Ennek a 8 karakternek a közelébe sem ment egész évben a Riot Games

Ennek a 8 karakternek a közelébe sem ment egész évben a Riot Games

Bizonyos karakterek kiemelt figyelmet kaptak akár buffok, akár nerfek terén. Viszont akadnak olyanok, akikhez egész évben nem nyúltak.

Tudjuk, hogy a Riot lassítása ellenére is sok karakter van a játékban és ez a továbbiakban is csak nőni fog. Jelenleg 142 hősből választhatunk Neeko megjelenésével, az pedig lehetetlen, hogy mindegyik egyforma figyelmet kapjon a fejlesztőtől. Ennek több oka is lehet. Egyrészről lehet, hogy a karakter éppen jó stádiumban van, sehol nem log ki a lóláb, így nem is annyira erőltetik a változásokat náluk. A másik opció, hogy annyira nem játszik vele senki, hogy egy-két nerf, vagy buff valószínűleg kevés lenne és inkább egy nagyobb hangvételű projekt kellene. Ilyen gondokkal küszködik például Volibear, igaz ő nem szerepel a listánkon, mert ő kapott ezt-azt.

Az alább felsorolt hősök semmilyen érdemleges buffot, vagy nerfet nem kaptak egész évben, de akad olyan is, aki egyáltalán semmit nem kapott.

Blitzcrank egy fajta kakukktojás, mert technikailag kapott nerfet idén, az alap HP regenerációjának mértékét 8,51-ről 8,5-re csökkentették. Bizony, egy század HP-val kevesebbet gyógyul. Az utolsó érdemleges változást a 7.22-ben kapta, a páncélját 44-re növelték 24,38-ról.

Cho'Gath idén maximum a külsejére kapott fókuszt, egy kicsit szebbé tették egy-két képességét és pár VFX bugot javítottak nála. Blitzcrankhez hasonlóan az egyetlen játékbeli változás, ami történt vele idén az a 8.3-ban volt. Az alap HP regenjét 8,928-ról 9-re emelték. Ezt leszámítva ő is a 7.22-ben kapott magasabb alap AD, illetve magasabb páncélt, de ez az új rúnarendszer miatt lett bevezetve leginkább és mindenkit érintettek.

Jayce-nél is a szokásos 8.3-as statváltozás látható, ahol minimálisan növelték a HP regenjét. Az utolsó igazi frissítést a 7.24b során kapta, ahol a Q-jának távolsági sebzését csökkentették és a Q közelharci verziójának CD-jét növelték.

Kled valahogy mindig is egy rétegkarakter volt, még megjelenésekor sem aratott elsöprő sikereket, de páran azért rátaláltak. Szemmel láthatóan a Riot nem tartozik közéjük. Kled utoljára a 7.24b során kapott bármilyen változást, ekkor az AD-ját növelték, illetve az E képességének a sebzését is megtoldották, idén semmit nem kapott.

A League of Legends saját bejáratú bughalmaza, Mordekaiser nem csoda, hogy nem szerepelt sokat. Mérkőzéseken is ritkán látni és jó eséllyel a Riot is békén hagyja már egy esetleges reworkig. Egész évben csak bugfixeket kapott, azokon kívül a 7.22-ben kapott némi plusz statokat, mint sokan mások. Azelőtt a 6.1-ben nyúltak hozzá érdemben.

Nidalee-val sem foglakoztak sokat idén, 6,008-ról 6-ra csökkentették a gyógyulását, ezen kívül kapott két bugfixet. A 7.22-es statváltozásokon kívül a 7.18-as frissítésben foglalkoztak vele utoljára, ekkor az E gyógyítását erősítették magasabb AP rátákkbal.

Soraka idén semmit, tavaly pedig a 7.22-es frissítésen kívül a 7.9-ben kapott szintenként 0,5 mágikus ellenállást a 0 helyett. Tényleges változással utoljára a 6.19-ben "ajándékozták" meg, ami egy CD növelést volt a gyógyítására.

Végül, de nem utolsó sorban itt van még Udyr. 7.22-es általános buffokon kívül a 7.21-ben buffolták, ekkor a szintenként kapott AD növelték, valamint a Q és R képességeinek AD és AP rátáját növelték meg.

Ez a nyolc karakter tehát semmilyen figyelmet nem kapott idén, pedig ha végignézünk a listán, akad azért pár olyan karakter, akikre jócskán ráférne. Elsősorban itt Udyrra, Mordekaiserre, Cho'Gath-ra és Blitzcrankre gondolok. Hogy jövőre lesz-e komolyabb terve velük a Riotnak az jó kérdés, de remélhetőleg egy Mordekaiser és Udyr rework be fog férni az éves tervbe.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések