesztők szeretnének javítani Rengar helyzetén, viszont ezt úgy szeretnék elérni, hogy az azonnali sebzésekből az egész játékban igyekeznek lefaragni a fejlesztők. Ezt úgy tudják elérni, hogy a végső képességét (A vadászat izgalma) töbször használhatja majd, ahelyett, hogy több sebzést adnának neki. Ezáltal a töltési idő 130/100/70 másodpercről 110/90/70 másodpercre csökkent.
Varus túlzottan erős célpontnak bizonyult, mikor ellenfelei utólérték, így az életereje 549-ről 499-re csökkent, azonban az életerő növekedése 86-ról 89-re emelkedett. Így jobb lesz a továbbiakban óvatosan játszani a korai szinteken, mert elég könnyen összehajtogathatja majd hősünket például egy Draven.
Wukong nagyon lemaradt a dzsungelben a többi társához képest, még a dzsungel királya címet is elvesztette már. Ennek kiküszöbölésére a bónusz támadási sebessége az 1. szinten 0%-ról 8%-ra nőtt, ezáltal könnyebben tud majd farmolni, mind pedig jobban tud majd teljesíteni az egész térképen.
Yorick az a hős, akire már ráfért, hogy gyengítsenek rajta, vagy épp Ködjáróin valamennyit. Jelen frissítésben ez utóbbi történt. A Ködjárók sebzés növekedési értéke a 2-7. szint között 3 helyett 1-re csökkent, a 8-13. szint között 5-ről 6-ra nőtt, míg a 14. szinten és afölött 10-ről 11-re emelkedett. A játék korai szakaszában a tapasztalt játékosok kezében is gyengébb lesz a továbbiakban Yorick.
Taric sajnos a passzívjának köszönhetően túl jól profitál az alaptámadásaiból, ezáltal az adaptív sebzés mostantól alapértelmezés szerint fizikai, ha Taricnak nincs varázsereje vagy bónusz sebzése.
TÁRGYAK
Ahogy korábban említettük, a fejlesztők szeretnék némileg csökkenteni az azonnali sebzés mértékét nem csak a hősökben, de a tárgyakban is. A legutolsó frissítés során a különféle rúnákból származó összpontosított sebzés csökkent, most pedig a tárgyakon van a sor.
Viharborotva
Ezáltal a Viharborotva sebzése 65-ről 60-ra csökkent, azonban támadási sebessége 25%-ról 35%-ra nőtt, míg a kritikus csapások módosítója 160-200% (0-30% kritikus sebzésnél) értékről 140-200% (0-30% kritikus sebzésnél) értékre csökkent.
Árnykard
Az árnykard halálossága 18-ról 21-re nőtt, azonban a sebzés aktiváláskor a korábbi 30-200 (az 1-18. szinten) érték már csak 30-150 (az 1-18. szinten) lett, ezáltal a 18. szinten 50 értéket is veszítve!
IDÉZŐI VARÁZSLATOK
Jó tudni és figyelemmel követni Idézői varázslatainkat is, ugyanis ha egy adott várólistán több hónapja nem játszottunk, az idézői varázslatokat visszaállítják az alapbeállításra, ami a Gyógyítás/Gyorsítás.
ÉRKEZŐ KINÉZETEK
Néhány napon belül megérkezik az 5 újonnan érkező hőskinézet, és a hozzájuk tartozó chroma csomagok is.
Párbajhős Urgot
Párbajhős Lucian
Párbajhős Thresh
Isteni kard Irelia
Állhatatos Kard Talon
Tömören és röviden:
Ti mit szóltok a változtatásokhoz? Melyik érkező kinézet tetszik nektek a legjobban?