A Telekom és a Riot a te segítségeddel szeretné jobbá tenni a játékélményed!

A Telekom és a Riot a te segítségeddel szeretné jobbá tenni a játékélményed!

Aki Telekomos az tudja, hogy a LoL-os élet nem mindig a legrózsásabb, szerencsére a szolgáltató külön foglalkozna a játékosokkal.

Magyarországon nem mindig egyszerű leülni játszani, főleg, ha egy-egy adott szolgáltatóhoz tartozik az ember, amit sokszor nem tud választani, hiszen a lakóhely miatt adott. Volt időszak, amikor egy másik szolgáltató gyengélkedett LoL terén, most pedig a Telekom döntött úgy, hogy szeretné a következő szintre emelni a szolgáltatás színvonalát.
Iratkozz fel az Esport1 Messenger Botra!
A Magyar Telekom és a Riot Games Magyar Játékostámogatás közös együttműködésével szeretnének azon dolgozni, hogy minél kisebb mértékben szóljon bele a technika és az internet ördöge a játékainkba. Ehhez viszont nem árt, ha mi, azaz a játékosok is megosztjuk a véleményünket, tapasztalatainkat a szolgáltatóval. 

A kérdőív célja, hogy amennyiben a Telekom szolgáltatja az internetet otthonunkban és azt aktívan használjuk LoL-ozásra, akkor osszuk meg a konkrét problémáinkat, amiket ténylegesen tapasztalni szoktunk játék közben. Ha esetleg valami rendellenességet figyelünk meg, például magas a ping, vagy ledob néha a játék, akkor használjuk majd az alábbi kérdőívet arra, hogy ezt jelezzük. Minél több információ fut be, annál könnyebb lesz azonosítani a pontos problémát. Elsőre egyértelműnek tűnhet, hogy mi a gond, de sok olyan faktor is szerepet játszhat, amikkel nem számolunk, vagy esetleg a létezéséről sem tudunk, az internet nem merül ki egy sávszélességben, vagy pingben. 

A játékostámogatás és a Telekom kérése, hogy akkor használjuk ezt a kérdőívet, amennyiben tényleges hibát észlelünk és ezt körbe is tudjuk írni, ne csak általánosságban írjunk le dolgokat, mert azzal nem sokat segítünk. Hosszú távon ez a mi életünket teheti jobbá, így nem árt kellő komolysággal kezelni. A kérdőív kitöltéséhez nem kell más, csak egy Magyar Telekom ügyfélazonosító, majd ezt követően tudjuk leírni a pontos problémát.

A kérdőív linkjét itt találjátok!


Pár alapvető helyzetet ki is tudunk pipálni, illetve nem árt megadni az átlag pingünket. A végső lépés pedig egy naplófájl feltöltése, melyet a Riot Games Support oldalán keresztül érünk el, hogy minden fontos információ eljusson a megfelelő kezekbe. A Tracer napló eléréséhez elég csak erre a linkre kattintani.


Érdemes elmenteni a kérdőívet vagy a könyvjelzők közé, vagy a linket akár egy Jegyzettömbe is eltárolhatjuk, hogy a biztonság kedvéért kéznél legyen. A Tracert fájl letöltés pedig szintén nem egy nagy lépés, a Riot oldalán lépésről-lépésre minden fontos tudnivalót megtalálunk.

Ezek az észrevételek azért fontosak, mert így nem sötétben kell tapogatózni, hanem egyből a konkrét hiányosságokkal, problémákkal lehet foglalkozni, hogy azokat minél rövidebb időn belül helyrehozzák.

UPDATE: az adatgyűjtés jelenleg határozatlan időre szünetel, de már dolgoznak azon, hogy minél hamarabb újra lehessen észrevételeket küldeni.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!