A vb után a ranked listákon is EU > NA

A vb után a ranked listákon is EU > NA

Korea az élen, de a vietnámi ranked játékosokra jó lesz odafigyelni. Összesített statisztikák a szerverekről!

Az op.gg az egyik legnagyobb LoL-lal foglalkozói statisztikai gyűjtőoldal. Szerverekre lebontva böngészhetünk a népszerű pickek, a legjobb játékosok választásai és még rengeteg más dolog között. Ezúttal egy lelkes League of Legends játékos összegyűjtötte, hogy az elmúlt hét hónapban milyen változások történtek a szervereken a ranked játékosszámmal kapcsolatban. Vannak meglepetések, az biztos!

Ami a játék jövőjének szempontjából kiemelkedően fontos, hogy az összes szerveren növekedés tapasztalható. Külön figyelmet érdemel a vietnámi régió, ami az idei VB-n lépett elő és mutatta meg a világnak, hogy a jövőben esélyesként kell számolni velük. 

A második helyen még mindig az "erősebb" európai régiót találjuk: az EU West majdnem 1 millió ranked játékost szerzett az elmúlt közel fél évben, de a vietnámi szerver, ha így folytatja a növekedést, hamarosan felzárkózhat Korea mögé.

Az észak-amerikai régió elveszítette az előnyét mind a vietnámi, mind a kelet-európai kontinensrésszel szemben. Az összes szerver közül a legkisebb növekedést az NA produkálta, ami intő jel lehet. A Cloud9 újabb sikeres szereplése és az NALCS elképesztő nézőszámai azért várhatóan javítanak majd az eredményeken.

Az előszezon általában nem motiválja a játékosokat a rankedezésre, de a teljesen átalakult 2019-es rendszer és a pozíciónkénti rang, bizonyára sokakból előcsalja a küzdőszellemet. Kíváncsian várjuk, hogy meddig képes még növekedni a rankedező játékosok száma a jövőben.

Alapjaiban változik meg a ranked rendszer 2019-ben

Szakaszokra osztott szezont fogunk kapni a fejlesztőktől!

Teljesen jogos a kérdés, hogy hol marad Kína? A válasz egyszerű: az op.gg csak hozzávetőleges adatokat szolgáltat, és ha Kínát belevennénk a listába, akkor a fent látható ÖSSZES régió játékosszáma lenne annyi, mint a kínai régió statisztikai hibája. Több tízmillió játékosról beszélhetünk csak Kínában, belegondolni is lehetetlen, hogy mekkora hatása lehet az Invictus Gaming sikerének a jövő generációjára.

Ám nem feledkezhetünk el arról, hogy az op.gg statisztikái nem szólnak a Bronz rangú játékosokról, akik a League of Graphs adatai szerint 12-18%-át teszik ki a ranked játékosoknak, így ezt az értéket még hozzá kell adni a fenti számokhoz, hogy teljes képet kapjunk.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések