Eddig sosem látott Alistar kombó kezdte meg hódítását! - videó

Eddig sosem látott Alistar kombó kezdte meg hódítását! - videó

A rajongók egy újabb, igen hatásos Alistar kombinációt fedeztek fel!

Amikor azt hiszed, hogy már mindent megtanultál a League of Legends világáról, kívülről fújod az összes karakter képességét és kombinációit, –na, általában akkor szokott feltűnni egy újabb, ami egyenesen megrázza a LoL közösségét. Igaz, egyelőre a most bemutatásra kerülő animáció még nem érte el ezt a szintet, azonban mindez csak azért lehetséges, mert pár órája posztoltak róla először. A nagy Alistar main-ek gondolom már kívülről fújják legfontosabb kombinációját, amellyel fellök, sebez és stunnol (W, Q, E) azonban egy koreai játékos most úgy bolondította meg e már jól megszokott párosítást, amire talán senki sem számított.

Az új kombináció: E + W + recall+ Q+ alaptámadás

A rajongó állítása szerint akkor éred el a maximális hatást, ha felcseréled a képességeket: először jöjjön az E (Trample), majd a W (Headbutt) végül pedig a Q (Pulvarize), –ja és mindeközben kezdj el hazateleportálni. Igen, jól olvassátok: a kombó kulcsa –a felcserélt skilleken kívül– az, hogy kezdj el szépen hazamenni, még ha csak pár másodpercig is.

Az esetre a híres streamer, Imaqtpie is felfigyelt, aki szintén kielemezte a kombót, hogy pontosan miért is működik. Elmélete szerint a Riot lebutította a W-Q kombót. Erre a régebbi játékosok még emlékezhetnek, hogy bizony egyáltalán nem volt mindegy az időzítés a két képességnél: simán lehetett előbb Q-zni, elrontva ezzel a kombót, az ellenfelünk pedig jó eséllyel a biztonságos távolba került. Manapság viszont csak egy dolgunk van: megnyomni gyorsan a W-Q betűket, az időzítés nem számít. Amint W range-be kerül valaki, beindul a kombó és a játék tökéletes időzítéssel helyettünk elvégzi a piszkos munkát. Mivel ez a két képesség így "láncba" van kötve, ezért ha megszakad, akkor a játék nem tudja mit csináljon; így jöhetett létre a mostani kombináció.

Elméletben így az ellenséges karakter (akin használod a kombinációt) 0.5 másodperccel több CC fog elszenvedni. Elsőre nem tűnhet túl nagy dolognak, de a játék nagyon gyors. Fél másodperc plusz CC sorsdöntő lehet nagyon sok meccsen. Gondoljunk bele: lehet, hogy pont az a fél másodperc kell ahhoz, hogy az ellenfél meghaljon, mielőtt Flashelni tudna, vagy hogy tehetetlen legyen az ellenfél dzsungelese a megfelelő Smite időpontban. Esetleg ezen múlik, hogy nem tud időben egy kulcsfontosságú képességet elhasználni egy csapatharcban. Az események a másodperc töredékrésze alatt történnek, így ez aranyat ér!

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!