A Nike 5 éven keresztül támogatja majd a League of Legends versenyek világát!
A tegnapi nap folyamán rengeteg hír robbant be a League of Legends világába. Nem mindegyiknek volt főszereplője Neeko, a LoL új hőse, ugyanis a hivatalos versenyszférában is történtek változások. Tegnap napvilágot látott a hír, miszerint a Nike és az LPL (Kína hivatalos LoL versenysorozata) egy hosszabb szerződést írtak alá.
A szerződésben foglaltak szerint a Nike az új szezontól kezdve öt éven keresztül hivatalos támogatója lesz az LPL csapatoknak, ami azt jelenti, hogy a versenyeken a játékosok a Nike által tervezett ruhákban és cipőkben fognak szerepelni! Ezért a megjelenésért 144 millió dollárt fizet a Nike, ami a legnagyobb piaci szerződés a League of Legends történetében. (A BAMtech 300 millió dollárt fizetett volna az NA LCS közvetítési jogaiért, ám végül visszaléptek a tárgyalásoktól.) A találgatások már hét elején megindultak a témában, amikor is az LPL vezetősége értesítette az érintett együtteseket, hogy a közeljövőben egy még meg nem nevezett szponzor fogja a versenyen viselendő öltözéküket szolgáltatni. Ahogyan az egy ilyen szövetségnél elvárható, a szerződésbe azt is belefoglalták, hogy a Nike márkajelzés az összes darabon szerepelhet, ami azt jelenti, hogy az LPL kedvelők rengeteg pipát fognak látni az elkövetkezendő időszakban. A Lazy Bear Sports című internetes magazinon –ami a hírt első kézből szolgáltatta– már egy tervrajz is szerepel, az eddig még ismeretlen darabokról. Ez természetesen egyelőre csak egy ötlet, elgondolás, hogy milyen kinézetet, arculatot várnak a Nike tervezőitől a rajongók. Az egész szituációban a legérdekesebb azonban mégis inkább az, hogy ezt a szerződést körülbelül egy hónappal azután jelentették be, hogy a Royal Never Give Up lövésze, Jian "Uzi" Zihao csatlakozott a Nike "Dribble&" kampányához, –ahol olyan nevek szerepelnek, mint például a Los Angeles Lakers sztárja LeBron James.