Csak úgy pörögnek a PBE frissítések a napokban, érződik már az év vége a Riot Games-nél is.
Az újonnan bejelentett Blood Moon kinézetekről már írtunk; Sivir, Pyke és Aatrox lesznek a szerencsés tulajdonosai. Aatrox ráadásul egy Prestige változatot is kapott, –ezekről a kinézetekről az alábbi cikkünkben olvashattok, illetve a videókat is megnézhetitek.
Új hőskinézetek: Blood Moon Sivir, Pyke és Aatrox plusz egy Prestige kiadás
A Blood Moon hőskinézetek családja újabb tagokkal bővül.
Az új eventhez, a Snowdown Showdownhoz már a bejelentkező animáció is megjelent, ezt alább láthatjátok.
Kivételesen kezdjük most a rúnaváltozásokkal. A végeláthatatlan Dark Harvest finomítások mellett most másra is jutott idő. A Hail of Blades az élő szerverekhez képest erősödik, 75-125%-ról fix 125%-ra emelkedik a bónusz támadási sebesség. A PBE-n ez eddig 100-200% volt szinttől függően, így viszont alacsonyabb szinten is megbízhatóbb lesz. Ami még újdonság, hogy az alaptámadás resetekből származó plusz támadás nem számít bele a 3 gyorsított támadásba. Ha például a Tiammattal reseteljük, akkor akár 4 támadásunk is kimehet nagyon gyorsan.
A Celerity bár papíron jól hangzik, a plusz AD nélkül kevésnek tűnt a 8%-os gyorsítás, visszavitték 10%-ra, vagyis ennyivel erősít minden bónusz mozgási sebességet rajtunk a rúna.
A Shield Bash miatt sokan panaszkodtak, de a Riot szerint nem elég erős jelenleg, így 4-21-ről 5-30-ra emelik a sebzését, minden más marad a régiben.
Még egy kis erősítés jött, leginkább az alaptámadásra építők számára, 9 helyett 10% bónusz támadási sebességet kapunk a statokból.
Hősök terén is történtek változások.
A passzívját erősítik (Duelist's Dance), aktiválás után a kapott mozgási sebességbónusz 1,5 helyett 2 másodperc alatt tűnik el. Ez megkönnyítheti a pozicionálást, –főleg egy ulti használata után.
Kalista W-je (Sentinel) gyengül, nem ad már plusz AD-t, ha a kijelölt társa mellett van.
Ornnt már megpróbálták átdolgozni, de végül elnapolták a dolgot, hogy tovább finomítsák őt. Ennek az alábbi eredménye lett: a szintenként kapott HP mennyisége 95-re nőtt 90-ről, míg a páncél 4-gyel nő 3 helyett. Ismét visszakapta az új passzívját, mely továbbra is a Living Forge névre hallgat. 11-es szint után minden tovább fejleszthető tárgyat automatikusan felerősít, ha az az ő táskájában van. Ezen kívül a következő 4 szinten kap egy-egy töltetet, amivel egy szövetséges tárgyát fejlesztheti, de fejenként maximum egyet. Ehhez közel kell mennie a szövetségeshez.
Az új passzívhoz két új fejleszthető tárgy is jött. Az egyik az Iceborn Gauntletből épülő Frozen Fist, ez 30-cal több páncélt és 200-zal több manát ad.
A másik pedig a Youmuu's Ghostblade-ből épülő Youmuu's Wraithblade, ez 20-szal több AD-t és 7-tel több lethality-t ad.
Q-ja (Volcanic Rupture) minden szinten 55 helyett csak 45 manába kerül.
W-je (Bellows Breath) több szempontból változik. Nem ad már semmilyen pajzsot, cserébe a mozgás ideje alatt Ornn elmozdíthatatlan, viszont az animáció 1 helyett csak 0,75 másodpercig tart. A sebzés mértéke növekszik, 7% +0,3%/szintről 10% + 0,5%/szint-re. Összesítve 18-as szinte az eddigi 12,4% max HP helyett 19% max HP-t fog sebezni a gyengített ellenfélen. Ez lényegében az életünk ötöde, tök mindegy hány ezer HP-val rendelkezünk. Szerencsére a CD-t azért kompenzálják ennek fényében, minden szinten 14 mp lesz 17/15/13/11/9 helyett.
Az E (Searing Charge) manaköltsége 50 helyett 35/40/45/50/55 lesz, vagyis később egy picit többe került. Cserébe a feldobás időtartama 1-ről 1,25 másodpercre növekszik, –ez pedig azért fontos, mert knockup egyike azon CC fajtáknak, amiket nem lehet csökkenteni.
Végezetül az ulti (Call of the Forge God) első felének lassítása nő, 40/50/60-ról 40/60/80%-ra, attól függően, hogy a kos mennyit utazott előtte. A második fele pedig feldobja ugyanúgy az ellenfeleket, viszont a másodlagos feldobások 50%-kal csökkennek minden eltalált hős után.
Pyke egy apró nerfet kapott, a szintenként kapott MR mennyisége 2-ről 1,5-re csökkent.
KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

