Újból gigantikus frissítés érkezett, amibe ezúttal a rank rendszer is belefért.
Alig két héttel a 21. frissítés megérkezése után már újabb patch-et kapott a PUBG, amibe tényleg rengeteg minden belefért, hiszen Brendan Greene már tegnap spoilerezett nekünk egy picit, hogy mik is lesznek benne a frissítésbe, de a pályaválasztáson kívül minden mást "kitakart", –így egészen ma reggelig kellett várnunk arra, hogy lássuk mit ad majd a 22. frissítés:
PC 1.0 UPDATE #22 is now LIVE on the @PUBG Test Servers:
— PLAYERUNKNOWN (@PLAYERUNKNOWN) 2018. szeptember 20.
RANKS
REGION RENEWAL
MAP SELECTION
SKIN TRADEUP SYSTEM
NEW ITEM UI
NETWORK STATUS UPDATES
PERFORMANCE IMPROVEMENTS
20+ #FIXPUBG & QOL CHANGES
Patch Notes: https://t.co/DptzYW9wGg pic.twitter.com/t5vxdCy6Vx
FIX PUBG
A FIX PUBG keretein belül újból rengeteg bugfix érkezett, de ami még fontosabb, hogy pár életminőséget javító újdonság is belefért a fejlesztőktől, amik ezúttal tényleg sokat javíthatnak az élményünkön.
- Körmenü: Bekerült egy új UI, amivel sokkal gyorsabban vehetjük elő vagy használhatjuk el az adott tárgyat (hasonlóan, mint az Emote rendszer vagy éppen a GTA V fegyverválasztása)
- Minimap: Mostantól jobban rázoomolhatunk a pálya képére
- Játékos sorrend folytonosság: Mostantól mindegyik játékos úgy kerül be a meccsbe és úgy kap színt, ahogy az a menüben is látszódott
- Barát UI: Mostantól mutatja a kilépett és kifagyott barátainkat
Rank rendszer, ranglista, régió megújítás
- A szerver/régió mostantól automatikusan dől el, attól függően, hogy honnan játszol (ha egy másik régió játékosával játszol, akkor megpróbálja megtalálni az aranyközéputat a matchmaking, ez lényegében egy Region Lock - a szerk.)
- Megérkezett a rank rendszer
- A helyezésed úgy dől el, hogy rank pontokat gyűjtesz
- Hogy megszerezd a rankod összesen 10 meccset kell, hogy lejátssz
- A helyezésed a fent látható pontok szerint változik majd
Megújított statisztika oldal
- Javítottak a karrier és ranglista UI-n
- Karrier
- Javított UI, hogy láthasd a rangod, KDA-d, az átlag sebzésed és még rengeteg mást
- Ranglista
- Mostantól 100 helyezést mutat majd meg
Pályaválasztás
Visszakerült a pályaválasztás
- Válaszhatod a Quick Joint, de a pályákat is külön-külön
- A Quick Join az első lehetséges mérkőzésbe rak be, pályától függetlenül
Skin Trade Up rendszer
Bekerült egy Skin Trade Up rendszer, amivel fejlesztheted a nem használt skinjeidet
- Csak az azonos Tierrel rendelkező cuccokat fejleszthetjük fel egy eggyel nagyobb tierű kinézetre
- A Trade Up-hoz legalább 10 skin kell majd és egyelőre maximum rare-ig fejleszthetünk, ameddig a tesztelés tart. Amint biztosak vagyunk abban, hogy a rendszer tökéletesen működik, tovább is lehet fejleszteni a nem kívánt ruhákat. A Trade Up-hoz szükséges BP mértéke a jövőben még változhat
- A szükséges BP értéke ritkaságtól függ, ha nincs meg mind a 10 skin és az adott BP, akkor nem Trade Uppolhatunk
UI
- Bekerült egy körmenü, amivel könnyebben elérhetjük az adott gyógyító és eldobható tárgyakat
- Alapértelmezett billentyűparancsok:
- G / F1: Eldobhatóak
- ~ / F2: Heal/boost tárgya
- F4: Emote
- A kört a jobb egérgombbal tüntethetjük el
- Alapértelmezett billentyűparancsok:
- Mostantól elrejtheted annak a nevét, aki megölt vagy leknockolt téged
Bekerült pár értesítő ikon a hálózati statisztikákhoz
- A három új ikon a rossz internetkapcsolatot, a Packet Loss-t és az ugráló pinget jelzi
- Rossz internetkapcsolat: Jelez, ha rossz a pinged
- Ugráló ping: Jelez, ha folyamatos ugrálást észlel
- Packet loss: Jelez, ha túl sok csomagot veszítesz a szerverkommunikáció közben
- Bekerült egy auto-újratöltés opció
- Ha bekapcsolod, akkor automatikusan újratölti a fegyveredet kifogyás esetén
- Alapértelmezett üzemmódban ki van kapcsolva, de a Játékmenet menüben ezen változtathattok
Teljesítmény
- Javítottak a kliensteljesítményen azzal, hogy optimalizálták az anyagot, amivel a karakterek elkészülnek
Custom Match
- Mostantól az OBSERVER és UNASSIGNED státuszban lévő játékosokat nem számolja bele a résztvevők sorába
Ezenfelül természetesen még rengeteg bug fix érkezett, aminek tényleg csak örvendhetünk, –de reméljük nem hoz kétszer annyi hibát majd ez a frissítés sem. Összességében elmondhatjuk, hogy rengeteget fejlődött megint csak a PUBG. A kérdés már csak az, hogy sikerült-e időben megérkeznie ezeknek az újításoknak.