Hirdetés

Gyakoribb sárkányok és Baronok, pajzsokkal védett tornyok és új rúnák; jön a preseason!

Új tornyok, új rúnák, megint átalakul sok minden a játékban, lesz mit tanulni.

Hirdetés

Tegnapelőtt jelent meg az alábbi frissítés, ám a tornyok és a rúnák önmagukban is akkor újítást hoznak, hogy úgy gondoltam megér egy külön anyagot. Az első részét a PBE frissítésnek a hősökkel és tárgyakkal alább olvashatjátok.

Új szezonhoz új Guinsoo is érkezik, viszlát Kai'sa és Varus?

Újabb változások érkeztek a PBE-re, érdekes preseason elébe nézünk, az alsó ösvénye különösen izgalmas lehet.

Tornyok

Ne is húzzuk tovább a szót, térjünk egyből a lényegre, vagyis a tornyokra. A mostani toronyrendszert úgy ahogy van, elfelejthetjük. Először is érkeznek a toronypajzsok, minden egyes pajzs 1000 Hp-t  fog reprezentálni. A páncél és az MR szintén a pajzsok tekintetében módosul, 40+30-at jelent minden elpusztított pajzsért. Az arany mennyisége szintén módosul, ugyanis a pajzsok egyenként 160 aranyat érnek majd helyileg, amit a közelben álló hősök osztanak el maguk között, de a pálya többi részén a többiek nem kapnak belőle. Ezen kívül érkezik egy Bulwark nevű jelző, ami további 25 páncélt és MR-t pakol a toronyra az elsőt leszámítva, ha elpusztul egy pajzs.

Már ezekből a változtatásokból látszik egyértelműen, hogy a Riot Games szeretné lassítani a játékmenetet az ösvényfázis szakaszában. Ezek a pajzsok maguktól leesnek 14:00 után, addig viszont kétséges, hogy komoly kárt tudnánk tenni bennük. A páncélokat pedig, ha még nem láttuk, így kell elképzelni, 5 darab lesz belőlük a külső tornyokon.


Maguk a tornyok is erősödnek, nem csak pajzsokat kapnak. 3800-ról 5000-ig viszik fel a HP mennyiségét, tehát egy külső torony gyakorlatilag 10000 HP-val indul a meccs elején, a pajzsokat is beleszámítva és minden leütött pajzs után csak nehezebb a dolgunk. A pajzsok miatt viszont a torony beépített páncélja és MR-je 55-ről 0-ra csökken, vagyis 14 perc után könnyen elszabadulhat a pokol. Ugyanígy idővel sem növekszik ez az érték, marad a 0.

A sebzésük viszont jobban fog fájni, percenként 4 helyett 9-cel növekszik majd, illetve a külső tornyok 152-ről 278-ra növekszik a maximális AD. Belső és inhib tornyoknál ez 250-ről 305-re emelkedik, míg a Nexus tornyok 230-ról 285-re. Mivel külön pénzt kapunk a leütött pajzsokért, ezért az első torony értéke 300-ról 150 aranyra esik le.

Egy dolog biztos, így nehezebb lesz jóval lerusholni a tornyokat az első 14 percben, vagyis itt minden a farmolásról és az esetleges killekről szól. 14 perc eltelte után azonban felgyorsulhatnak az események, a dzsungelesek jelenléte nagyon fontos lehet ez idő tájt, mert ott azonnal védtelenné válnak 0 páncél és MR mellett. Akinek nagyobb az előnye az ösvényen, aki jobban farmolt és/vagy több killt szerzett, az ezt követően hamar megindulhat.

Minionok

A minionok hatalmas hatással vannak a játékra, hiszen ők az elsődleges aranyforrásunk a meccs elején. Több szempontból is változnak. Minden minion 60% helyett 50% sebzést okoz a tornyokra, illetve a mozgási sebességük is 10 perctől változik, 25 + 100 (10-30 perc között).

A közelharci minionok 1200-ról 1500 max HP-ra nőnek, ezt 37:00-nál érik el. A maximális páncél 0-ról 16-ra nő, szintén 37 percnél, illetve a max AD is 12-ről 80-ra emelkedik, ez is 37 percnél.

A távolsági minionok változásai a következők: 425-ről 485-re nő, 37 percnél, a maximális AD pedig a 120,5-re nő 37 percnél.

Az ágyús minionok: eddig 20 perc után minden második hullámban megjelentek, ez most már 15 perc után lesz így, illetve 35 helyett már 25 perc után minden hullámmal érkeznek. A max HP 3200-ra módosult 37 percnél, korábban a végtelenségig nőtt. A tornyoktól kapott sebzés mértéke is változott, minél belsőbb tornyot támadunk, annál jobban bírják. A külső tornyok 8, a belső 10, míg az inhib és Nexus tornyok 12 lövésből végzik ki őket.

A super minionok kevesebbet sebeznek, 306 helyett 225-öt, a támadási sebesség növekedésük pedig 0,694-ről 0,85-re nő, illetve nem adnak már a minionoknak + 70% sebzést.

A Baron buff által erősített közelharci minionok eddig 75%-ban, a távolságiak 50%-ban védve voltak a hősöktől, most ez 65%-ra változik mindkettőnél és nem véd a tornyok ellen már.

Az Epic szörnyek újjáéledése is gyakoribb lesz, sárkányok 6 helyett 5 percenként jelennek meg, az ősi sárkány pedig 8 helyett 6 percenként. A Baron szintén 7 helyett 6 percenként jelenik meg.

Rálátás

3 helyett már csak 2 control wardot vihetünk magunkkal, a sima trinket wardok pedig 90-180 helyett csak 90-120 mp-ig maradnak a pályán, ez solo queue-ban elég fájdalmas lesz.

A következő oldalon a rúnákkal és a hősújdonságokkal folytatjuk.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Ezeket olvastad már ?