A lövészek nagy része már visszatért, de a Riot további buffokat tervez egyesek számára.
Eltűnt a katasztrófa, ami az alsó ösvényt sújtotta több patch-en keresztül. Manapság már nem egyenlő az öngyilkossággal egy-egy hagyományos lövészt választani. A játék vége fele valamivel gyengébbek azért, mint voltak, viszont sokkal hamarabb válnak életképessé az olcsó tárgyaknak köszönhetően.
Hivatalosan is visszatértek az ADC-k, íme az 5 legválasztottabb a 8.17-ben
Aioween | 18/09/04 16:06Több hónap és jó pár patch kellett hozzá, de úgy tűnik visszaállt a rend az alsó ösvényen, és újfent a hagyományos ADC-k dominálnak. Sötét időkön vagyunk túl, amik a 8.11-es frissítéssel kezdődtek, de hivatalosan is kijelenthetjük, hogy a hagyományos lövészek visszatértek és nem csak azért, mert a mágusokat megunták volna a játékosok.
Két karakterrel azonban továbbra sem elégedett a Riot Games. Lucian és Vayne is egész jónak számító választási aránnyal rendelkeznek, Lucian egészen 13%-ig ugrott fel a 8.17 során, bár ez lehet az új kinézetének is köszönhető. Ettől függetlenül mindketten –aprónak tűnő, de annál fontosabb– erősítéseket kaptak a legutóbbi PBE patch során. Kissé furcsa, hogy csak ők kaptak kiemelt figyelmet. Az egy dolog, hogy sok lövész visszatért az alsó ösvényre, de még mindig vannak olyanok, akiknek nincs könnyű dolga, ilyen például Draven, akit a legutóbbi Stormrazor változtatások elég érzékenyen érintettek, főleg a játék korai szakaszában.
Ha a PBE-t nézzük Lucian egy nerfet kapott a Q (Piercing Light) képességére, de ez még így is egy szignifikáns erősítés az élő szerverekhez képest. Eredetileg 70/85/100/115/130% bónusz AD rátát kapott volna a képességre, és ezt csökkentették végül 60/75/90/105/120%-ra, mert egyszerűen túl soknak tűnt. Ha valaki játszott már Luciannel, vagy ellene, az pontosan tudja, hogy egy nagyon elnyomó jellegű karakter a játék első felében, viszont ahogy teli az idő, visszaesik kissé a későbbi szakaszokra. A Riot Games pedig ahelyett, hogy még több erőt adna neki az early game-ben, inkább a játék későbbi szakaszában szeretnék őt kisegíteni, ami a helyes lépés lehet.
Hogy mit jelent ez a számok terén? A Precision fa választásával 6 AD bónusz AD-t kapunk, egy Blade of the Ruined King további 40-et jelent, a Black Cleaver szintén 40-et ad, egy Lord Dominik's pedig megint 40-et. Ez így összesen 126 bónusz AD és akkor még nem értük el az igazi late game-et, ahol egy krit tárgy és jó eséllyel egy IE is bekerülhet a tárgyak közé. A mostani 100% a képesség ötös szintjén plusz 126 sebzést adott, míg a mostani 151,2-őt, ráadásul egy mondhatni AoE képesség, mivel nem csak egy ellenfelet céloz. Még több AD-val a sebzés mértéke még érezhetőbb.
Vayne sosem a játék korai szakaszáról szólt, bár ha valaki itt meg tudott vele indulni, akkor igazán félelmetessé vált. Szemben Luciannel, neki pont az első 10-20 perc az igazán necces, míg a late game-ben már mindent lebont. Pont emiatt ő az early game-re kapna erősítést, de nem sebzés szempontjából. Egyetlen menekülő képessége a korai szinteken a Q (Tumble), amivel sok skillshotot ki lehet kerülni. Ehhez társul egy elég alacsony támadási hatótáv és a kettő kombinálásával kell valahogy túlélni az ösvényt.
A Riot viszont úgy gondolja, hogy nincs elég lehetősége ezt kihasználni, így az ő buffja inkább a mozgékonyságát érinti majd. Jelenleg a Q CD-je első szinten 6 másodperc, ami elég magas, ha belegondolunk. Igaz, hogy kisebb mozgékonyságot és némi sebzést kapunk tőle, de nem tudunk például falakon átugrani vele. Ennek a CD-jét vitték le 6-ról 4 másodpercre, majd ahogy fejlesztjük a képességet, ötös szinten ugyanúgy 2 mp-es CD lesz, mint az élő szervereken. Ezzel talán nagyobb biztonságban érezhetjük magunkat, gyakrabban tudunk cserélni plusz sebzéssel, a farmolást is megkönnyítheti, és persze gankek elkerülésére is jobb lehet.
KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!