Kai'Sa megúszta a nerfeket ezúttal, még több halloweeni nyalánkság érkezett!

Kai'Sa megúszta a nerfeket ezúttal, még több halloweeni nyalánkság érkezett!

Ennyire sok meglepetéssel talán egyik évben sem készült a Riot Games a halloween alkalmából!

Már a tegnapi adagot is egy vagyon lenne mind megvenni, de a történetnek továbbra sincs vége. A legújabb PBE frissítéssel még egy adag érkezett, illetve a K/DA csapatból Evelynn videója nem készült el a többiekével együtt. Ennek oka, hogy valami gond akadt a kinézetével és kicsit még csiszolni kellett, de sikerült a dolog végére járni. Alább láthatjátok Evelynn K/DA kinézetének bemutató videóját.

Ezen kívül frissültek a K/DA zsák és gömb ikonjai a kliensen belül.

A tegnap is bemutatott skinekhez pedig megérkeztek a betöltő keretek is. Ekko, Janna és Kled ezekkel is villoghatnak, amíg betölt a játék.

Arany színű chromák is készültek ehhez a három hőshöz, –ráadásul arany ikonnal, melyeket alább láthattok.

A különféle küldetésekhez tartozó ikonok is elkészültek, illetve a K/DA skinekhez is.

A LoL azonban nem csak a külsőségekről szól. A játékban Kai'Sa, illetve Pyke is frissítéseket kapott.

Kai'Sa megjelenése óta az egyik legerősebb lövész, skálázódás szempontjából legalábbis biztosan. Ez a sokoldalú kitjének is köszönhető, ami lehetővé tesz rengeteg építési módot, legyen az AD, AP, vagy a kettő keveréke. A passzívját szerették volna gyengíteni, mivel ennek köszönhetően lesz egy igazi rémálom a lategame-ben. A Riot azonban úgy érzi kissé túllőtt a célon, ezért a passzív sebzésének mértékét 1-7-ről 4-10-re állította vissza szint alapján. A jelzőnkénti sebzés is 0,75-5-ről 1-5-re változott, míg a szörnyek elleni maximális sebzés 300-ról 400-ra nőtt vissza. Ezek szerint Kai'Sa esetében mindenképpen számíthatunk majd gyengítésre, csak nem ilyen formában.


Pyke már nem volt ennyire szerencsés. Korábban is említették, hogy a tank Pyke-ok egyszerűen túl jók mindenben és könnyen kompenzálják a betervezett gyenge pontokat, mint hogy nem nőhet a maximális HP-ja semmilyen forrásból. Itt is a passzívon alakítottak, főleg a korai szakaszban gyengítették. 30-81%-ról (szint alapján) 23-85%-ra változott a "szürke HP". A plusz csavar az egészben, hogy a 23-85% bónusz AD alapján számolandó, 0 AD-nál 23% és nagyjából 125 bónusz AD-nál éri el a 85%-ot. Tehát minél több bónusz AD-nk van, annál hatékonyabban gyógyulunk.

Ehhez jön még az is, hogy 25-50%-ról 15-50%-ra csökken a maximális HP alapján eltárolható szürke HP.

Mivel mostanság mindenki inkább tank Pyke-ot épít, nem sok hangsúlyt fektetnek a HP-ra, vagyis a bónusz AD-ra. Ez az ő hatékonyságukat hivatott megtorpedózni, –hogy kiegyenlítődjenek az esélyek az AD és Tank Pyke között.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések