Egy Zilean hiba miatt úszott el a Cloud9 helyosztója az RNG-vel - videó

Egy Zilean hiba miatt úszott el a Cloud9 helyosztója az RNG-vel - videó

Jensen nem így képzelte el a harcot, de Zilean passzívja közbeszólt.

Nagyon izgalmas napot zártunk tegnap, –talán az egyik legizgalmasabbat, amióta világbajnokságok vannak. Végül úgy alakult a B csoport, hogy az amerikai Cloud9 és a kínai RNG küzdött a csoport első helyéért, hiszen nem mindegy, hogy ki honnan megy tovább a negyeddöntőkbe. Aki első helyen végez, az jó eséllyel gyengébb ellenfelet kap majd a többi csoport második helyezettjei közül. 

Nagyon szoros volt az utolsó mérkőzés is: a Cloud9 egyáltalán nem adta magát könnyen, és még a győzelemre is reális esélyük volt, –azonban Zilean közbeszólt. Az alábbi videóban jól látszik, hogy 37:56-kor Zilean elkezdi használni a passzívját Zeyzalra.

Emiatt tudott Ming Rakanja azonnal rájuk ugrani, mivel a passzív használata közben Zilean nem tud mozogni egy rövid ideig és nem is nagyon lehet megszakítani időben, –vagyis meg lehet, de akkor sem azonnal mozgunk tovább. Jelenleg a Zilean passzív aktiválásához egy sima jobb kattintás kell és máris elindul. Elnézve a fenti helyzetet, elég egyértelmű, hogy Jensennek esze ágában sem volt ezt pont akkor elnyomni. Ezt egyébként Ming is megerősítette interjújában a meccs után, hogy az egyetlen ok, amiért bement, az Jensen "hibája" volt, –bár igazából nem ő hibázott, csak véletlenül rákattintott Zeyzalra.

Erre sajnos a Riot Games még nem nyújtott érdemleges megoldást, pedig több lehetőség is lenne. Mivel a megszakítás nem azonnal, így a mostani verzió nem igazán maradhat, kár lenne, hogy ezen menjen el még egy mérkőzés. Játékhibának nem igazán nevezhető, ennek így kell működnie terv szerint is, –az már más kérdés, hogy ez nem túl praktikus. Azonban más karaktereknél már felmerült más megoldás, amikor jelölni kell valakit. Elég ha csak Kindredre gondolunk, aki a képességei felett tudja kijelölni, hogy ki lesz a következő célpontja.

Ugyanezt meg lehetne oldani Zilean esetében is, és csak azokat tudná kijelölni, akiknek egyrészt szintet tud éppen adni, illetve elég közel vannak hozzá. Így nem kellene folyamatosan arra figyelni, hogy amikor már elpalackoztunk elegendő tapasztalatot, akkor még véletlenül se kattintsunk rá egy csapattársunkra, miközben mozogni akarunk, –főleg egy kaotikus csapatharc előtt.

Az ötlet a reddit fórumain tűnt fel és elég sok upvote-ot is kapott, –így a Riothoz is eljutott a dolog. Riot Maple, a fejlesztésekért egyik felelős fejlesztő a következőket válaszolta.

"Ez egy jó észrevétel, mi is gondolkoztunk már ezen korábban. Sokat nem foglalkoztam vele egyelőre, de lehet, hogy helye lenne egy egyszerű változtatásnak, hogy többet ne forduljon elő ilyen. Jövő héten mindenképpen megbeszéljük ezt a csapattal."

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!