Változtatás ide, módosítás oda: ezeken a terveken dolgoznak a fejlesztők

Változtatás ide, módosítás oda: ezeken a terveken dolgoznak a fejlesztők

Az előszezon hamarosan megérkezik, addig is érdemes körbenézni, hogy mik változhatnak majd a 8.23-as frissítés során!

A szezon végéig már csak 11 nap van hátra, ezért többen már az előszezonra és az S9-re készülnek. Az új ranked rendszerről és a csillogó keretekről már mi is beszámoltunk.

Alapjaiban változik meg a ranked rendszer 2019-ben

Több részre osztott szakaszt kapunk a fejlesztőktől!

További érdekességekben azonban nincs hiány, mivel Meddler megosztott néhány jövőbeli tervet, amik a 8.23-as előszezon patch-csel kerülhetnek majd be a kliensbe.

Dzsungel

A dzsungelesekkel folyamatosan foglalkozni kell, mivel a korai szakaszban gyakorlatilag rajtuk múlik minden akció. Nem is terveznek változtatni a dzsungeles szörnyekből szerezhető tapasztalati pont mennyiségen a játék elején, de ahogy telik az idő, úgy lehet egyre kevesebb TP-t szerezni a szörnyekből. Öt százalékkal csökken majd a TP mennyiség a játék előrehaladtával.

Sárkányok

Rengetegszer fordul elő, hogy a sárkányokra nem fókuszál egyik csapat sem és a játék korai szakszában több percen keresztül is érintetlen a verem. Ezért erősíteni fogják a megszerezhető erősítéseket, hogy még több akciót kezdeményezzenek a csapatok a sárkány körül. 2/4/8 százalékról, 3/4.5/6 százalékra változnának az erősítések, emellett több TP-t és aranyat is kapna a csapat, amelyik legyőzte a bestiát.

Shojin Lándzsája (Spear of Shojin)

A Nexus Blitz módban elérhető fegyver az idei szezon közepén már bekerült a PBE szerverekre egyszer, de csak teszt jelleggel. A sebzés, töltési idő csökkentés és életerő kombójából áll össze a Lándzsa, ami plusz tankosságot ad a sebzésünk arányában. Valószínű, hogy át fogják alakítani kicsit a tárgyat, hogy letisztultabban működhessen és az összerakásához szükséges út is más lesz.

Irányító őrszemek

Tervben van, hogy lecsökkentik az egyszerre a zsákunkban cipelhető irányító őrszemek számát a mostani háromról, kettőre. Ezzel a cél, hogy ne lehessen meggondolatlanul pakolni a pálya minden pontjára, ahol gyakorlatilag kiváltotta a töltési időn lévő Vörös Talizmánt.

Szapora lábmunka

Az egyik legkedveltebb rúna mágikus sebzésből származó arányát lecsökkentik, mivel eddig nem érte meg a mágusoknak a Precizitás ágat választani, de a jövőben a szabadabban variálható rúnák miatt lenne rá lehetőségük. Gyakorlatilag a probléma megjelenése előtt már reagált a Riot a Szapora lábmunka gyengítésével.Néhány hőssel is elégedetlen a mostani formában a Riot, velük is foglalkoznak a tervezőasztal mellett.maAz ösvényen gyengítenék, a dzsungelben erősítenék.A játék középső szakaszában gyenge volt Nunu és Willump, ezért a Felfalás (Q) hősöket célozva többet gyógyít vissza.taKisebb töltési idő és alacsonyabb manaköltség, de alacsonyabb sebzés a dzsungeles szörnyekre a Szilánkzáporral (Q).trrrrTúl nagy volt a gyengítés mértéke, ezért visszakap egy kis sebzést.vvvA felső ösvényen a tankra épített Viktor túl jó számokat hoz, ezért a cél, hogy a sebzésre fókuszáló mágus megmaradjon a mostani formájában, de a felső ösvényes változat se tűnjön el teljesen. Csak egy kis gyengítés kell, semmi több.

Egyelőre ezek azok a fontosabb hősök/tárgyak/taktikák, amiken dolgoznak a fejlesztők. Az előszezonban majd kiderül, hogy élesben miként működhetnek a változtatások.

Ti örülnétek ezeknek a módosításoknak?

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések