A Training mód mellett rengeteg újdonsággal érkezett meg a 21. PC frissítés

A Training mód mellett rengeteg újdonsággal érkezett meg a 21. PC frissítés

Új fegyver, kiegészítő, jármű, Training mód és még rengeteg más hibajavítás? Ez igen PUBG Corp!

A koreai leakek ezúttal sem hazudtak, hiszen megérkezett a 21. frissítés a teszt szerverekre! A Training mód csak a hab a tortán, hiszen egy új AR, egy lézer kiegészítő, a Tukshai és egy teljesen új jutalom rendszer is érkezett a játékba. Nézzük is meg, hogy mit tartalmaz az óriási 21. frissítés:

QoL változtatások

  • Mostantól tesztelhetjük a mikrofonunkat a menün belül is

Bug fixek

  • Mostantól nem fordul elő az a hiba, hogy a karakterek teljesen máshol látjuk, mint ahol egyébként vannak
  • Mostantól nem ragad be a karakterünk egy nagyon furcsa pózban miután kiszálltunk az autóból
  • Kijavítottak jó pár animációs hibát a fegyverek kapcsán
  • Kijavították azt a hibát, amikor Sanhokkon túlságosan a pálya szélére mentünk, akkor felkerültünk a levegőbe majd lezuhantunk
  • Mostantól nem késik két másodpercet a kék kört jelző óra
  • Mostantól nem akadunk meg nem látható akadályokban, ha víz alatt vagyunk
  • Előfordult, hogy néha az UAZ sokkal több sebzést szenvedett el, mint kellett volna, ezt kijavították
  • Végül, de nem utolsó sorban pedig jó pár kamera bugot megoldottak a halálunk után

Új funkció: Gyakorlómód

  • Végre megérkezett a Gyakorlómód, ahol mindent a végletekig gyakorolhatunk
  • A pálya mérete 2x2
  • Csak Matchmaking által léphetünk be:
    • Ha több, mint 5 játékos van a Queue-ban, akkor azonnal elindul a meccs és a többiek az első öt percben csatlakozhatnak, (maximum 20 fő)
    • Ha kevesebben vannak, akkor a Matchmaking Queue öt percig keres majd embereket
    • Ha ez idő alatt nem talál senki, akkor a meccs elindul és már senki nem csatlakozhat hozzá
    • Összesen 30 perc áll rendelkezésünkre, ha talál játékosokat, hiszen az első 5 percnyi csatlakozási idő is beleszámít, –ha pedig nem, akkor 25 percig élvezhetjük mielőtt újat kell kezdenünk
    • A játékosok nem kerülhetnek 1 HP alá

Új fegyver: MK47 Mutant

  • Bekerült egy új AR: MK47 Mutant
  • Az MK47 Mutantet mindegyik pályán megszerezhetjük és véletlenszerűen spawnol majd be
  • 7.62-es tölténnyel működik összesen 20 golyó fér a tárba, 30 ha rákerült egy Extended tár
  • A Mutant 2 tüzelési móddal rendelkezik: egy golyós és két golyós burst
  • Szinte mindegyik kiegészítőt használhatjuk rajta, de nincsen Stock helye

Új Sanhok exkluzív jármű: Tukshai

  • Csak Sanhokkon találhatjuk meg
  • Három játékos fér el benne
  • A Tukshai lassabb, mint a többi jármű, de tökéletesen beleillik Sanhok környezetébe, kicsisége miatt

Új Supply System

  • Bekerült egy Supply névre keresztelt jutalmazási rendszer, ami az elvégzett küldetések és a játékidő alapján jutalmaz
  • Fejlődhetsz és jutalmakat kaphatsz, ha teletöltöd a Survival csíkot Survival XP-vel
  • A küldetések naponta és hetente frissülnek
  • Minden szint után kapsz valamiféle jutalmat

Újjáépítik a BP rendszert

  • Eddig csak a helyezésed alapján adtunk BP-t. Mostantól a játszott idő is beleszámít ebbe
  • Átalakultak a helyezésért járó BP jutalmak, hiszen mostantól számba veszi a játszott időt is
  • Mostantól nem kapunk négyszer annyi BP-t, ha egyedül játszottunk egy Squad meccsben

Gameplay

  • Hozzáadtak egy új fegyverkiegészítőt, a Laser Sight-ot
    • A lövedékek szórása csökken, amikor célzás nélkül lövünk, illetve amikor csak egy pillanatra célzunk
    • Az új kiegészítő a grip slotot foglalja el
    • Van a tárgyhoz egy ismert hiba is, a laser effekt a death kamerában és a replay funkcióban nem jelenik meg

  • Hozzáadták a játékhoz a fejlesztett Marker/Ping rendszert
    • Azt ALT+görgő kombóval helyezhető el a jelölés
    • Ez a jelölés a pályán nem látható, csak a fenti iránytűn
  • Minden csapattárs látja ezt a jelölést
  • Ha letettünk egy jelölést, két másodperc múlva tehetjük le a következőt
  • Az iránytűről 5 másodperc múlva automatikusan eltűnik a jelölés
  • Ha a jelölések egymást fedik, akkor a legközelebbi jelenik meg
  • Fejlesztettek a kék kör megjelenésén is

UI/UX

  • Hozzáadtak a menühöz egy lehetőséget, amivel ellenőrizhetjük a Voice Chat állapotát

  • Hozzáadtak egy opciót a Network Information felületéhez is, amivel láthatjuk a hálózat sebességét, a csomagokat és a csomag veszteséget is

  • Frissítettek a Wardrobe felületén is
    • Lehetővé tették a különféle tárgyak egyértelműbb elkülönítését is
    • Hozzáadtak egy szűrő lehetőséget is
    • Mostantól szín szerint elkülönítve láthatjuk a különböző ritkaságú ruhadarabokat

Teljesítmény

  • Optimalizáltak a memória használaton
  • Fejlesztették a különféle anyagok on-hit effektjét
  • Optimalizálták az árnyékok betöltését
  • Fejlesztettek az égő járművek betöltésén is

Replay

  • Fejlesztettek a kamera mozgatáson
  • Fejlesztéseket eszközölték a kattintás és az elhúzás minél hatékonyabb elkülönítésére, amikor az UI a képernyőn van
  • A Replay funkció korábbi formája nem elérhető többet

Custom Match

  • Hozzáadtak 4 különféle előrebeállított módot a Custom mérkőzésekhez
    • Normál mód
      • 45ACP mód (Forty-Fivers)
      • Crossbow mód (Ghille Crossing)
    • War mód
      • OverpowerKit (Desert Knights)
      • SniperKit (One Shot One Kill)
  • Hozzáadták a funkciót, amivel elmenthetjük és elnevezhetjük a beállításainkat
    • 10 helyet kapunk erre
  • Hozzáadták a funkciót, amivel jelszó függvényében beléphetünk egy mérkőzés spectate módjába
  • Hozzáadták a funkciót, amivel beállíthatjuk az összecsapások számát
  • Növelték a Flaregun használhatóságát
  • Kivették a War Royale opciót a War módból

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések