Az 5 legjobb hős, ha ARAM-ra vágysz

Az 5 legjobb hős, ha ARAM-ra vágysz

Elhoztunk nektek 5 olyan hőst, akik szerintünk a legpusztítóbbak az ARAM játékmódban!

Az Ordító Szakadék mindig is hordozott magában némi érdekességet, hol épp az aktuális események, hol pedig az épp azon pusztító hősök miatt. Mostani cikkünkben elhoztunk nektek 5 olyan hőst, akit garantáltan ki kell próbálnotok, ha egyszer Fortuna kegyeltjei lesztek és megkapjátok őket az ARAM játékmód során! De mielőtt belemennénk a listába, tisztázzunk pár dolgot:

  1. ez egy szubjektív lista a szerkesztőség több ezer lejátszott meccse alapján
  2. a lista maga ötvözi az élvezeti faktort a hasznossággal és sikerességgel, itt nem az volt a mérvadó, hogy mekkora az adott karakter győzelmi aránya
  3. a listán helyet kaptak különlegesebb és egyszerűbb buildek is, amelyeket a hagyományos Szurdokba nem biztos, hogy magától bevinne az ember, de itt meglepően hatékony lehet. 

Most, hogy ezeket tisztáztuk, jöjjön, aminek jönnie kell!

Annie, a sötét gyermek még az Ordító Szakadék mélységeiben sem hagyja nyugodni a játékosokat, ugyanis a Predator rúnát használva, hirtelen rohamozza le ellenfelet és küldi nyakukba, a még saját magánál is veszélyesebb Tibbers maciját. Persze akkor teljes a bait, ha emellé még Átvillanást hozunk magunkkal, mint idézői varázslatot, hogy még gyakrabban kivitelezhető legyen egy csodálatos kombináció. A gyors töltés miatt ajánlott számára venni egy Korok pálcáját, utána pedig jöhet a megszokott Luden visszhangja, egy a Varázslók cipője, természetesen kell egy Morellonomikon, egy Rabadon halálsüvege, no meg egy Zhonya homokórája sem fog megártani. Ezzel máris kész a brutális pusztítógép. Ha alternatív "medve rárobbantós" taktikát szeretnénk alkalmazni és tudunk vigyázni a manánkra, akkor első tárgynak jöhet a Hextech protoöv, ami töltési idő csökkenést, életerőt és AP-t ad, de a lényeg a passzívja, amivel jóval messzebbről futhatunk neki annak az ultinak.Az igazi no skill, only win karakter. Mivel itt folyamatosan teamfight van, még a kezdő Dariusnak sincs túl sok dolga, csak venni az ajánlott tárgyakat, behúzni 1-2 embert és mikor már kellően lesebződött mindenki, akkor csak R R R R R és penta. A képességei miatt megölni se könnyű, nagyon sok cc kell ahhoz, hogy fel lehessen tartani, és akkor még mindig ott a hógolyó, amivel ha valaki jól tud célozni, könnyen behúzhat még néhány bónusz killt. Első tárgynak kötelező a Fekete Hasítóbárd, a többi igazából rátok van bízva: ha nem álltok olyan jól, inkább tankosítsatok, ha jól álltok, lehet bátrabban kísérletezni az AD tárgyakkal. Ti élvezni fogjátok, az ellenfél már kevésbé. Late game-ben pedig szinte lehetetlen kicsinálni.A Riften nem túl népszerű mostanában, és ha látni is, inkább ADC-ként. Pedig Kog'Maw, a végtelenség szája az AP formájában a legpusztítóbb ARAM-on, hiszen mindegyik képességét erősítik a varázserővel rendelkező tárgyak. A Misztikus üstökös rúnát kiválasztva máris elkezdhetjük építeni a mi kis pusztító szörnyetegünket. Az Istennő könnycseppje, a Luden visszhangja, az Arkangyal pálcája, a Morellonomikon mind olyan tárgyak, melyek segítik a harcban. Az igazi móka a 11-es szinttől kezdődik: amint megvan a második pont az ultin, már biztos távolságból lehet rotyogtatni az R-t. Mi javasolnánk még egy Rylai Kristálybotját is, hogy ne tudjon olyan gyorsan elkacsázni az ulti elől az ellenfél. Ha pedig eltalál egy Q-E-R kombó egy alacsonyabb életerővel rendelkező ellenfelet, az lényegében instakill. LvL 16 után pedig már semmi más dolgotok nincs, csak lövöldözni a ködbe az ultit. Iszonyat vicces, –és még hatékony is.Nautilus tankossága nem szabad, hogy megtévesszen bennünket; ugyanis amilyen tankos, olyan fájdalmas, illetve egyben kellemetlen is tud lenni egy jól betalált Vasmacska után. Már a build se a megszokott, amit ARAM-ra érdemes hozni: Utórengés a mozgáskorlátozó képességek miatt, illetve ugyanez az Uralom ágon. Elsőnek Korok Pálcája + a CC cipő (alternatív esetben, ha sok az AD, akkor Armor cipő), Ha hátrányban vagytok, még egy Szellemarc, aztán indul a móka: Morello, Liandry, Zhony hármassal meglepően hatékony "tank" lesz Nautilusból, de az alap három tárgyat leszámítva, a többi már rajtad áll. Ha sok az AD az ellenfélnél, vegyél több páncélt, de azért sebezni se felejts el! A többi már csak azon múlik, hogy mennyire célzol jól a Q-val. Ha az megy, akkor te kezdeményezel, a többiek követnek, de mire odaérnek, az ellenfél életének a felét már el is tüntetted. Aztán mikor elhangzik az ACE, akkor nyomd meg a Ctrl+1-et az ultimate trigger faktor növeléséért.A néma muzsikus pedig az egyik leghalálosabb: nem csak életben tartja a csapatát, de a megfelelő tárgyak megvásárlása után elég fájdalmas nyomot hagy, mind lelkünkben, mind életerőnkben egyaránt. A végső képessége, a Crescendo pedig úgyis akkor érkezik, amikor annak nem kellene. A Misztikus üstökös használatát tanácsoljuk Sona esetében, na meg az alábbi buildet, hogy tényleg nyomot hagyjon akár egyetlen képességünk is: Varázslók cipője, Félholt csapás, Rylai kristálybotja, Zhonya homokórája. A többit már szinte kedvetekre alakíthatjátok, a lényeg, hogy figyeljétek, mikor jön a passzív és a Q-t arra időzítsétek a dupla sebzésért. 20 perc után egy ADC fél élete eltűnik egy passzív+Q kombóból.

Ti melyik hősöket tartjátok a legjobbnak ARAM-on?

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések