Tipikus: a fejlesztők átszabták Erangel partvonalát, a hajó spawn maradt az eredeti helyén

Tipikus: a fejlesztők átszabták Erangel partvonalát, a hajó spawn maradt az eredeti helyén

Halló, PUBG Corp?... 

2018 tavaszán a PUBG sajnálatos módon mélyrepülésbe kezdett, ami nagyban köszönhető annak, hogy a fejlesztők nagyon nehezen birkóznak meg a játékot érintő számtalan buggal, illetve a számtalan csaló jelenlétével. Egy idő után persze a PUBG Corp. belátta, hogy tenniük kell valamit a játékosbázis megtartásának érdekében: nyáron meg is hirdették a FIX PUBG kampányt, melyben jól látható ütemtervet dolgoztak ki a játékélmény javításának érdekében. Nos, a program el is indult és a fejlesztők ugyan tényleg próbálkoznak, –a PUBG sajnos továbbra is egyre súlyosabb problémákkal néz szembe. Ráadásul abban szerintem megegyezhetünk, hogy a legutóbbi, 22-es frissítés is katasztrofálisan sikerült. 

Hogy a túlterheltség, a feszes határidők, vagy csak a puszta hanyagság az oka, azt nem tudjuk, –de olyan, mintha a fejlesztők nem vennék komolyan a feladatukat mostanában. Pár frissítéssel ezelőtt ugye átalakították picit Sosnovka szigetét Erangelen és átszabták a partvonalat, mindehhez azonban nem igazították hozzá a hajók spawn helyét. A felfedezést egy waddlepipa nevű játékosnak köszönhetjük, aki nagy felbontású képekkel igazolta a Bluehole hanyagságát. Az ördög ugye a részletekben rejlik és mindebből tökéletesen látszik, mennyire is figyelnek oda a fejlesztők a PUBG-re. Szóval most úgy állunk, hogy ha épp errefelé keresel hajót pl. meneküléshez, akkor még egy olyan 100-150 méternyi úszás vár rád, mielőtt beszállhatnál. Mondani se kell, ennyi idő alatt csukott szemmel is leszednek a vízben.

Persze ettől sokkal égetőbb problémák is vannak a játékban, –viszont könyörgöm, ha egy hajó spawn-t nem tudnak hozzá igazítani a pályához, akkor milyen elvárásaink vannak a PUBG Corp-pal szemben? 

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések