A 8.23-as előszezon patchről néhány információt közölt Maple. Megváltozhatnak a minionok, tornyok, rúnák és még megannyi dolog!
November harmadik hetében véget ér a 8. szezon és jön az előszezon. Rengeteg változtatás jöhet majd a 8.23-as patchben, a kérdés természetesen az, hogy ezek közül melyik maradhat velünk a 9. szezonra. A minionok, tornyok, rúnák sincsenek biztonságban, nézzük meg, hogy mivel készül nekünk a Riot a preseasonre!
Átalakított és meghosszabbított ösvényfázis
- A játék korai szakaszában sokkal nehezebb lesz ledönteni a tornyokat
- Az ösvények kiegyensúlyozottabbak lesznek, így a hátrányba kerülő félnek sem kell lemondani a farmolásról
- A tornyok páncéllemezt kapnak, amik a 14. percben esnek le, addig jelképes aranymennyiségért egyesével leüthetőek
- A 14. perc után leesnek a lemezek és felgyorsulhat a tornyok ledöntése, addig a Riot arra törekszik, hogy minden ösvényen a jobb játékos győzzön a csapat és más ösvények állásától függetlenül
Tornyok
Toronypáncél
- A tornyok toronypáncélt kapnak: egy páncéllemez +1000 életerőt ad a toronynak
- A toronypáncél 40 páncél és varázsellenállást ad a toronynak, +30-at minden elpusztított páncéllemezért
- Minden elpusztított páncéllemezért 160 arany jár, ami szétoszlik az ostromló hősök között
- Ha elpusztul egy páncéllemez a torony a Bástya erősítést kapja meg, ami 20 másodpercig +25 páncélt és varázsellenállást biztosít minden olyan hős után, akik a torony mellett vannak, de nem vettek részt a páncéllemez elpusztításában
Toronystatok
- A külső tornyok életereje 3800-ról, 5000-re nő
- A külső tornyok páncélja és ellenállása nullázódik, helyette toronypáncélt kapnak
- Külső tornyok sebzésének növekedése percenként 4-ről, 9-re nő, így a maximális sebzésük 152-ről, 278-ra nő
- Inhibitor és belső tornyok maximális sebzése 250-ről, 305-re változik
- Nexus tornyok maximális sebzése 230-ról, 285-re nő
- Az első toronyért járó jutalom 300-ról, 150-re csökken
Rúnák
- A választott rúnaágak nem határozzák meg a bónuszokat, azokat szabadon kiválaszthatjuk az értéktöredékek közül
- Érkeznek az értéktöredékek, amiket három sorból választhatunk ki: minden sorból egyet
- Első sor: 10 adaptív (6 sebzés vagy 10 varázserő), vagy 8 % támadási sebesség, vagy 1-10 %-kal csökkentett töltési idő szinttől függően
- Második sor: 10 adaptív, vagy 5 páncél, vagy 6 varázsellenállás és várható egy negyedik opció is, erről még folyik a vita
- Harmadik sor: 15-90 életerő szinttől függően, vagy 5 páncél, vagy 6 varázsellenállás
- Várhatóan néhány rúnát is gyengítenek, amik a korai szakaszban túl erősek voltak
Minionok
- A tornyoknak okozott sebzés 60 %-ról, 50 %-ra csökken
- Mozgási sebesség +25-ről (20 percnél), +25-100-ig változik (10. perctől - 30. percig)
Közelharci minionok
- Maximális életerejük 1200-ról, 1600-ra nő
- Maximális páncéljuk 0-ról 16-ra nő
- Maximális sebzésük 12-ről, 80-ra változik
Varázslóminionok
- Maximális életerejük 425-ről, 485-re változik
- Maximális sebzésük korlátlanról, 120,5-re változik
Ágyús minionok
- Minden második hullámban a megjelenés a 20. perc helyett, már a 15. perctől jelen lesz
- Minden hullámban a megjelenés a 35. perc helyett, már a 25. perctől jelen lesz
- Maximális életerejük korlátlanról, 3200-ra változik
- Tornyoktól elszenvedett sebzésük változik: eddig 8 lövés ölte meg őket minden toronytípustól, innentől a külső tornyok 8 lövés, a belső tornyok 10 lövés, az inhibitor/nexus tornyok 12 lövéssel pusztítják el
Szuperminionok
- Alapsebzésük 302-ról, 225-re csökken
- Támadási sebességük 0,694-ről, 0,850-re nő
- Mostantól nem biztosítanak +70 százalék sebzést a közeli minionoknak
Vérdíj
- A vérdíjak nem csak a gyilkosságok számától függenek majd
- A hátrányban harcoló csapatnak könnyebb lesz visszajönni a meccsbe
- Egy gyilkosságért maximálisan 1000 aranyat lehet szerezni, a maradék hozzáadódik a következő gyilkosság jutalmához
- Több gyilkossággal, magasabb vérdíjak lehetnek
- A minionok és szörnyek elpusztítása is növeli a vérdíjat
- Átláthatóbb lesz, hogy az egyes hősök mennyi vérdíjat érnek
További változtatások
- Elemi sárkányok 6 perc helyett, 5 percenként élednek
- Ősi sárkány 8 perc helyett, 6 percenként éled
- Baron Nashor 7 perc helyett, 6 percenként éled
- Az előnyben lévő csapat minionjai nem kapnak bónusz értékeket a szintelőny alapján
- A Baron-erősítéssel rendelkező minionok 65 százalékos védelmet kapnak
- A Baron-erősítéssel rendelkező minionok a tornyokkal szemben nem kapnak védelmet
- Az előnyben lévő csapatnak könnyebb lesz befejezni a meccseket
Ezek a változtatások NEM VÉGLEGESEK, de a Riot Games elképzeléseit a jövőbeli irányról jól tükrözik.
Nektek mi a véleményetek a tervekről?