Uzival lépett be a világ egyik legnagyobb sportmárkája az e-sportba

Uzival lépett be a világ egyik legnagyobb sportmárkája az e-sportba

Az RNG lövészével lépett be a Nike az e-sport világába.

Az idei League of Legends világbajnokság negyeddöntőire időzítette a Nike az e-sportba való belépését, méghozzá nem is akárkin keresztül: az RNG lövésze, Uzi a világ talán legjobb ADC-jeként van számontartva, a Nike pedig a legnagyobb sztárokkal dolgozik együtt. Így jöhetett az, hogy a híres játékost maga a kosárlegenda LeBron James kérte fel, hogy szerepeljen a Nike-al közös "Dribble &" kampányában.

Iratkozz fel az Esport1 messenger botra

"James LeBron nagysága sosem volt csupán a pályára lekorlátozva. A kosaras jó néhány filmet forgatott már, CEO-ként is szolgált... mindemellett nagyon sok motivációt adott Uzi-nak." - olvashattuk a Nike Basketball nyilatkozatában.

Barento on Twitter

Amazing to see Nike collaborating with Uzi for their 'Dribble &' campaign w/ @KingJames. Excited to hear more about it. https://t.co/Q1izQIEfhO

A kampányról egyelőre nem sok mindent tudunk. Több külföldi e-sporttal foglalkozó oldal is próbálta felvenni a kapcsolatot a Nike képviseletével (illetve Uzi csapatával), de eddig nem érkezett válasz a megkeresésekre. Egy azonban biztos: az első képek már el is készültek. A fotókon Uzi mellett természetesen a névadó LeBron és egy népszerű kínai színész, Bai Jingting is látható. A felvételek különlegessége, hogy a szereplők egytől egyig sötét pólót viselnek, amelyen valamilyen formában szerepel a "Dribble" felirat.Akciós skinekLeBronén például üres hely van a felirat mellett, Uzi-nál pedig a "Dribble & Carry" került a felsőre, amellyel a profi játékos posztjára –és egyben stílusára– utalnak a készítők. A találgatások mentén haladva úgy tűnik, hogy a kampány LeBron hamarosan megjelenő több részes dokumentumfilm sorozatához készült, amely a Shut Up and Dribble címet viseli. Egyelőre annyi biztos, hogy a sorozat erősen át lesz itatva politikai témákkal és főként arról fog szólni, hogy az NBA játékosoknak mi mindent kell megtenniük a jelenleg Amerikában fennálló politikai helyzetben. Az RNG háza táján nem ez az első nagy durranás nem iparági szponzorációk terén: nemrég a Mercedessel és a KFC-vel is egyéves szerződést írt alá a gárda.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Borítókép: Nike

Kövess Minket!



Közvetítések