Minden, amit az idei előszezon változásairól tudni kell!

Minden, amit az idei előszezon változásairól tudni kell!

A 8.23-as előszezon patchről néhány információt közölt Maple. Megváltozhatnak a minionok, tornyok, rúnák és még megannyi dolog!

November harmadik hetében véget ér a 8. szezon és jön az előszezon. Rengeteg változtatás jöhet majd a 8.23-as patchben, a kérdés természetesen az, hogy ezek közül melyik maradhat velünk a 9. szezonra. A minionok, tornyok, rúnák sincsenek biztonságban, nézzük meg, hogy mivel készül nekünk a Riot a preseasonre!

Átalakított és meghosszabbított ösvényfázis

  • A játék korai szakaszában sokkal nehezebb lesz ledönteni a tornyokat
  • Az ösvények kiegyensúlyozottabbak lesznek, így a hátrányba kerülő félnek sem kell lemondani a farmolásról
  • A tornyok páncéllemezt kapnak, amik a 14. percben esnek le, addig jelképes aranymennyiségért egyesével leüthetőek
  • A 14. perc után leesnek a lemezek és felgyorsulhat a tornyok ledöntése, addig a Riot arra törekszik, hogy minden ösvényen a jobb játékos győzzön a csapat és más ösvények állásától függetlenül

Tornyok

Toronypáncél

  • A tornyok toronypáncélt kapnak: egy páncéllemez +1000 életerőt ad a toronynak
  • A toronypáncél 40 páncél és varázsellenállást ad a toronynak, +30-at minden elpusztított páncéllemezért
  • Minden elpusztított páncéllemezért 160 arany jár, ami szétoszlik az ostromló hősök között
  • Ha elpusztul egy páncéllemez a torony a Bástya erősítést kapja meg, ami 20 másodpercig +25 páncélt és varázsellenállást biztosít minden olyan hős után, akik a torony mellett vannak, de nem vettek részt a páncéllemez elpusztításában

Toronystatok

  • A külső tornyok életereje 3800-ról, 5000-re nő
  • A külső tornyok páncélja és ellenállása nullázódik, helyette toronypáncélt kapnak
  • Külső tornyok sebzésének növekedése percenként 4-ről, 9-re nő, így a maximális sebzésük 152-ről, 278-ra nő
  • Inhibitor és belső tornyok maximális sebzése 250-ről, 305-re változik
  • Nexus tornyok maximális sebzése 230-ról, 285-re nő
  • Az első toronyért járó jutalom 300-ról, 150-re csökken

Rúnák

  • A választott rúnaágak nem határozzák meg a bónuszokat, azokat szabadon kiválaszthatjuk az értéktöredékek közül
  • Érkeznek az értéktöredékek, amiket három sorból választhatunk ki: minden sorból egyet
  • Első sor: 10 adaptív (6 sebzés vagy 10 varázserő), vagy 8 % támadási sebesség, vagy 1-10 %-kal csökkentett töltési idő szinttől függően
  • Második sor: 10 adaptív, vagy 5 páncél, vagy 6 varázsellenállás és várható egy negyedik opció is, erről még folyik a vita
  • Harmadik sor: 15-90 életerő szinttől függően, vagy 5 páncél, vagy 6 varázsellenállás
  • Várhatóan néhány rúnát is gyengítenek, amik a korai szakaszban túl erősek voltak

Minionok

  • A tornyoknak okozott sebzés 60 %-ról, 50 %-ra csökken
  • Mozgási sebesség +25-ről (20 percnél), +25-100-ig változik (10. perctől - 30. percig)

Közelharci minionok

  • Maximális életerejük 1200-ról, 1600-ra nő
  • Maximális páncéljuk 0-ról 16-ra nő
  • Maximális sebzésük 12-ről, 80-ra változik

Varázslóminionok

  • Maximális életerejük 425-ről, 485-re változik
  • Maximális sebzésük korlátlanról, 120,5-re változik

Ágyús minionok

  • Minden második hullámban a megjelenés a 20. perc helyett, már a 15. perctől jelen lesz
  • Minden hullámban a megjelenés a 35. perc helyett, már a 25. perctől jelen lesz
  • Maximális életerejük korlátlanról, 3200-ra változik
  • Tornyoktól elszenvedett sebzésük változik: eddig 8 lövés ölte meg őket minden toronytípustól, innentől a külső tornyok 8 lövés, a belső tornyok 10 lövés, az inhibitor/nexus tornyok 12 lövéssel pusztítják el

Szuperminionok

  • Alapsebzésük 302-ról, 225-re csökken
  • Támadási sebességük 0,694-ről, 0,850-re nő
  • Mostantól nem biztosítanak +70 százalék sebzést a közeli minionoknak

Vérdíj

  • A vérdíjak nem csak a gyilkosságok számától függenek majd
  • A hátrányban harcoló csapatnak könnyebb lesz visszajönni a meccsbe
  • Egy gyilkosságért maximálisan 1000 aranyat lehet szerezni, a maradék hozzáadódik a következő gyilkosság jutalmához
  • Több gyilkossággal, magasabb vérdíjak lehetnek
  • A minionok és szörnyek elpusztítása is növeli a vérdíjat
  • Átláthatóbb lesz, hogy az egyes hősök mennyi vérdíjat érnek

További változtatások

  • Elemi sárkányok 6 perc helyett, 5 percenként élednek
  • Ősi sárkány 8 perc helyett, 6 percenként éled
  • Baron Nashor 7 perc helyett, 6 percenként éled
  • Az előnyben lévő csapat minionjai nem kapnak bónusz értékeket a szintelőny alapján
  • A Baron-erősítéssel rendelkező minionok 65 százalékos védelmet kapnak
  • A Baron-erősítéssel rendelkező minionok a tornyokkal szemben nem kapnak védelmet
  • Az előnyben lévő csapatnak könnyebb lesz befejezni a meccseket

Ezek a változtatások NEM VÉGLEGESEK, de a Riot Games elképzeléseit a jövőbeli irányról jól tükrözik. 

Nektek mi a véleményetek a tervekről?

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések