Ornn ingyen tárgyfejlesztéseket osztogat és újra megállíthatatlan lesz!

Ornn ingyen tárgyfejlesztéseket osztogat és újra megállíthatatlan lesz!

Ornn az idei évben nem sokat pihent, nem véletlenül; ultija sok helyzetben aranyat ér, –mégsem ott kap nagy változásokat.

Ornn volt az a karakter tavaly, aki megjelenését követően annyira botrányosan gyenge volt, mint előtte nagyjából senki. A győzelmi aránya 32 és 34% körül mozgott a legtöbb szerveren. A Riot szép lassan patch-ről patch-re egyre jobban erősítette őt, míg végül eljutott arra a szintre, hogy életképessé vált. Hirtelen a profik is rákaptak, hiszen rájöttek, hogy az ultija nagyon is sokat ér és emellett voltak még hasznos képességei.

Az idei évben is jól teljesített, a VB-n is épp eleget szerepelt, a Riot azonban módosítani szeretné. Bizonyos tekintetben visszahoznak régebbi dolgokat rá, illetve teljesen új képességek is feltűnnek. Kezdjük a legizgalmasabbal, a passzívval, ez ugyanis elég komoly változáson megy keresztül, egyelőre a PBE-n. 

Mielőtt beleugranánk, pár alap stat változás: szintenként kapott HP mértéke 90-ről 95-re emelkedik, a szintenként kapott páncél mértéke pedig 3-ról 4-re.

A passzív nevében nem változik, működésben viszont annál inkább. Eddig úgy működött, hogy ha Ornn elérte a 13-as szintet, akkor bizonyos tárgyak fejleszthetővé váltak számára és szövetségei számára is, amiért egyenként 1000 aranyat kellett fizetni. Ezt most elfelejthetjük. Helyette, ha Ornn eléri a 11-es szintet, akkor minden olyan tárgy, ami rendelkezik fejlesztéssel és rendelkezik vele, az automatikusan fejlesztetté válik. A 11-es szinttől kezdve a következő négy szinten minden alkalommal kap egy pontot, amit felhasználhat egy fejleszthető tárgyra, azonban minden szövetségesen maximum egyszer. Ahhoz, hogy ez megtörténjen, közel kell mennie a szövetségeshez és rá kell kattintania a tárgyra, aminek hatására felfejleszti azt.

A cél itt az lenne, hogy Ornn több tárgyat is fejleszteni tudjon, illetve a saját tárgyai segítségével is jobban skálázódhat a late game-ben. A Q csak annyiban változik, hogy 55 helyett 45 manába fog kerülni.

A következő érdekesség a W képességét érinti. Anno ennek használatakor megállíthatatlan volt, vagyis nem lehetett őt elmozdítani sem egy hookkal, feldobással, vagy bármilyen olyan képességgel, aminek hatására változna a pozíciója. Ezt a képességet most visszakapja, viszont cserébe a pajzs teljesen eltűnik. Nem a CC bekapásánál, hanem egyáltalán nem kap pajzsot használatnál. Az időtartam is kevesebb lesz, 1 mp helyett csak 0,75, vagyis jól kell időzíteni vele, viszont így fontos CC-ket tudunk "kikerülni. A Brittle sebzése 7% + 0,3%/szint helyett 10% + 0,5%/szintre emelkedik, vagyis sokkal nagyobbakat fogunk csapni idővel. A CD is módosul, 17/15/13/11/9 helyett 14 mp lesz minden szinten.

A Riot úgy érzi, hogy jelenleg a W jelenleg túl erős abból a tekintetből, hogy ha szeretnénk egy cserét megnyerni, akkor csak elég ezt megnyomni és nyertünk. A pajzs elvétele is ezt a célt szolgálja, a %-os sebzés így is előny, illetve az ügyesebb Ornn játékosok CC kijátszására is kihasználhatják.

E képessége alacsony szinteken olcsóbb lesz, minden szinten 50 helyett 35/40/45/50/55 manába kerül, illetve a feldobás időtartama 1-ről 1,25 másodpercre nő. Ez nagyon fontos változás, ugyanis a feldobást a Tenacity sem csökkenti, vagyis 1,25 mp-ig fixen a levegőben leszünk.

Végezetül az ulti első fele annyiban módosul, hogy a lassítás időtartama függ attól, hogy mennyi ideje vágtáz felénk a kos. Ebből következik, hogy minél közelebb állunk Ornnhoz, annál tovább leszünk lassítva, míg ha távol állunk, nem tart olyan sokáig. Az ulti második fele pedig szintén változik. A feldobás időtartama 50%-kal csökken minden feldobott célpont után, tehát minél több emberre használjuk, annál kevésbé lesz hatékony, így megint azok járnak jobban, akik távolabb állnak tőlünk.

Ez várható a PBE-re jelenleg. Érdekes ötleteket hozott a Riot Games, az ulti változásai kifejezetten tetszenek, egy kicsit kiegyensúlyozzák a csapatharcokat, hogy ne legyen túlzottan erős CC egy ekkora hatalmas területen.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!