Kiszivárogtak az idei Steam Vásárok dátumai

Kiszivárogtak az idei Steam Vásárok dátumai

Három nagyobb akció maradt még az évből. Kiszivárogtak a dátumok, készítsétek a pénztárcákat!

A szokásokhoz híven még három nagyobb akciósorozattal készül nekünk a Steam. A Twitternek és egy lelkes felhasználónak köszönhetően nem kell tovább a sötétben tapogatóznunk, mivel itt vannak a hivatalos dátumok!

Halloween Sale

Mindenszentek idején ismét jönnek a horror műfaj remekei. A borzongáshoz beszerezhetitek a legjobb játékokat október 29. és november 1. között.

Autumn Sale

Az őszi akciók között már vannak nagyobb fogások. Ezekre még várni kell, azonban november 21. és november 29. között bárki lecsaphat a kedvezményes címekre.

Winter Sale

Az év legnagyobb vására ismét a karácsony környékén érkezik meg a Steam kliensbe. December 20-tól kezdve egészen két héten keresztül, január 3-ig zsákolhatjuk be a legjobb játékokat.

Pletykálják, hogy esetlegesen már az október végi Halloweeni Vásár során visszatérhetnek a Villámakciók, amik a veterán Steam felhasználóknak nem ismeretlenek. Ez azt jelenti, hogy a folyamatosan elérhető akciók mellett lesznek, 8-10-12 órára elérhető kedvezmények, amikkel még akciódúsabb lehet a vadászat a legjobb játékokra.

Az biztos, hogy a pénztárcánk veszélyben lesz, ha Gaben a megnyerő mosolyával előhúzza a kalapból a "90 százalékos kupont".

Ti mit terveztek beszerezni a leárazások során?  

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések